Steff0 Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Msn är haxxat allas lösenord finns å få tag i.. jag säger alla för det är många!! Jag har själv ingen koll på hur de går till eller varför men 11 av mina 15 försök har hittat deras lösen! BYT om ni har samma på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Msn är haxxat allas lösenord finns å få tag i.. jag säger alla för det är många!! Jag har själv ingen koll på hur de går till eller varför men 11 av mina 15 försök har hittat deras lösen! BYT om ni har samma på allt. eh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Vad menar du? Skriv så man förstår. MSN är knappast hackat... Länk till nåt som styrker ditt påstående? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knallpacko Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Jag var med om något snarlikt förra veckan. Satt och chattade med min syster när hennes konto togs över av någon tjomme från flashback.se. Men vettefan om det handlar om något omfattande. Han var dessutom ganska trevlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 De tog sig ju in på bilddagboken och Efterfesten förra veckan vilket gjorde att många lösen kom på vift... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Msn är haxxat allas lösenord finns å få tag i.. jag säger alla för det är många!! Jag har själv ingen koll på hur de går till eller varför men 11 av mina 15 försök har hittat deras lösen! BYT om ni har samma på allt. Skriv så man förstår och tror på vad du skriver. Ingen som kommer göra något åt det om du fattar dig som du gör. Det vill säga att din post blir helt meningslös, eftersom uppsåtet ändå verkade vara välvilja. Jag byter inte mitt lösen iaf, tror få gör det pga. din post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts