Gå till innehåll

mos på svs


gudentor

Recommended Posts

samma användarnamn här som på svs, jag spelar på dom flesta nivåer från 0,5-1 upp till 25-50 ibland, dock mer sällan där. Blir en del turneringar och SNG som sagt mellan 110-550kr SNG är dom vanligaste. Har spelat på svs från första dagen och innan det va jag på Pokerchamps, spelat poker i snart 6 år. Pözz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma användarnamn här som på svs, jag spelar på dom flesta nivåer från 0,5-1 upp till 25-50 ibland, dock mer sällan där. Blir en del turneringar och SNG som sagt mellan 110-550kr SNG är dom vanligaste. Har spelat på svs från första dagen och innan det va jag på Pokerchamps, spelat poker i snart 6 år. Pözz

 

Lisas bror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sparar inte mina händer på datorn, aldrig gjort på 6år. Nej när jag är på25-50 brukar jag inte shortstacka, största vinsten på 1hand är över 20k men som sagt är inte inne och spelar där så ofta. Spelade 2,5-5 och 5-10 hela december, nu är det mest 0,5-1 och 1-2 samt SNG och turneringar. "Mosa lite mera":twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sparar inte mina händer på datorn, aldrig gjort på 6år. Nej när jag är på25-50 brukar jag inte shortstacka, största vinsten på 1hand är över 20k men som sagt är inte inne och spelar där så ofta. Spelade 2,5-5 och 5-10 hela december, nu är det mest 0,5-1 och 1-2 samt SNG och turneringar. "Mosa lite mera":twisted:

 

Tror du att du är tillräckligt duktig för att vinna på, säg 25/50 eller 5/10 ?

En seriös fråga och inget illa menat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riksdalerna spenderar jag på allt möjligt. Jo jag klarar allt av att vinna på 5-10 25-50 ska du se, går ca 20-30 k plus i månaden på det jag spelar nu och känner just för tillfället inte för att spela högre än 1-2. Sen får ni självklart tycka och tro vad ni vill. Spelade in 15k ena veckan i December när jag lirade 2,5 och 5-10. Men men nu va inte denna länk till för att visa att jag spelat och ibland spelar högre fortfarande. Tänkte bara att det va en kul sak och skriva upp hur det går. Nu ska jag sätta mig och spela på mina låga nivåer ett tag igen efter att ha varit ute och ränt. Lycka till:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringsnamn/Bordsnamn: (P)mosbricka

Typ av turnering/Typ av spel: Texas Holdem

Startmarker: 5000

Inköp/Blindsnivå:100+10

Mörkstruktur/typ av limit: Långsam(15min)/No Limit

Betänketid: 18 sek

Startdatum: 23/1

Starttid: 20:45

 

Folk som hittills sagt att dom vill va med

JohnJ Gerulatis SunTzu Smolikk Kungrikard Busdriver Smackarn Gudentor

SputnikQ Ricky76 m.m

 

För lösen skicka Pm till mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringsnamn/Bordsnamn: (P)mosbricka

Typ av turnering/Typ av spel: Texas Holdem

Startmarker: 5000

Inköp/Blindsnivå:100+10

Mörkstruktur/typ av limit: Långsam(15min)/No Limit

Betänketid: 18 sek

Startdatum: 23/1

Starttid: 20:45

 

Folk som hittills sagt att dom vill va med

JohnJ Gerulatis SunTzu Smolikk Kungrikard Busdriver Smackarn Gudentor

SputnikQ Ricky76 m.m

 

För lösen skicka Pm till mig

 

Låter kul :-P

 

Hur många fler är med?

 

Hörde att du var Lisas bror btw :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...