Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Nån som har nåra bra tips att märka en puck förutom att skära i den?`Har provat det mesta, går bort efter ett tag Citera
ea_0707 Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Varför vill du så gärna märka en hockeypuck ? Ta nån vit penna eller nåt, tippex kanske funkar Citera
Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2008 Varför vill du så gärna märka en hockeypuck ? Ta nån vit penna eller nåt, tippex kanske funkar För det är skitungar som snor ens puckar när man är och glider lite i ishallen Citera
WernerWerner Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Borra ett hål i mitten av pucken. Citera
xBREEOLSONx Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 För det är skitungar som snor ens puckar när man är och glider lite i ishallen Kom till Nittorp istället där är de snällare Nej men ärligt talat har jag haft samma problem som dig, de flesta pennor går bort ganska bra (märktes när man skulle testa salmings signerade ). Enda tipset jag har egentligen är väl o dra iväg någon beställning eller att köpa någon förtryckt puck av ovanligare märke .. Sorry för att jag inte kunde hjälpa till mer Citera
ampixo Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 kostar inte en hockeypuck typ en tia? om du är jätterädd om dom får du väl sluta låta kidsen dribbla bort dig =( Citera
Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2008 kostar inte en hockeypuck typ en tia? om du är jätterädd om dom får du väl sluta låta kidsen dribbla bort dig =( Hehe jo det är sannt, inte för pengarna. Men lätt att man skjuter över typ 2 puckar över sargen varje gång, och dom hämntar man ju efter plus att man blir av med puckar. det betyder ju att man får köpa nya puckar varje helg vilket är väldigt onödigt Citera
Verbal__Kint Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Detta är en viktig tråd, helgad vare denna tråd. Citera
Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2008 Detta är en viktig tråd, helgad vare denna tråd. Seriöst är jag inne och kladdar i din trådar?`Ge fan i det. Väldigt enkelt. Citera
Black_Jim Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Men lätt att man skjuter över typ 2 puckar över sargen varje gång, och dom hämntar man ju efter plus att man blir av med puckar. Jaha, så fick du skryta med att du kan skjuta höjdare också... Citera
Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2008 Jaha, så fick du skryta med att du kan skjuta höjdare också... Hehe, ne men dragskott i ribban kan man ju Plus att den kan ju ta kanten i sargen i blsand Citera
Nisseman Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Nån som har nåra bra tips att märka en puck förutom att skära i den?`Har provat det mesta, går bort efter ett tag Märkpenna i guld. Sen har du alltid med pennan på plan så du kan sno någon puck av nån unge och märka om den i ditt namn. Citera
Cosmo_Kramer Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Detta är en viktig tråd, helgad vare denna tråd. många puckade svar:mrgreen: Citera
BrorFelling Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Spela med boll istället om du inte klarar att borra ett hål i pucken. Citera
Weedobooty Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Kanske vi skulle utvidga det här till en mer generell "hur märker man barnens grejer"-tråd. Citera
Oskarsson Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2008 Absoluti nte, har inga barn Citera
Jennez Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Farsan brände alltid in tre kryss med en lödkolv i mina grejor. Hockeyklubban, cykelhjälmen, skridskrona etc. Morsan sydde fast namnlappar på kläderna. Nu när jag tänker på det vet jag inte riktigt vad ”XXX” gav för signaler till de andra föräldrarna. Citera
BrorFelling Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Farsan brände alltid in tre kryss med en lödkolv i mina grejor. Hockeyklubban, cykelhjälmen, skridskrona etc. Morsan sydde fast namnlappar på kläderna. Nu när jag tänker på det vet jag inte riktigt vad ”XXX” gav för signaler till de andra föräldrarna. Fast på kläderna var det väl ändå ett "L" bakom Xen... Citera
Jennez Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Fast på kläderna var det väl ändå ett "L" bakom Xen... Ba-da-bing Ka-chiiing!!! Den var fan riktigt bra! Citera
Sotomayor Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Synd att det finns så många puckon som snor puckar. Fattar de inte hur puckade de är eller..... Citera
ulaf Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Kanske vi skulle utvidga det här till en mer generell "hur märker man barnens grejer"-tråd. Mmm, inga vuxna spelar ju hockey... Citera
SuperiorFish Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Som nån redan sa, en i annan färg http://www.epuck.com/baupck.html Sen så hade vi nångång i tiden puckar som började blinka rött genast när man slog på dom. Hittar ingen link till en sån nu, men det finns iaf. Citera
Recommended Posts