kraclob Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 10kr på att kraclob är först ut! Så enkelt ska du inte få mina pengar. Men kom förbi så kör vi ett last longer prop. Citera
AnteSvante Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 jahopp, ses i Sthlm boys!! Ska ut o fixa lite grejer nu sen årker jag upp. Gl me. P.S. straxt över 1000% ROI på CC-tour so far, slå det ni! Citera
Appel Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Turrarna på CC sthlm brukar alltid bli fulla redan på eftermiddagen, så det är nog bäst att ni köper in er via nätet. Annars finns risk att ni hamnar på cashgamebordet med en halvtiltad moderator8-) Jag går nog ner dit framåt 19tiden eller så ikväll då jag inte fick ngn tvättid hemma idag Citera
SoderKrippa Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Turrarna på CC sthlm brukar alltid bli fulla redan på eftermiddagen, så det är nog bäst att ni köper in er via nätet.Annars finns risk att ni hamnar på cashgamebordet med en halvtiltad moderator8-) Jag går nog ner dit framåt 19tiden eller så ikväll då jag inte fick ngn tvättid hemma idag Fel smiley Appel - ska det ju va! Ses där. /SK Citera
SoderKrippa Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 27 platser kvar i skrivandets stund. Var 45 kvar för bara en timme sen, så ni får nog snabba er om ni ska ha nån plats. /SK Citera
SoderKrippa Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Förresten, sjukt att vi har exakt lika många posts reggade appel /SK EDIT; Hade Citera
MJ Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hade ju tänkt spela den här. Är så extremt trött. Vore tråkigt om man däckar efter 2 timmars spel. Kommer dit och tar en bärs, kanske spelar lite cg och grindar rouletten. Citera
garpen Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hade ju tänkt spela den här. Är så extremt trött. Vore tråkigt om man däckar efter 2 timmars spel. Kommer dit och tar en bärs, kanske spelar lite cg och grindar rouletten. Kör den o så slår du om på knappen med alla J upp till J6, hur ska det kunna bli fel då? Citera
ulaf Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 :lol: ulaf är laddad, taggad och jäääävligt het. Citera
Recommended Posts