Shahin86 Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Imorn ha? Ska övervägas även om det är helgen före lönehelg o värdet minimalt. Tror nog alla fick den igår eller idag så värdet är nog bra. (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 äh ryck upp dig mannen, inte ska du lägga glaset på hyllan. på valborg dyker jag och rebecca upp så det blir utgång med bla sofia och cathrine. suit up och häng med vett ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2011 äh ryck upp dig mannen, inte ska du lägga glaset på hyllan. på valborg dyker jag och rebecca upp så det blir utgång med bla sofia och cathrine. suit up och häng med vett ja kan iofs va läge o provköra Catrines nya sillisar efter segern i spring poker week. Sofia, är det hon mörkhåriga som var med i 4kanten? (obv inte berätta för Becks om hon inte vet om det. det är ju ändå hennes polare ). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2011 Tror nog alla fick den igår eller idag så värdet är nog bra. (= aha påsk osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2011 Smakade lite på nl200 idag för egen rulle. 600 händer, 640 usd upp, I like Nu blir det slottsskogen, minigolf och bärs. Göteborg är solig igen. OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 UTG: $200.00 Hero (CO): $231.20 BTN: $209.00 SB: $82.75 BB: $163.55 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has J:spade: K:diamond: fold, Hero raises to $6.00, BTN calls $6.00, fold, BB calls $4.00 Flop: ($19.00, 3 players) 8:diamond: Q:diamond: T:club: BB checks, Hero checks, BTN bets $14.00, BB calls $14.00, Hero calls $14.00 Turn: ($61.00, 3 players) A:spade: BB checks, Hero checks, BTN bets $45.00, BB calls $45.00, Hero raises to $211.20 and is all-in, BTN calls $144.00 and is all-in, BB calls $98.55 and is all-in Turn: ($582.55, 3 players) A:spade: River: ($582.55, 3 players) 9:diamond: BB shows 6:spade: Q:club: (One Pair, Queens) (PreFlop 17%, Flop 9%, Turn 0%) Hero shows J:spade: K:diamond: (Straight, Ace High) (PreFlop 36%, Flop 38%, Turn 93%) BTN shows A:diamond: Q:heart: (Two Pair, Aces and Queens) (PreFlop 48%, Flop 53%, Turn 7%) Hero wins $488.65 Hero wins $90.90 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 kan iofs va läge o provköra Catrines nya sillisar efter segern i spring poker week. Sofia, är det hon mörkhåriga som var med i 4kanten? (obv inte berätta för Becks om hon inte vet om det. det är ju ändå hennes polare ). lol sofia G, eran kollega, och då snackar jag inte porrbranschen =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2011 lol sofia G, eran kollega, och då snackar jag inte porrbranschen =) Aha, ska hon ut utan Malaka? där ser man... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Aha, ska hon ut utan Malaka? där ser man... av det jag har sett på bilder så är hon en riktig böna. inte banga så att säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2011 av det jag har sett på bilder så är hon en riktig böna. inte banga så att säga jodå... vi har lite history light också o hon har velat träffas sen jag kom hem fr CT så det kan ju bli bra läge där. btw, PMa mig ditt o becks mobilnr. Alla nr försvann efter badkarsincidenten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2011 In shocking news that will shock you like an electric shock, “The Office” has added another big name celebrity to the mix for Steve Carell’s final episode. According to Entertainment Weekly, Jim Carrey will make an appearance as someone interviewing for the job Michael Scott is leaving behind. For those of you keeping score at home, this brings the celebrity cameo total for the finale to six: Carrey, Ricky Gervais, Will Arnett, James Spader, Ray Romano, and Catherine Tate (Will Ferrell’s run will be over by that point). That’s a lot of extra moving pieces for a show that already has a large ensemble cast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2011 Sköna Jesustatueringar. http://www.holytaco.com/25-ridiculous-jesus-tattoos/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2011 Verkar som FTP delar ut bonus o grejer så här mitt i krisen. På min skype: marvin--s 02.04 ftp gave me a nice 500$ bonus because i cashed out half my roll i guess. and they dont want to lsoe me Sean 02.05 maybe they should save money for their 3 billion fine Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Klart att de måste möta rädslan,men kollar man på hur det gick för Party Poker ang Bötesbelopp tror jag med all säkerhet att Full Tillt överlever... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Smakade lite på nl200 idag för egen rulle. 