Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vaknade för nån timme sen, beställde mat och när det ringde på dörren gick jag ut för att möta leveransen.

Allans rum var tom, alla hans saker borta. Ytterdörren stod vidöppen! (tur att man bor i hus med säkerhetsdörr i entrén) och jag kan inte hitta nyckeln.

Skrev till Seb och bad honom kontakta Allan och fråga efter nyckeln. Om han ska jävlas med nyckeln tänker jag hitta vilken råtthåla han gömmer sig i och köra upp nåt stort i hans röv.

Postad
Vad nickar han på 2+2?

Vet inte det än, men han har nån typ av "Well" där... ska ta reda på det av Seb.

Edit: dukemuscle och goaheadputmeonak

Uppenbarligen den ena på hans PC o den andra på laptopen... varför? Det är helt enkelt Allan...

Postad

Haha, äntligen börjar det bli lite roliga historier igen efter dagboks-dippen !

Som tack bjuder jag på rykande färsk musik att grinda till så att du slipper sitta och posta gamla Avicii-dängor. ;-)

Postad
Ni vet de där killarna ni läser om i kvällstidningarna, som går bananas och "delar på folk". Det är såna som Allan. GL with that ;-)

Du vet de där killarna som slår sönder "de där killarna ni läser om i kvällstidningarna som går bananas och delar på folk"?

Det är perser. Vi backar aldrig.

Hittar jag horungen så blir det strupgrepp upp mot en vägg, om han inte frivilligt lämnar tillbaks nyckeln.

Han verkar ju svag för Julia, så jag får försöka övertala henne att sätta upp en date med honom så tar jag helt enkelt hennes plats.

Kanske väljer det smidigare sättet att polisanmäla honom för stöld, muta en snut att hänga med mig till mötet och sätta riktig skräck i honom i form av sydafrikanskt fängelse.

Postad
Du vet de där killarna som slår sönder "de där killarna ni läser om i kvällstidningarna som går bananas och delar på folk"?

Det är perser. Vi backar aldrig.

Hoppa direkt till 0:19.

Postad

Han sa till mig vid ett tillfälle att folk som har schizofreni söker bara uppmärksamhet och det finns inget "multipla personligheter".

Rätt intressant att en person som själv verkar lida av nån typ av psykos avfärdar det här.

Första gången jag läste nedanstående inlägg i tråden tänkte jag att det lät fan som Allan... det visar sig att det var just han som skrev inlägget, inlägg nr 489.

Förvånar mig inte heller att han bytte bort psykologikursen efter det här. Han klarade väl inte av att de andra i klassen hade en annan åsikt. Undrar om han började skrika eller bara lämnade klassrummet...

http://forumserver.twoplustwo.com/34/other-other-topics/ask-me-what-its-like-dating-chick-multiple-personalities-838573-post20973070/?highlight=#post20973070

Postad

Får ta mig i kragen o besöka en läkare innan jag åker så jag får utskrivet Stesolid-liknande tabletter.

Det var riktigt skönt o flyga på dem förra gången.

Jag kommer o flyga kl 16 lokal tid och landa 6 på morgonen i Istanbul. Tycker det är för tidigt för att flyga. Man hinner ju inte somna in förrän 23-00-tiden och ska sitta där i 8 timmar i en obekväm stol som en torsk... nah det får bli o knapra tabletter o glida igenom timmarna...

Läkarna verkar va rätt liberala med att skriva ut droger också. Allan var och besökte en läkare som skrev ut ADHD-medicin (amfetamin typ) direkt på förfrågan...

• Skapa nytt...