totti Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Markte just att nar jag tar ut fran paartypokker till mitt swedbankkonto sa forsvinner en snuskigt stor del i vad jag antar e vaxlingsavgifter? Hur ta ut pa basta satt??? Citera
romanista85 Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Markte just att nar jag tar ut fran paartypokker till mitt swedbankkonto sa forsvinner en snuskigt stor del i vad jag antar e vaxlingsavgifter? Hur ta ut pa basta satt??? Hur mycket i procent? Citera
totti Postad 7 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2008 torskade 500 sek pa ett 1000euro uttag Citera
sorkenkk Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Party Poker hade sjysta växlingsavgifter förut, men nu är dom skrattretande. Ta ut med Neteller istället. Citera
Lixifer Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Indeed, neteller är klart bästa alternativet Citera
eyedol Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Indeed, neteller är klart bästa alternativet Knappast. Citera
sorkenkk Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Knappast. Tror han menar bästa alternativet för att ta ut pengar från Party Poker . Men du kanske har en annan åsikt även där? Citera
sorkenkk Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Asså lol @ länkarna som skapas automatiskt. Så jävla lågt... Citera
Recommended Posts