Late Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hur ser eran miljö som ni spelar poker ut i, har ni mycket ljus eller nedrullade persienner, födragna gardiner o bäcksvart? Jag har på senare tid kännt mig helt köttig i huvudet när jag spelar poker och tror att det beror på min miljö jag sitter i, har oftast nerrullat men dock med relativt mycket ljus. Känner ändå det svårt att koncentrera mig när jag spelar nu för tiden. Nästan varenda gång jag sätter mig känner ja mig trött i huvudet och kan inte råda bot på det. Jag försöker träna ofta, sover oregelbundet som de flesta gamers gör antar och försöker äta hyffsat. Har ni några andra tips på att hålla er skärpta när ni lirar poker? Tacksam för seriösa svar Citera
MikeTime Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Kolsvart i rummet förutom en skrivbordslampa som är riktad mot tangentbord och mus. Mycket kaffe och en och annan rökpaussitout. En katt i knät är inte fel heller... Citera
shipitholla85 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hej, När jag grindar hemma sitter jag i en väldigt bekväm fotölj. Har datorn i vadgasrummet, men eftersom allt spel bedrivs på kvällar/nätter så har inte persienners vara/icke vara någon betydelse. Försöker alltid ha god belysning, då jag genast får ont i huvudet annars. När vädret tillåter så drar jag med mig Laptopen´ut på balkongen och sitter ute och grindar. Finns inget bättre än att sitta ute en varm sommarnatt och fiska $ (obs. inglasad balkong med myggnät) Citera
aspelin Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Jag har en "shocking pen" (http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=660192) o ger mig en stöt om jag tappar för mycket fokus. (nej skojar inte) Citera
shipitholla85 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Jag har en "shocking pen" (http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=660192) o ger mig en stöt om jag tappar för mycket fokus. (nej skojar inte) Fokus när du nötgrindar ? Citera
Late Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 En katt i knät är inte fel heller... haha, mot tilten? Citera
Recommended Posts