Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena.

Ledsne att jag inte uppdaterat (som om någon bryr sig. :-D ) men har varit mkt nu. Hittade storklonken för några dagar sen då min flickvän väckte mig och berättade att hon testat positivt på gravtest och har varit ute på en hel del sen dess. Har ännu ej depositat och vet inte hur det blir med framtida spel men jag och en polare drar ikväll igång en grej mest på skoj.

Efter det får vi se om det blir seriöslir eller lägga ner helt.

Vi tänkte se hur mkt vi kan göra på en vecka mha enbart freerolls. Jag tänker såklart fuska och deposita på nån primasajt så jag kan göra en rejkad och spela deras freerolls som går.

Börjar ikväll med pokerutmaningen, pokercast, nordic freeroll och €200 på unibet.

Polarn kör väl samma gissar jag på.

Så får vi se, målet är $1000 och from imorgon eller tisdag kommer jag spela alla freerolls jag får tag på oavsett värde.

Blir skoj att se hur mkt man lyckas skrapa ihop!

/Fordie

Postad

... och det var kul igårkväll. Inte spelat en enda freeroll idag så skiter nog i det "projektet" :roll:

Vet inte vad jag ska göra. Så otroligt less på poker. Depositat på femtielva olika sidor idag för att se om man får någon nytändning men nae.. Poker har blivit SKITTRÅKIGT. Testat spela holdem alla typer, omaha alla typer, horse osv.. Blä.

Har ni några tips på hur man hittar tillbaka så säg gärna till.

/Fordie

Postad

Det får helt enkelt bli en paus tills suget kommer tillbaka - om det gör det, dvs.

När poker är tråkigt är det menlöst att spela.

Lås gärna tråden.

/Fordie

Postad

åh herregud. låter vekrligen som du ska sluta med poker.

få tillbax suget... tror inte det e så bra att du får det.

ge fan i att lira ett tag bara, kommer suget tillbax så är det väl meningen att du ska lira lite till.