Gå till innehåll

hjälp, vilken pokersite?


meiio

Recommended Posts

Vilken pokersida nu då?

Jag vill byta sida men funderar på att gå genom http://www.holdemgenius.se/.. men har några frågor.

 

1. Någon som vet om pokerprogramet är bra?

2. Är någon av dom har sidorna värda att satsa på?

 

Pokerparty.com

 

Titan poker

 

full tilt poker

 

Carbon poker

 

gnuf.com

 

pacific poker

 

 

Jag är fortfarande nybörjare så jag vill ha en sida med relativt dåliga spelare. gärna både bra tuneringar och cashgames.. Och inte en för ful/dålig motor.

 

vill gärna ha den infon ni kan ge mig om sidorna just nu funderar jag starkt på Party Poker eller pacific poker.

 

Kan ju tillägga att jag bara spelar på Svenskaspel innan och är van vid den motorn.. anses den som bra eller dålig?

 

vill väldigt gärna ha ett pokerprogram som hjälpe rmig iaf, något som inte är för komplicerat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag väldigt förtjust i Pacific Poker. Vet inte varför men tycker den känns enkel, med mycket "action" på något sätt. Dock passar väl olika klienter olika sorters spelare, jag gillar tex inga microgaming-klienter.

 

Pacific Poker har en del fina turneringar, ofta med lite mervärde också. Dock är det väldigt dåligt med Sit & Go-turneringar tycker jag (lockar få spelare).

 

Cash games-borden brukar ganska ofta vara fulla med spelare, både bra och mindre bra sådana.

 

Tilläggas ska väl göras att när jag och en kompis spelat på Pacific Poker har vi två gånger råkat ut för buggar i själva programvaran! Vet ej vad dessa buggar har berott på, men har aldrig upplevt dem igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...