Gå till innehåll

Administrativa avgifter till Party Poker?


star1

Recommended Posts

Hej..

 

Loggade in i mailen nyss och får syn på detta:

 

Our records show that that you have not logged in to your account for 180 days.

 

A $.91 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from you account balance on: 05-Feb-2008 ET.

 

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 04-Feb-2008 ET.

 

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand

 

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

 

Jag har varit kund där snart i 3år och har aldrig sett detta tidigare. Jag hade ju tänk och lira där nångång i framtiden kanske, men ska de köra på de här viset så vill jag stänga mitt konto för evigt. Någon som vet hur man gör det? Jag har kollat igenom menyn några gånger nu men jag hittar ingenstans! Ska man maila in till supporten eller hur funkar det?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade in och fick "är du helt säker?" frågan också. Men..alltså jag haft mitt konto där jätte lång tid och har aldrig fått nått liknande förut? Är det något de lagt till på sistoende utan att informera?

 

Annars är det ju dåligt, man ska ju inte behöva tvinga sig själv att logga in och lägga in pengar för att hålla sitt konto i liv. Jag tänkte ju spela där kanske i framtiden om något bra skulle dyka upp men nu stänger jag ner det för gott istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade in och fick "är du helt säker?" frågan också. Men..alltså jag haft mitt konto där jätte lång tid och har aldrig fått nått liknande förut? Är det något de lagt till på sistoende utan att informera?

 

Annars är det ju dåligt, man ska ju inte behöva tvinga sig själv att logga in och lägga in pengar för att hålla sitt konto i liv. Jag tänkte ju spela där kanske i framtiden om något bra skulle dyka upp men nu stänger jag ner det för gott istället.

Same, same...

Jag har inte använt mitt konto sen i Augusti då jag cashade ut allt men hade för avsikt att eventuellt återvända då jag gillade klienten och motståndet.

 

Nu får vi se vad jag ska göra eller om de ska få mina $0,23 från kontot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...