600 händer, 640 usd upp, I like Nu blir det slottsskogen, minigolf och bärs. Göteborg är solig igen. OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 UTG: $200.00 Hero (CO): $231.20 BTN: $209.00 SB: $82.75 BB: $163.55 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has J:spade: K:diamond: fold, Hero raises to $6.00, BTN calls $6.00, fold, BB calls $4.00 Flop: ($19.00, 3 players) 8:diamond: Q:diamond: T:club: BB checks, Hero checks, BTN bets $14.00, BB calls $14.00, Hero calls $14.00 Turn: ($61.00, 3 players) A:spade: BB checks, Hero checks, BTN bets $45.00, BB calls $45.00, Hero raises to $211.20 and is all-in, BTN calls $144.00 and is all-in, BB calls $98.55 and is all-in Turn: ($582.55, 3 players) A:spade: River: ($582.55, 3 players) 9:diamond: BB shows 6:spade: Q:club: (One Pair, Queens) (PreFlop 17%, Flop 9%, Turn 0%) Hero shows J:spade: K:diamond: (Straight, Ace High) (PreFlop 36%, Flop 38%, Turn 93%) BTN shows A:diamond: Q:heart: (Two Pair, Aces and Queens) (PreFlop 48%, Flop 53%, Turn 7%) Hero wins $488.65 Hero wins $90.90 O folk säger att det inte finns nått värde längre grym overcall med q6 där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2011 Agreement Announced for PokerStars, Full Tilt Poker Player Cashouts http://www.pokercast.tv/live-poker/agreement-announced-for-pokerstars-full-tilt-poker-player-cashouts We’ve had readers ask whether it’s safe to play on PokerStars and Full Tilt Poker if they’re located outside of the United States. To that end, the same Department of Justice press release gave the green light: “The agreements do not prohibit, and, in fact, expressly allow for, PokerStars and Full Tilt Poker to provide for, and facilitate, players outside of the United States to engage in playing online poker for real money.” Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2011 Riktigt fint flash-spel när man är tiltad. I första banan brukar jag täcka ena öppningen med fake-väggar, o sen peppra på granater i den andra öppningen. Djävulen tar jag hand om med hagelbössan och sprider granater på fältet för zombierna. Sista zombin gillar jag o döda med pistolen just becuz i can. http://www.onemorelevel.com/game/boxhead_more_rooms Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2011 Läste artikeln om killen som inte fick ambulans och dog. Alltså SOS-alarm är helt jävliga med att skicka ut ambulans. Jag kommer ihåg en gång för ett par år sen var vi på krogen och när vi kom hem så fick min brorsa hjärtklappningar och andnöd. Han låg på sängen och såg riktigt risig ut. Han är dessutom överviktig. Jag blev väldigt orolig för han såg döende ut. Jag ringer till SOS alarm och en kvinna svarar och jag förklarar läget och ber om en ambulans. Hon vägrar blankt och säger att vi ska ta en taxi till Sahlgrenska. Jag försöker förklara att han knappt kan andas men hon dribblar. Det var då jag tappade det. Jag sa: - Ni sitter där borta vid Åvägen, bakom brandstationen va? Hon: Ja, hur så. jag: OK DIN LILLA HORA, LYSSNA RIKTIGT NOGA NU. Om inte du skickar ut en ambulans nu så kommer jag dit med ett baseballträ och går igenom hela ert jävla kontor, och när jag är klar kommer inte ens din morsa o känna igen dig, fattar du? Hon: Du ska inte hota oss (hon skakade i rösten nu). Jag: Jag skiter i det. Jag sitter gärna inne för att ha slagit sönder dig om min brorsa dör för du inte skickade ambulans. Jag kommer nu. Hon: Lugna ner dig. Jag skickar ambulans nu. Självklart promotar jag inte att man ska hota folk, men jag var så jävla tiltad över hennes snack där att jag totalt tappade det, och jag hade fan åkt dit om min brorsa hade kolat pga att hon vägrade skicka ut ambulans. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 haha Edit: det är obv allvarligt men lät/ser så kul/ut bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Helt rätt, vad fan säger det om deras system om hon skickar en efter ditt hot? Gör om gör rätt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 umm det där löste du bra ST Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2011 umm det där löste du bra ST kanske inte smidigaste lösningen, men just då såg jag rött. Beskydda-familjen-instinkten slog till och då brukar jag bli rätt otrevlig. I vart fall är det intressanta i storyn hur godtyckligt de behandlar ambulansförfrågan. De skickar inte ut pga behov utan pga att hon blev rädd själv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Psyket Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 kanske inte smidigaste lösningen, men just då såg jag rött. Beskydda-familjen-instinkten slog till och då brukar jag bli rätt otrevlig. I vart fall är det intressanta i storyn hur godtyckligt de behandlar ambulansförfrågan. De skickar inte ut pga behov utan pga att hon blev rädd själv. nakon mahi.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 gtFo facit obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Helt rätt, vad fan säger det om deras system om hon skickar en efter ditt hot? Gör om gör rätt +1 Låter ju helt sjukt, va fan är det för människor som sitter där egentligen? Vem är dom att bestämma över potentiellt liv och död? Jävla idioter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 kanske inte smidigaste lösningen, men just då såg jag rött. Beskydda-familjen-instinkten slog till och då brukar jag bli rätt otrevlig. I vart fall är det intressanta i storyn hur godtyckligt de behandlar ambulansförfrågan. De skickar inte ut pga behov utan pga att hon blev rädd själv. +1 Låter ju helt sjukt, va fan är det för människor som sitter där egentligen? Vem är dom att bestämma över potentiellt liv och död? Jävla idioter. Man börjar ju nästan undra vart alla era skattepengar går till egentligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts