berKKa Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 vart har ni tänkt köpa den? jag kan prata me hofors it service om sponsring me e sådan se va det skulle kosta då MVH Citera
kentAA Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Kika med dom du och se vad du får? All sponsring är välkommen och det är super att ni medlemmar hjälper till med sånt.. Citera
slimman58 Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Jag hoppas du känner grabbarna väl, annars har jag redan tänkt mig gå dit imorgon för jag känner en kille där sedan förut när jag hade datafirman i Hofors. Citera
berKKa Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 fixa det du mungo kålle känner en lite flyktigt bara:lol: Citera
kentAA Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Kålle har varit där och snackat lite löst med dom.. Får se utifall dom kommer med något bra. Citera
Recommended Posts