ackeman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Var hittar man bra trafik på 20-50 dollar/euro PLO 8 SNG??? Full tilt erbjuder hyfsad trafik enligt min erfarenhet, men hur är det med start, party, ongame etc? Är det någon på forumet förutom jag som spelar PLO8 SNG regelbundet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Ongame har kass trafik. Är också intresserad av detta. 30-100 för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Vrakman, var spelar du idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Stars och FT erbjuder enligt mig utan någon som helst konkurens mest plo action vare sig det är cashgame lr sng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts