Flap Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Hej! Jag har nu grindat upp rullen för nästa nivå (NL50). Hur brukar ni göra när ni går upp? Köper ni in för mindre än max beloppet typ 50-70% för att lära er spelet och inte riskera för mycket osv? Vad ska jag tänka på vid denna nivå? Spelet kan väl inte skilja så mycket från NL20? Det är 6max jag spelar. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Det skiljer antagligen nästan ingenting. Svårigheten är väl mestadels psykologisk. Mitt råd är att iallafall ibörjan tänka i big blinds. Tänk inte att du synar $15, tänk att du synar 30 big blinds. Om du spelar tex 3 bord samtidigt kan du börja att spela 2 st NL20 och ett NL50. Efter ett tag ett NL20 och två NL50, innan du slutligen går över till bara NL50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Det låter vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 1 Bord första dagen med 5 koppar kaffe och hårdrock. Kommande dagar håvar du in $ gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts