Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic

Supertequila

Recommended Posts

Man är skadad.

Sitter en superfisk med en reg. Jag sätter mig o reggen skriver GTFO.

Jag bara: hahaha är du medlem i pf.nu? vad är ditt nick?

Han skriver på danska: jag känner inte till det.

Jag: men... hur känner du till GTFO då?

Han: skämtar du eller?

Jag: nej fan,, hur känner du till va det betyder?

Han: Get The Fuck Out.

:D

Fotnot: Förklaring om nån nu mot all mot förmodan inte fattade det.

GTO står ju för Game Theory Optimal. Hjort myntade GTFO (Game Theory Fucking Optimal) om mitt spel. Blivit nån typ av skämtsamt hån om spel som påstår sig vara GTO men är egentligen inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kris vill lära sig spela poker för det finns mkt pengar i det.

Kris är inte girig dock utan nöjer sig med ett enkelt leverne och förstår inte att jag konstant vill klättra i nivåer.

Kris spelar en natt hos mig på nl25-50 och plussar 100 euro. Han räknar snabbt ut att det blir 30x100=3000 Euro per månad i vinst. Det kan han tänka sig o leva på. Han vill inte ha mer. 100 Euro per dag räcker gott.

Kris är lyrisk. Det är ju så enkelt o vara pokerproffs. Bara o plussa lite varje dag. Så enkelt.

Natten efter.

Kris ligger redan back 150 euro och är tiltad till döds. Matematiken hänger liksom inte ihop. Jag filmar Kris mitt i hans tiltande, där han börjar inse att den lätta vägen inte var så lätt trots allt.

Länk till kommentar

så var går gränsen för otrohet?

En tjej kommer över. Hon är förhållandetypen. Varit tilsammans med sin kille i 3-4 månader. Är helt besatt av honom. Pratar konstant om honom på det jobbiga sättet där samtliga ämnen man pratar om, på nåt sätt involverar honom. Han är hennes livs kärlek.

Ett par drinkar senare klär hon av sig helt först, sen har trosorna på. Hon strular med 2 killar. Hennes regler: inga blowjobs, inget innanför trosorna, inga tungkyssar, annars allt tillåtet.

Hon använder sina diverse kroppsdelar, förutom vaginan, lr munnen, till att få killarna att komma.

På morgonen säger hon att hon mår lite dåligt över det hela eftersom hon har pojkvän, men hon var i alla fall inte otrogen.

Och så undrar folk varför jag ser på saker o ting som jag gör...

Länk till kommentar

Spew lr std?

Fi spelar 39/16. Vik mot 3bet 75%.

Borde nog räknat med att han hade nån typ av hand som han inte släpper när han synar 3betet, men hans donk fick mig att tro att han var svag. I värsta fall har jag ju alltid 36% :)

Hans betsize kanske skvallrar om att jag inte har nån vidare FE?

BossMedia Game #1815824791: Table Turbo TH 157 - €2.00/€4.00 - No Limit Hold'em - 21:16:40 - 2009/10/13

Seat 2: Leo-Drake (€344.70)

Seat 4: RobinU (€414.50)

Seat 3: White_Hawk (€463.50)

Seat 1: dzired (€348.48)

Seat 5: $MIKADO$ (€416.00)

RobinU posts the big blind of €4.00

White_Hawk posts the small blind of €2.00

Leo-Drake is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake 2 of Spades4 of Spades

$MIKADO$ folds

dzired raises €14.00

Leo-Drake raises €44.00

White_Hawk folds

RobinU folds

dzired calls €44.00

*** FLOP *** 8 of Spades6 of Diamonds9 of Spades

dzired bets €94.00

Leo-Drake goes all-in with €300.70

dzired calls €300.70

*** TURN *** 8 of Spades6 of Diamonds9 of Spades4 of Hearts

*** RIVER *** 8 of Spades6 of Diamonds9 of Spades4 of Hearts8 of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot €692.40 | Rake €3.00

Board: 8 of Spades6 of Diamonds9 of Spades4 of Hearts8 of Clubs

dzired won (€692.40), showed 10 of Clubs10 of Hearts

Leo-Drake won (€0.00), showed 2 of Spades4 of Spades

White_Hawk won (€0.00), mucks

RobinU won (€0.00), mucks

$MIKADO$ won (€0.00), mucks

Länk till kommentar

Har precis haft en av de skummaste upplevelserna i mitt liv o det är mycket om man tänker på att jag är supertequila o vart med om riktigt sjuka grejer förut.

Kan dock inte skriva nåt om det här. To Sick To Confess.

Tilt på att säga A men inte B. Kunde du inte bara varit tyst ist :rolleyes:

Länk till kommentar

så var går gränsen för otrohet?

En tjej kommer över. Hon är förhållandetypen. Varit tilsammans med sin kille i 3-4 månader. Är helt besatt av honom. Pratar konstant om honom på det jobbiga sättet där samtliga ämnen man pratar om, på nåt sätt involverar honom. Han är hennes livs kärlek.

Ett par drinkar senare klär hon av sig helt först, sen har trosorna på. Hon strular med 2 killar. Hennes regler: inga blowjobs, inget innanför trosorna, inga tungkyssar, annars allt tillåtet.

Hon använder sina diverse kroppsdelar, förutom vaginan, lr munnen, till att få killarna att komma.

På morgonen säger hon att hon mår lite dåligt över det hela eftersom hon har pojkvän, men hon var i alla fall inte otrogen.

Och så undrar folk varför jag ser på saker o ting som jag gör...

Det där är att gå över gränsen sjukt mycket iaf tycker jag :shock:

Länk till kommentar

Mmm jag kom på att jag är bra dum...

Ska träffa F på torsdag. Sen kommer vi inte ses på över en vecka för till helgen åker jag till Örebro o sen åker jag till Slovenien 20-26 okt.

Jag har pratat om hur bra jag är på att laga mat, så hon ville smaka på min mat.

Så jag får för mig o boka bord på 28+, en av Gbgs finaste restauranger. Dels för jag tror att hon skulle gilla det, dels för att jag gillar o äta fin mat ute.

Jag berättade det för henne idag, så säger hon: Men jag vill ju komma till dig o äta din mat.

Till slut övertalar jag henne att vi kan ta det en annan gång o det är bättre o gå på restaurangen.

Sen kommer jag på......

Torsdag nu: Runt 3k i kostnad, sen ska hon hem för hon börjar jobba tidigt på fredag. = No action.

Torsdag om jag gjort som hon ville: Mindre kostnad, mysigt hemma, goda möjligheter till action.

Bra jobbat ST. Grrrrrr.....

http://www.28plus.se/

Länk till kommentar

• Skapa nytt...