Strappa Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Det där j-a datumfältet alltså. När man citerar inlägg som är äldre än 1 år borde man få en varning ! Citera
Vraket Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Du är alltså en allvarlig fyllehandstukning på din mushand ifrån en ofrånkomlig livsgulning trots du haft typ 48 raka vinstmånader En dag kanske pokern inte finns och då kommer du sitta där och lola och tänka att du hade haft pengar till hyra för 3 år framåt om du inte varit tvungen åka taxi ist. för buss/cykel överallt och käka lunch för 300+ var och varannan vardag. Du skulle behöva en manager. Citera
Level Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Du är alltså en allvarlig fyllehandstukning på din mushand ifrån en ofrånkomlig livsgulning trots du haft typ 48 raka vinstmånader En dag kanske pokern inte finns och då kommer du sitta där och lola och tänka att du hade haft pengar till hyra för 3 år framåt om du inte varit tvungen åka taxi ist. för buss/cykel överallt och käka lunch för 300+ var och varannan vardag. Du skulle behöva en manager. Lol han backade faktiskt i dec. Men det är sant att drar han inte 25k+ varje månad så går det åt helvete Våra nivåer kommer alltid vara sjukhusvärde. Då förutsätter jag att lagen inte förändras ofc. Citera
Vraket Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Våra nivåer kommer alltid vara sjukhusvärde. Då förutsätter jag att lagen inte förändras ofc. Precis. Ett exempel på en av alla okontrollerbara faktorer edit: Hur fan kunde han backa? Han våldför sig ju på nivån. 3k händer spelat typ? Citera
Level Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Precis. Ett exempel på en av alla okontrollerbara faktorer edit: Hur fan kunde han backa? Han våldför sig ju på nivån. 3k händer spelat typ? Högre stakes Citera
diazo Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2012 Lol han backade faktiskt i dec. Not sure if serious eller om jag blir levlad nu Citera
Level Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Nån annan månad då. Du har väl purgat den månaden från databasen iofs Citera
diazo Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2012 Hehe nä va nån jag tappa 5k på ett 2h sampel för mån Citera
Jimmy_Pistol Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 Tycker du ska satsa på musiken. Citera
diazo Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2012 Tycker du ska satsa på musiken. Iof sant, ibland sitter jag och sjunger för folk på skype när jag är riktigt rauk, ganska omtyckt tillställning. Citera
Recommended Posts