devalanteriel Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2009 Royalen_, som fortfarande inte är välkommen här, vem h*n nu är. Citera
gdaily Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 annajag har haft lite "otur" med sitt postnde i dag, avstängd 14 dagar. Citera
gdaily Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Jag stänger av Skytten för trollning. Antingen trollar han, eller så är han helt enkelt för dum för att få finnas på forumet. Hint: Om alla ens inlägg är i en tråd om hur man besegrar roulette så tippar jag på det senare. Citera
gdaily Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Pokermanga Personangrepp/Outande av person/Trams/Påhopp plus ett antal tramsposter som blivit raderade tidigare. Ett under att han lyckats slinka under radarn. Citera
devalanteriel Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 M0WL, som verkar ha registrerat sig enbart för att outa en annan användare. En vecka. Citera
gdaily Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Ola Brandborn, egen begäran 14 dagar gdaily, egen begäran for ever Så var en arbetsdag till ända, och jag tackar härmed för mig som moderator på PF. Fem år blev det... Jag jobbade med poker.se i fyra av dessa åren, med bland annat artiklar, liverapportering, dagens fråga och fråga Ola. Dagens fråga ja... i början kunde jag lägga upp ett lager och ha det lugnt på kvällarna, medan i slutet så var det en ren pina att komma på något nytt att skriva om varje dag. Det var många kvällar jag hade riktig ångest 23:30. Så av den anledningen var jag inte så ledsen när poker.se sa upp mitt konsultavtal för någon månad sedan. Däremot hade jag gärna fortsatt med Fråga Ola. Den är nu omgjord till Fråga Proffset - featuring William Thorsson just nu. Passa på, han kan ge lite kul och insiktsfulla svar om pokerproffslivet antar jag. Jag känner mig själv, om jag inte slutar helt så kommer jag ändå sitta framför forumet 10 timmar per dag, fast obetalt. Så jag måste helt enkelt avgå som moderator, jag måste tvinga mig från datorn och börja leva. Jag får helt enkelt stänga av gdailykontot och Ola Brandbornkontot, den senare på 14 dagar kanske... De som tippade vid nyår att "Ola stänger av Ola" ska ju få rätt i det, såklart. Jag letar nu jobb. Detta har inneburit att jag varit tvungen att tacka nej till att leka pokerfinnkampen med två sajter. Jag har helt enkelt inte råd att "ta meot smulor från den rike mannens bord", jag behöver ha en lön att leva på, inte en tävling då och då. Vill ni mig något så lär ni hitta mig på pokercampus. Tjena tjabba hejsan. Citera
Juggler Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Hsvensson permanent tvåa och 14 dagars avstängning för RB-snack i PM. Citera
Ängeln17 Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Hsvensson permanent tvåa och 14 dagars avstängning för RB-snack i PM. kronas- tom 17/8 för upplåtande av konto till avstängd användare (Hsvensson). Citera
TotalFarsa Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Den här gången vill Djens ta ledigt från pf i två månader. På egen begäran, I might add. Citera
Crappy Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Fivestar beslöt sig för att ta en ofrivillig paus efter upprepade rasistiska inlägg Citera
TotalFarsa Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 @ntonius tar en 4 månader lång frivillig paus från pf och poker. GL. Citera
TotalFarsa Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 pilatusss åkte på en tiodagars tempban med option på life för rasism/trams/ett jäkla skitsnack... Citera
Crappy Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Pilatuss försökte återuppstå som Intelli3.0 Resultatet blev en avstängning för alltid Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 dn247.net avstängd för gott på grund av egenreklam. Citera
Drunken_Penguin Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 xlars är avstängd i 15 dagar efter upprepade rasistiska uttalanden. Citera
Juggler Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Torben__ var en gammal avstängd användare jag börjar bli trött på att banna nu. Citera
Crappy Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Eftersom Xlars aka Xlars2 är avstängd i ytterligare 12 dagar, får vi och Xlars ge oss till tåls tills dess, innan han får komma tillbaka. Så Xlars konto nr två Xlars2 är avstängt. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Apmani är permabannad då han är en reinkarnation av en tidigare avstängd spammare. Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Upgrade åkte precis på en tredagars banninering för att h*n gav fan i vad en mod skrev till honom i pm. Lycka till på tentan. Citera
TotalFarsa Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Beirut Kid orkade inte med oss längre utan tog sitt pick och pack och drog. Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 VaNiaL ville inte vara med längre och är avstängd på egen begäran. Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 LarsUzuck gillar att outa folk, jag gillar tvåveckorsban. Citera
Drunken_Penguin Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 ApoteketAB har bett om en paus på en månad. Citera
devalanteriel Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 UngGulFattig uppfyller inte vårt lägstakrav om 3 IQ. Hejdå. Citera
Drunken_Penguin Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 speltorsk_LOL har bett om en paus på två månader. Citera
Recommended Posts