Rackad Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Hur ser ni på steals på SNGs. Jag tror jag åker på dessa över 60% av gångerna jag missar ITM. Sällan man blir synad o vinner heller. Känns rent spontant som ett på sin höjd plus minus noll spel. Men när stjäl ni och när väljer ni att inte göra det? Citera
Cosmo_Kramer Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 opensteals eller resteals? Du är väl restealarnas okrönte konung;-) Citera
dekutree Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 resteals i en sng, med <10bb? Citera
LuckyStar5.1 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 opensteals eller resteals? Jag kapar tråden ett tag och frågar Conspiracy en fråga; spelat några (inte många) SNG:s när jag haft dåliga cg sessioner och känns som att man har mycke ev+ i att vara cg-spelare med att ta potter. Är du i grunden en cg-spelare? Och finns det någon litteratur för en cg-spelare till att bli en bra sng spelare? ...ngt som inte handlar om odds/psykologi utan mer strategi? Citera
Gäst Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Du är väl restealarnas okrönte konung;-) hihi. Har vi spelat mot varandra? resteals i en sng, med <10bb? Nej precis det går ju inte. Antog att han menade opensteals men det verkade för dumt för att vara sant att säga att det suger i SnGs . Jag kapar tråden ett tag och frågar Conspiracy en fråga; spelat några (inte många) SNG:s när jag haft dåliga cg sessioner och känns som att man har mycke ev+ i att vara cg-spelare med att ta potter. Är du i grunden en cg-spelare? Och finns det någon litteratur för en cg-spelare till att bli en bra sng spelare? ...ngt som inte handlar om odds/psykologi utan mer strategi? Jag har inte spelat 9-manna SnGs på jättelänge och var/är inte jätteduktig på det. Jag är inte CG-spelare på något sätt heller . Vet inte om det finns någon litteratur, men om du är en duktig CG-spelare så ser jag ingen anledning att vilja lära sig SnGs, rätt döende spelform tror jag. Om du ändå vill lära dig så är nog 2p2 STT-forum att rekomendera. Citera
Recommended Posts