Gå till innehåll

Bästa siten för MTTs?


Linnyk

Recommended Posts

Hej,

 

frågan har nog ställts tidigare (fast jag har faktist testat sökfunktionen också), men iaf:

 

Vilken är den bästa siten för turneringsspel?

 

Pokerstars har jag läst/hört är bäst, men jag skulle ju föredra en site registrerad inom EU så jag slipper fundera på att skatta.

 

Mitt problem är att jag inte har möjlighet att spela kvällstid i någon större utsträckning, så skulle helst spela på en site med så många som möjligt större turneringar (garanterad prispott åtminstone 10K och uppåt) dygnet runt.

 

Någon som har några förslag?

 

Tack på förhand!

/Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima har bara en hyffsad 12,5k gurantee efter midnatt som börjar halv ett om jag inte minns fel. Ongame har jävligt många turneringar som börjar 17.00 och framåt finns många skattefria siter där också. Om du gillar att spela efter midnatt så rekomenderar jag full tilt fast siten inte är skattefri finns väldigt många bra turneringar där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hej,

 

frågan har nog ställts tidigare (fast jag har faktist testat sökfunktionen också), men iaf:

 

Vilken är den bästa siten för turneringsspel?

 

Pokerstars har jag läst/hört är bäst, men jag skulle ju föredra en site registrerad inom EU så jag slipper fundera på att skatta.

 

Mitt problem är att jag inte har möjlighet att spela kvällstid i någon större utsträckning, så skulle helst spela på en site med så många som möjligt större turneringar (garanterad prispott åtminstone 10K och uppåt) dygnet runt.

 

Någon som har några förslag?

 

Tack på förhand!

/Linda

 

 

Personigen tycker jag att nordic bet som styrs av Ipoker är den bästa siten för dej som gillar mtts , delvis så har dom inte den bästa bonusen men den är okej .. plus så har dom 10000 dollar freerolls varje måndag , och sista måndagen i månaden är det en 25 k freeroll ;) Enjoy it // PollY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personigen tycker jag att nordic bet som styrs av Ipoker är den bästa siten för dej som gillar mtts , delvis så har dom inte den bästa bonusen men den är okej .. plus så har dom 10000 dollar freerolls varje måndag , och sista måndagen i månaden är det en 25 k freeroll ;) Enjoy it // PollY

 

Nordic bet är prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Skulle nog säga primas turneringar, 18k klockan 22:00 och deras 12k efter midnatt.

 

Nu blir jag väl skjuten här för att jag nämner T5+1 men deras 250k har, även om många ogillar operatören, ett jävla bra värde. Spelat där två gånger och cashat bägge gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...