Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur ser eran miljö som ni spelar poker ut i, har ni mycket ljus eller nedrullade persienner, födragna gardiner o bäcksvart?

Jag har på senare tid kännt mig helt köttig i huvudet när jag spelar poker och tror att det beror på min miljö jag sitter i, har oftast nerrullat men dock med relativt mycket ljus. Känner ändå det svårt att koncentrera mig när jag spelar nu för tiden. Nästan varenda gång jag sätter mig känner ja mig trött i huvudet och kan inte råda bot på det.

Jag försöker träna ofta, sover oregelbundet som de flesta gamers gör antar och försöker äta hyffsat.

Har ni några andra tips på att hålla er skärpta när ni lirar poker?

Tacksam för seriösa svar

Postad

Hej,

När jag grindar hemma sitter jag i en väldigt bekväm fotölj. Har datorn i vadgasrummet, men eftersom allt spel bedrivs på kvällar/nätter så har inte persienners vara/icke vara någon betydelse. Försöker alltid ha god belysning, då jag genast får ont i huvudet annars.

När vädret tillåter så drar jag med mig Laptopen´ut på balkongen och sitter ute och grindar. Finns inget bättre än att sitta ute en varm sommarnatt och fiska $ (obs. inglasad balkong med myggnät)