Dalex Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Dum fråga kanske, men kan flytta pengar mellan spelar i hela nätverket eller fungerar det bara på den siten/skins:et man har pengarna på? Fick inte det att fungera när jag testade på cdpoker för ett tag sedan. Spelade tidigare på 24hpoker och där gick det ju bra. Citera
badtorsker Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Lite OT kanske men b2b (24h) har tatt bort den funktionen, går bara att skicka mellan konton på samma sajt nu. Citera
freddelino Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Dum fråga kanske, men kan flytta pengar mellan spelar i hela nätverket eller fungerar det bara på den siten/skins:et man har pengarna på? Fick inte det att fungera när jag testade på cdpoker för ett tag sedan. Spelade tidigare på 24hpoker och där gick det ju bra. nej det går inte, vet att vissa sidor har den funktionen att du kan skicka mellan medlemmar iaf. Chipdumpa absolut inte pengarna, det upptäcks väldigt lätt och du hamnar bara i problem Citera
Dalex Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 freddelino, tack för svaret Hade inte tänkt chipdumpa eller nåt sånt...hade bara varit bättre att samla lite småslattar jag har liggande på olika skins till ett enda istället för att göra uttag till bank/neteller och liknande. Citera
Recommended Posts