adampolis Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Hejsan Nu är det såhär att jag är så otroligt less på alla fiskar på SvS (0.50 / 1) och alla sjuka bad beats jag åker på så jag undrar om ni skulle kunna rekommendera nån Klient som skulle kunna vara sköna att grinda på ? Jag jobbar på att bygga upp en bankrulle, jag gjorde en insättning för nån månad sen gick stadigt uppåt i början, plussade 2k på 1 vecka efter att ha spelat en hel del, och nu så har jag 1k och har stått still i 2 veckor. Väldigt less att de går så upp och ner och vore trevligt att pröva nån annan klient. Hoppas på bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 stick to svs... badbeatsen haglar på alla sites. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmiioo Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Håll dig borta från Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adampolis Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 stick to svs... badbeatsen haglar på alla sites. alla fiskar med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kallbrand Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Vinner du inte mot fiskarna blir det inte lättare med hårdare motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adampolis Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Vinner du inte mot fiskarna blir det inte lättare med hårdare motstånd. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 det är nog svårt att hitta en site som är lättare att bygga BR på än svs, stanna och överlev badbeatsen ist.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Nu är det såhär att jag är så otroligt less på alla fiskar på SvS (0.50 / 1) LOL! Kan du svara på den här frågan: Vilken spelar du helst mot, en dålig eller en bra spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tilt-Apan Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Lika bra du slutar spela, kan man inte vinna på svs 0,5/1 är det nog helt enkelt kört. GOD JUL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Har det stått still, eller har det gått ner? Det förstnämnda inkluderas ju inte i ditt påstående att det går upp&ner iallafall. Har det gått ner, vilket jag ser som troligast så får du helt enkelt gå ner i nivå, och lagarna om jävlighet säger att det kommer att hända även den bästa, och om du inte har bankrulle till att stanna kvar på lowstakes. Everestpoker har 0.0001/0.0002 $ nivåer för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paschendale Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 LOL! Kan du svara på den här frågan: Vilken spelar du helst mot, en dålig eller en bra spelare? Givetvis en bra, eftersom den bra spelaren respekterar ens höjningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adampolis Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Givetvis en bra, eftersom den bra spelaren respekterar ens höjningar Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Givetvis en bra, eftersom den bra spelaren respekterar ens höjningar Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Håller med tror den andre glömde /ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FettLasse Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Pröva Cryptologicnätverket. Jag spelar lowlimit där, och plussar stadigt men säkert. Har provat SvS, men har inte en suck där. Kan inte ge en logisk förklaring på varför, men "slumpgeneratorn" på SvS har väl bestämt att det ska gå åt helvete för mig? William Hill och Parbet ger bra bonusar och rökback, så ta och pröva där i alla fall. Där finns det mycket fisk även på 0.5-1 £ och på 1-2£. Men då måste man ha en fet bankrulle, och det har inte jag. Men ibland är det skoj att ta "skott"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Saknar verkligen Eurythmech... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Lira en vecka på B2B så känns inte variansen på SvS sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paschendale Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 tror den andre glömde /ironi Använde ju den med solglasögon. Jag har alltid tyckt att det är lite ironi när man använder den Men jag ska fixa så att ironin lyser igenom ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Saknar verkligen Eurythmech... Är det värt att söka efter denna person (ueutech) o läsa hans (roliga??)inlägg? Jag tycker mig sett kommentarer om han lite överallt här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Hejsan Nu är det såhär att jag är så otroligt less på alla fiskar på SvS (0.50 / 1) och alla sjuka bad beats jag åker på så jag undrar om ni skulle kunna rekommendera nån Klient som skulle kunna vara sköna att grinda på ? Jag jobbar på att bygga upp en bankrulle, jag gjorde en insättning för nån månad sen gick stadigt uppåt i början, plussade 2k på 1 vecka efter att ha spelat en hel del, och nu så har jag 1k och har stått still i 2 veckor. Väldigt less att de går så upp och ner och vore trevligt att pröva nån annan klient. Hoppas på bra svar! Om du vill slippa fisk, så måste ju den naturliga förändringen vara att gå uppåt i nivå tills du spelar mot mest duktiga spelare. Om du råkar ut för fler bad beats än du själv lägger på andra, så måste ju det betyda att dina motståndare tar fler dåliga beslut än du gör, och det lönar sig i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts