popquee Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 hahahahaha vad fan är det här, driver du med oss eller st?
Hjort Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Jag kommer o flyga kl 16 lokal tid och landa 6 på morgonen i Istanbul.Blir skönt att äntligen komma hem till Turkiet va?
Supertequila Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Mellanlandar på väg till Gbg obv era nötter...
talito Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Jag ber Jeff stanna bilen. Allan hinner ikapp bilen. Ansiktet är blodrött och han svettas: - MY ROOM IS MY PRIVATE AREA. YOU ARE NOT ALLOWD TO TRESPASS IT. hahaha gapar av skratt Måste vart ett epic moment seriöst, stackarn... Hittat nyckeln lr? Segt att han håller på så, fixa date med Julia och fånga den jäveln.
Supertequila Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Det här är perser Hahaha Mr Gay Khordadian ja.. den här videon där han lär ut grunderna till persisk dans gjordes under 80-talet och var väldigt populär i iranska kretsar. Många VHS-kopior skickades runt. Jag tycker det roligaste i videon är den biffiga amerikanen som är minst sagt noob. Khordadian får slänga ur sig några engelska fraser då o då för att amerikanen ska förstå va han ska göra, men stackaren är lika rörlig som ett kylskåp, fast han gör sitt bästa. Mer om Khordadian, o hur han hamnade i fängelse när han återbesökte Iran under 00-talet just pga sin dans: http://www.khordadian.com/home.asp
Supertequila Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 tittar på WSOP ME 2010 ep 11, Prahlad-handen mot han som gör hundljud. Till att börja med, va fan håller snubben som skäller, på med? För det andra, visst hann Prahlad säga syn innan tiden rann ut? Rätt sick sits.
padrinosftw Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tittar på WSOP ME 2010 ep 11, Prahlad-handen mot han som gör hundljud. Till att börja med, va fan håller snubben som skäller, på med? För det andra, visst hann Prahlad säga syn innan tiden rann ut? Rätt sick sits. Visst sa dom att han var någon form av successfull business man eller liknande? Bara i USA känns det som... Mmm riktigt sjuk hand. Visst var det syn, tänk om han efter det där gått riktigt långt och typ klonkat skiten, sjukt vad små saker kan avgöra.
KungKroon Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Bara jag som tror att Prahlad väntade med mening för att kunna hävda både syn och fold när hundmannen fläkte upp handen?
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Bara jag som tror att Prahlad väntade med mening för att kunna hävda både syn och fold när hundmannen fläkte upp handen? tror jag med. Han var snabb som fan o mucka AA när han såg tvåparen.
KungKroon Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tror jag med. Han var snabb som fan o mucka AA när han såg tvåparen. Mm, om han hade fläkt upp en vinnande hand snabbt som fan tror jag han hade kunnat snacka sig till potten
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Mm, om han hade fläkt upp en vinnande hand snabbt som fan tror jag han hade kunnat snacka sig till potten Det roliga var ju att "hunden" inte verkade bry sig så mycket utan var nöjd med det han fått. Det var ju mest andra vid bordet som reagerade.
AccessGranted Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tittar på WSOP ME 2010 ep 11, Prahlad-handen mot han som gör hundljud. Till att börja med, va fan håller snubben som skäller, på med? För det andra, visst hann Prahlad säga syn innan tiden rann ut? Rätt sick sits. Det fanns ju definitivt en förvirring kring vad som gällde vid nedräkningen. Räknas handen som död efter 3, 2, 1 eller efter 3, 2, 1, dead? Det var där förvirringen uppstod men det är möjligt att PH försökte sig på en helgardering också. Jag tycker dock inte det ser ut som att han har nåt ont uppsåt i handen direkt; han väntar till sista sekunden och kollar på hunden frågande som för att få reda på om han gjorde en korrekt syn eller inte. Hunden var ju mer intresserad av att få uppmärksamhet och att få skälla lite i TV än att vinna marker. Att han dessutom fick läxa upp en pokerprofil gjorde honom bara än mer upphetsad och nöjd över sig själv.
IngeRik Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tycker det verkar mer skumt att josh arieh skulle ta av 7-8k av totalt 60k för att "behålla som souvenirer". chipdump i dåvarande ME eller kan chipsen återanvändas nästa år? 1:45 in http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=14904&title=WSOP_2010_ME_Ep08_1_2
Gaston116 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tycker det verkar mer skumt att josh arieh skulle ta av 7-8k av totalt 60k för att "behålla som souvenirer". chipdump i dåvarande ME eller kan chipsen återanvändas nästa år? 1:45 in http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=14904&title=WSOP_2010_ME_Ep08_1_2 Tror det var ett skämt. tror också att dom byter marker varje år.
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Vilken skön känsla det är när man vaknar på morgonen.. sätter sig vid datorn och ser fram emot en härlig dag utav grind... Sen på bara 1k händer ser man 2 AA, 2 KK och en TPTK med FD (hålpipan med offsuitouten tog den här finfina) bli crackade och man sitter 5 bi ner direkt. Poker is a game of skills.
tilta_mitt_liv Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 update och picz på skizot imo.
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 update och picz på skizot imo. Han har försvunnit med ena nyckeln, flyttat ut. Seb har smsat och mejlat honom men han är väl i sin lock-out-mode och vägrar svara. Jag skickade ett fint sms till honom också så han vet vad som händer när jag får tag på honom. Försökte vara aningen vag dock så det inte kan användas som bevisning ifall han väljer att gå till snuten, men samtidigt trigga hans oro: "So u think ure being smart withholding the key? I will now dedicate the rest of my time here to finding u, and when I do... I'll show u how iranians deal with thieves. U just watch me big boy..." Anspelar förstås på sharialagen (skära av en hand på tjuvar), amerikaners genomgående rädsla för mellanösternfolk (därav valet av "iranians" istället för "persians", eftersom Iran är mer associerad med terror osv än Persien) och vill sätta igång hans paranoia så han känner sig orolig när han är utomhus. Måste dock fundera på hur jag faktiskt ska göra om jag hittar honom. Ett alternativ är att vänta till timmarna innan jag åker till flygplatsen innan jag tar itu med honom så jag hinner lämna landet innan han vaknar till på sjukhuset och kan anmäla. Sebastien vill dock inte be Julia kontakta honom för en setup. Jag vet dock att han tar dagliga promenader tidigt på dan på beach road.... får se hur jag gör.
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 du är en mycket sjuk människa st Jag tycker inte det, fast jag antar att frågan är öppen för tolkning. Folk som känner mig vet att jag är en extremt tålmodig person som tillåter det mesta och sträcker mig långa vägar för o va schysst mot min omgivning. Men jag är inte nån jävla push-over. Om nån försöker jävlas med mig eller som i det här fallet stjäl något från mig, då tycker jag man är en pussy om man bara låter saken bero. Här tillämpas inget jävla offermentalitet. Man kan inte gå igenom livet och vara ett jävla skämt. Att psychot håller i nyckeln kan ju fan medföra va som helst.. han kanske planerar att smyga in i lägenheten, plantera droger och ringa snuten när vi är ute....
MikeTime Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 tror jag med. Han var snabb som fan o mucka AA när han såg tvåparen. Nja, 95s var det, alltså ett lägre tvåpar. Inte AA.
Recommended Posts