Nidson Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Hur tänkte du när du köpte en jacka av märket Peak Performance? Citera
arsenalrulez Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Vem är trolligast av boman och upandcoming? Vem är rikast av cyll och jello? Miljonär? Miljardär? ampixo, hur i helvete tänkte du? Hur länge ska man koka potatis? Vem vinner elitloppet 2008? Hur många bom skjuter Varis på jakten idag? Hur mycket skulle du betala för Lecalvier (stava) till SAIK? Tycker du det är roligt när thrasher hittar megatilten och en random cs-spelare kommer in och trollar honom? Skulle du vilja ha sex med Anette_15? Vilka tre skulle du helst se med op i pokersnack? Säger du ofta "lol" irl? Vem är bäst, Winnerbäck eller Dylan? Vad tycker du om Magnus Wernblom? Har du träffat Sten och Georg nån gång? Citera
ampixo Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Tror du att du kommer tycka det är kul att vara i brunnen när du inte är full? Hur full var du igår på en skala (1-10)? för all del 6/10 Citera
ampixo Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Hur många har du legat med?Du svarade aldrig på stakes frågan heller! 5 NL200/NL400 Citera
ampixo Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Hur tänkte du när du köpte en jacka av märket Peak Performance? skönaste jackan jag någonsin haft. tycker den är snygg också. peak äger Citera
ampixo Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Vem är trolligast av boman och upandcoming?Vem är rikast av cyll och jello? Miljonär? Miljardär? ampixo, hur i helvete tänkte du? Hur länge ska man koka potatis? Vem vinner elitloppet 2008? Hur många bom skjuter Varis på jakten idag? Hur mycket skulle du betala för Lecalvier (stava) till SAIK? Tycker du det är roligt när thrasher hittar megatilten och en random cs-spelare kommer in och trollar honom? Skulle du vilja ha sex med Anette_15? Vilka tre skulle du helst se med op i pokersnack? Säger du ofta "lol" irl? Vem är bäst, Winnerbäck eller Dylan? Vad tycker du om Magnus Wernblom? Har du träffat Sten och Georg nån gång? * Absolut upncoming, boman är snäll *Det är omöjligt att svara på då båda är oändligt rika *Nej *Ja *Jag tänker faktiskt sällan öht *Beror väl hur mjuk du vill potatisen ska vara, jag kokar aldrig potatis typ *Ingen aning *3 *Om jag fick vara hans kompis skulle jag nog kunna tänka mig betala en femhundring. *Det är inte så roligt nej, jag blir tiltad å hans vägnar *Nej det tror jag inte. Om hon gav mig pengar så *Spino, gravi och dalton *Nej gör jag väl inte. Tror det händer ibland dock *Dylan. *Tar på mig scarfen* *Wernblom är bra på att stå framför mål och grisa *Träffat ja, pratat med nej. Suttit bakom ena av dom på nån match Citera
ampixo Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Hur känns det att snart öka din ålder med 105%? i see what u did there Citera
grandyz Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 ÄNTLIGEN! Tar du pajkie HU? Största dagsförlust? inköp och $ Största dagsvinsten? inköp och $ Cashgame/MTT? Största MTT-vinsten? och slutligen.. Hur gör man i taktiken "grisen" på nuke? Citera
Recommended Posts