Gå till innehåll

Fa in pengar pa pokersida, hjalp!


vollo

Recommended Posts

Tjena,

 

Har lite problem att klamma in pengar pa pokersidor.

Problemet ar att mit VISA blir "rejected' eller dyl. Detta tror jag beror pa att jag bor i ett land dar online poker ar forbjudet (inte USA faktiskt), men jag har ett fullstandigt funktionellt VISA och ett svenskt maestro (vilket man inte kommer langt med).

 

Hur ska jag ta mig runt detta lilla besvar? vill inte lira pa svenska spel, utan nan av de stora sidorna som man kanner igen sasom ftp, ub, ps etc. Inte party heller dock, funkade inte markte jag.

 

Ge garna lite forslag..

 

/tack pa forhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Har lite problem att klamma in pengar pa pokersidor.

Problemet ar att mit VISA blir "rejected' eller dyl. Detta tror jag beror pa att jag bor i ett land dar online poker ar forbjudet (inte USA faktiskt), men jag har ett fullstandigt funktionellt VISA och ett svenskt maestro (vilket man inte kommer langt med).

 

Hur ska jag ta mig runt detta lilla besvar? vill inte lira pa svenska spel, utan nan av de stora sidorna som man kanner igen sasom ftp, ub, ps etc. Inte party heller dock, funkade inte markte jag.

 

Ge garna lite forslag..

 

/tack pa forhand.

 

Fixa Moneybrookers eller Neteller, ett måste för Internetpokerspelare.

http://www.moneybookers.com

http://www.neteller.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer detta funka ar da fragan?

Vilket land och vilken address skall man anvanda lixom? har dessutom redan skapat ett neteller konto med svensk address... forsokte med VISAt... funkade inte pga att det antagligen inte stamde overans med addressen etc.

Gar det att andra address och sa pa neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nar jag nu ska genomfora transaktionen via neteller... alltsa fora over pengar till mitt neteller account sa hander foljande: jag har "confirmat min credit card deposit", sen poppar det upp en ruta dar jag ar tvungen att fylla i IDnummer fran dett landet jag bor i via min bank... om jag nu gor detta (vilket jag inte vagat), kan de da via mitt IDnummer och bankkort veta att jag senare fort over dessa 50 dollar till t.ex. ftp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol... tack anda :).

 

Javla bogneteller verkligen. Vad ar det for skit att nar man ska behova fylla i IDuppgifter hit o dit? forsta gangen sa pausa jag dar... sa titta jag tillbaka 5 minuter senare: card has been declined.

Sen forsokte jag nagra timmar senare... kommer fram till samma grej, letar upp mitt ID kort... graver fram siffrorna, men det behovdes tydligen expiry date som inte ens finns pa korthelvetet! sen en tredje gang sa forsoker jag, men da star det att kortet blivit sparrat och att jag bara hade 90 sekunder pa mig att fylla i informationen "for security reasons".... bra att man far veta sadant i forvag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nar jag nu ska genomfora transaktionen via neteller... alltsa fora over pengar till mitt neteller account sa hander foljande: jag har "confirmat min credit card deposit", sen poppar det upp en ruta dar jag ar tvungen att fylla i IDnummer fran dett landet jag bor i via min bank... om jag nu gor detta (vilket jag inte vagat), kan de da via mitt IDnummer och bankkort veta att jag senare fort over dessa 50 dollar till t.ex. ftp?

Det är väl stnetellers standard-verifierings grejj du åkt ut för bara, de sätter in en liten summa på ditt bankkonto(typ 11öre), när de kommit in på ditt bankkonto(ser du på ett kvitto från en bankomat) loggar du in på ditt neteller och skriver in summan. Klart!

 

Har de spärrat kortet så skicka ett mail efter att du fått reda på verifieringssumman, annars fular de sig nog med ID grejjer och liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl stnetellers standard-verifierings grejj du åkt ut för bara, de sätter in en liten summa på ditt bankkonto(typ 11öre), när de kommit in på ditt bankkonto(ser du på ett kvitto från en bankomat) loggar du in på ditt neteller och skriver in summan. Klart!

 

Har de spärrat kortet så skicka ett mail efter att du fått reda på verifieringssumman, annars fular de sig nog med ID grejjer och liknande

 

Fruktansvärt tjatigt asså... jag hittade nu all nödvänding information för IDnr etc.. men då så får jag You failed identity check! men det bör jag inte gjort... orkar typ inte mixtra mer med neteller... fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...