Metaddict Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 herregud Meta tyst fattar du Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 skön video av Arash där han gick ut i förväg o bad folk skicka in videos till honom där de sjunger till låten nice idé och billig produktion som blev riktigt nice.... Basehunter skymtar till i slutet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Och så är enda behållningen från remaken av "V" med också... Alien Queen Anna. Men ärligt talat... Vem lattjar du helst med - Samantha Fox eller Robyn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 någon som sett an american horror story från FX? Något att hänga i granen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 någon som sett an american horror story från FX? Något att hänga i granen? Har inte kollat men recensionerna har inte varit positiva. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Men ärligt talat... Vem lattjar du helst med - Samantha Fox eller Robyn? Varför välja när man kan ta båda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Såg första avsnittet. Jag vet att jag har något avvikande smak men det var verkligen bara genuint kasst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Varför välja när man kan ta båda? Kvalitet över kvantitet alla dagar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Kvalitet över kvantitet alla dagar. båda är kvalité imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 En försmak av morgondagen. Taget i köket utan att jag rakat och sminkat mig. Ser förvånansvärt bra ut i vita leggings inköpta från Gina Tricot. Kan bli ett IRL-plagg utav det Nöten hade vart att köra enbart suspensoar under, men hann inte köpa in. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 like på outfiten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 stenhård utstyrsel. Two thumbs up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Vader att dö för! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 gah tung natt... slutade med att jag somnade på soffan i strippklubben... en mer utförlig update med fler bilder kommer när huvet slutar dunka. Så här började vi kvällen i vart fall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Öh... man börjar bli lite människa nu. Som väntat blev det en väldigt lyckad natt. På nåt sätt höjs nivån på festandet när man kommer utklädd. Man har ju utvecklat en hög tolerans för alkohol men en flaska whisky senare var man inte riktigt sig själv. Har en hel del minnesluckor men det funkar. Jag o en polare o 2 av tjejerna drog till Wandas stripklubb sen. Jag är inte riktigt på det klara med hur det beslutet fattades. Eftersom vi inte hade planerat att gå vidare, och jag inte hade några fickor i mina leggings så hade vi inte så mycket pengar med oss. Inträdet kostade 200 per skalle och vi hade skramlat ihop 500. Kassören släppte ändå in oss och jag tror att vi var där inne i 45 minuter eller så men jag låg hela tiden på soffan vid stripscenen och kunde inte förmå mig att se nåt... det var dimmor överallt... Kommer bara ihåg att jag passade på när alla tittade på en tjej och gick o spydde i handfatet på herrtoan. Sen tog vi svarttaxi hem men nån kläckte ur sig att vi inte hade pengar på oss vartpå snubben vägrade köra en meter till... blev värsta bråket har jag för mig (verbalt) o de andra blev tillsagda att hålla käften om cash-situationen i nästa taxibil. Väl framme gick vi ju upp o hämtade deg hemifrån. Här kommer lite bilder från festen. Om nån skulle vilja se fler bilder är albumet tillfälligt öppet för allmänheten på min FB (http://www.facebook.com/LeoDrake). Kvällen första casualty Nu börjar fyllan slå till D i m m a n Idag blev det lagat spagetti bolognese (nötbakfyllematen) och sällskapet som övernattade drog hem.. så nu blir det bara slappish.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Härlig dokumentär om Macao. Raffles i singapore känns som ett ställe heltok borde besöka. http://svtplay.se/v/2562762/kobra/del_3_av_13?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2579593/sb,p102859,1,f,-1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Härlig dokumentär om Macao.Raffles i singapore känns som ett ställe heltok borde besöka. http://svtplay.se/v/2562762/kobra/del_3_av_13?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2579593/sb,p102859,1,f,-1 inte sett vad dokumentären handlar om, men varit i raffles några gånger. singapore är sjukt koolt, måste simma några längder i marina bay sands i vinter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Härlig dokumentär om Macao.Raffles i singapore känns som ett ställe heltok borde besöka. http://svtplay.se/v/2562762/kobra/del_3_av_13?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2579593/sb,p102859,1,f,-1 Ty sir. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Tänkte bara tipsa schlagerdagboken att om man vill kan man rösta på min låt i webbjokern till melodifestivalen imorgon (måndag) mellan klockan 12 och 13! Bara att slänga iväg siffran 7 i ett sms till 72211 under denna timme så ordnar sig allting! http://svt.se/2.148435/1.2572495/box_of_love_inspirerades_av_naturkatastrofer Och om inte har ST lovat göra kaos med basebollträ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Såg första avsnittet. Jag vet att jag har något avvikande smak men det var verkligen bara genuint kasst. Så vadå, jag borde ge det en chans? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Nej, jag menade dåligt på riktigt, inte bara blah blah Hollywood penisskämt-dåligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Nej, jag menade dåligt på riktigt, inte bara blah blah Hollywood penisskämt-dåligt. Ah, the Art of Not-so-subtle Insults Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 lol, ungen e kvar ännu på festkvällen när en kille redan har däckat, kan ju inte ha varit före 9. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Nu börjar fyllan slå till denna bilden är ju som skapt för att bli en meme. jobba nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts