Joeduck Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 jag skulle beställa en pizza senare, men så hade jag registrerat mig för en turnering på Pstars. Är lite fundersam över om det verkligen är så bra att kombinera då jag inte gjort det förut. Ska jag beställa en Cola eller Sprite? colan innehåller ju koffein Citera
DinJävlaKyckling Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 pizza + turnering + cola = turneringsvinst imo Citera
Bodinarn Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Själv brukar jag laga mat samtidigt som jag spelar 3-4 mtt's, lite stressigt men det funkar Citera
hager Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Själv brukar jag laga mat samtidigt som jag spelar 3-4 mtt's, lite stressigt men det funkar Spelar tre st och lagar käk u:p Citera
papiPope Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Är det inte perfekt med pizza i början av turneringar när ingen intressant händer? Citera
Jerico Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 cashgame och biff med bernaise + öl ska det vara. Citera
Bafucin Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Har hört Hasse Eskilsson eller vad han heter säga att när maten smälts används en del av hjärnan och man spelar inte 100% bra poker? Bullshit eller inte? Citera
Partyjack Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 pizza + turnering + cola = turneringsvinst imo pizza + turnering + flottig mus/äta med vänstern = toktilt? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 cashgame och biff med bernaise + öl ska det vara. Det ända rätta Citera
Tottyville Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Har hört Hasse Eskilsson eller vad han heter säga att när maten smälts används en del av hjärnan och man spelar inte 100% bra poker? Bullshit eller inte? rofl kan inte vara många procent som används för att smälta maten. jag käkar ofta framför datorn, lite vad som bjuds, men en sjyst biff med bea som jerico sa är riktigt nötigt. fast då med cola, sen dessert redbull och cashewnötter alt. lite lösviktsgodis later on. Nej jag e inte fet å otränad. Gillar dock goda saker. Citera
ElegantBB Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Lirar man turneringar så behöver man mat,,jobbigt att vara hungrik när man sitter o väntar på kort. Panpizza o piroger är perfekt. Citera
Dead-Inside Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Har hört Hasse Eskilsson eller vad han heter säga att när maten smälts används en del av hjärnan och man spelar inte 100% bra poker? Bullshit eller inte? BS, däremot används energin som du har i kroppen till att smälta maten. Sen om de påverkar dig mentalt är säkert både från person till person och från tidigare energinivå. Om du är skithungrig och sen äter ska du mest troligen inte spelat innan du känner dig pigg igen (blodsocker ftw). Citera
bossbaver Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Äta och spela poker är ju standard... + ett par tre msnfönster för att slippa foldtristessen = nöten Citera
Weedobooty Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Har hört Hasse Eskilsson eller vad han heter säga att när maten smälts används en del av hjärnan och man spelar inte 100% bra poker? Bullshit eller inte? Jag föreställer mig att hjärnan (även Eskilssons) gör en hel del mer än att spela poker även om man inte äter. Är man hungrig är det väl en bra idé att äta. Citera
grandyz Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 jag skulle beställa en pizza senare, men så hade jag registrerat mig för en turnering på Pstars. Är lite fundersam över om det verkligen är så bra att kombinera då jag inte gjort det förut.Ska jag beställa en Cola eller Sprite? colan innehåller ju koffein Dagens I-landsproblem? Närå det är chill bara du inte planerar att ha typ 4-5 bord uppe och inte vill ha fett på tagenterna Citera
mrfiskman Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Äta framför pokern=klonk. Dricka sprit framför pokern= förlust. Men de alkofyllda förlusterna är de bästa eftersom att man då inte bryr sig lika mycket. Citera
JohnH Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Att äta ostbågar med både vänster och höger hand är inte bra... annars är det bara o köra. Citera
crillux Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 En rejäl sk Dagobertmacka är inte fel. Ätes dock med fördel med båda händerna så är inte att rekommendera att ha alltför många bord uppe samtidigt som man äter den. Då riskerar den nämligen att aldrig bli uppäten. Vad gäller pizza så är det en god idé att slica upp en i 8-10 bitar som sen ätes ihoprullade med ena handen. Citera
Recommended Posts