Gå till innehåll

Ulaf Tar Avsked


Dead-Inside

Recommended Posts

  • Svars 702
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan man inte bara syna och representera JJ/TT?... Det här med att balansera hd osv vet jag varför man borde tänka så mkt på mot okänd fi.... Tror dessutom de flesta synar där med TT och uppåt mot push så så illa tror jag inte det är.

 

Då tänkte jag att potten skulle bli för liten för att syna, ville inte att han skulle ha någon chans att lägga en bra hand efter floppen eller träffa nåt bättre.

 

Som sagt, potten blir lite för liten. Hade vi haft 70% av vår stack tycker jag att syn fungerar.

Fi kommer slinka för ofta om han inte träffar floppen. Vi vill ha kvar kanske en potbet till flopp så att han typ är commited.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det stämmer nog att nog att vi behöver ha något mindre marker för syn. En raise pre, ser inte det väldigt konstigt ut när vi bara har 4500?.. Isf får vi minraisa till 1700 och ha 2500 bakom, borde inte fi inse att han måste in med allt och ser det inte än starkare ut än en push? Kan inte ett sådant spel vara bättre när vi har mer marker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De "roligaste" att berätta hände tyvärr/naturligtvis på fyllan. Inte min den här gången dock, utan Roberts som hade varit ute sent. Jag hade tidigare gått hem för att vakna till ftops main dagen därpå (:oops:).

 

kl 05:30 går han, full som en **, på toa, kommer ut igen och nosar sig då fram till min säng. Han ska minsann lägga sig och puttar våldsamt och argt undan mig. Jag undrar högt:

A: Vafan håller du på med!?

R: Det är bajs

A: Va?!

R: Det är bajs

A: Vafan håller du på med?

R: Det är bajs

A: Är det bajs i sängen???

R: Det är bajs

 

R muttrar och lägger sig till rätta och drar åt sig hela täcket. Han fortsätter sitt mantra "Det är bajs" ett bra tag och varierar sig nu med lite sång av typen "uuuuhh uuuuuuhh". Som tur var var det inte långt till turneringens början så jag reser mig upp men kliver försiktigt i rädsla för avföring på golvet. Som tur var fanns det inget där.

 

Tråkigt:

 

Jag är egentligen inte ett stort fan av att dricka mycket/ofta men när det händer brukar jag ha rätt svårt att göra det måttligt. Vi har varit ute och satsat "rejält" två kvällar och har förat med tequila-shots. Första kvällen minns jag ingenting från att vi gick från rummet till att jag vaknade morgonen därpå förutom några drömliknande sekvenser från ett dansgolv och att jag gjorde illa mina knän som bevisades av två skrapsår. Alltså var det inte jag som var ute den kvällen utan någon annan. =(

 

Andra gången minns jag fram till att vi kommit fram till stället och tagit en "bucket" (en plasthink med sprit...) var och spelat ett parti biljard med två killar från eskilstuna. Sen vaknar jag återigen upp dagen därpå. Otrevligt nog hade R varit framme med kameran kl 05 och spelat in en video på mitt alter ego. Fyfan. Jag är jädrigt förbannad på mig själv att jag i princip har slängt bort två kvällar utan att jag egentligen har upplevt ett enda litet dugg. Minns inte, finns inte...

 

 

 

Självklart är det inte bara grisfyllor här utan också mycket annat som är roligare. Någon gång ska jag fan ut och komma ihåg grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var min polares pappa som bokade allt, och vi bodde på "Samui Natien". Helt klart hyggligt, internet kostade 600 baht för 5 timmar (10h för 1000). Poolen var väl sådär, stranden direkt bredvid dock. Frukosten kanon, restaurangen i övrigt sisådär.

 

Får ta och undvika patong då hakflem, men nu blir man ju nyfiken =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Får ta och undvika patong då hakflem, men nu blir man ju nyfiken =)

 

Hehe det kan ju vara kul en blöt kväll eller så, men efter två dagar vill man ju bara döda alla försäljare, vattenskoteruthyare, tuk tuk-muppar, taxichaffisar, massagehoror och barhoror.

 

Åk på kobrashow dock, det rekommenderas!

 

"King cobra very poison, 15 minute die. No serum, say bye bye go to temple!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter grymt!

Ta med mig nästa gång8-)

 

You got it!

 

Hehe det kan ju vara kul en blöt kväll eller så, men efter två dagar vill man ju bara döda alla försäljare, vattenskoteruthyare, tuk tuk-muppar, taxichaffisar, massagehoror och barhoror.

 

Åk på kobrashow dock, det rekommenderas!

 

"King cobra very poison, 15 minute die. No serum, say bye bye go to temple!"

 

:lol: Såg en sån förra gången jag var här. Sjukt häftiga djur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag hemma, och som ni har väntat!

 

Det var en helt fantastiskt semester och nu är jag redo att fortsätta mitt dagliga arbete (att långsamt ta över världen).

 

Jag mjukstartar nog eftersom jag pga jetlag vaknade kl 8 och kommer antagligen vara för grinig för att spela söndags, men suget kommer att vara stort. När jag varit borta ser det ut som att alla äckliga klonkare här har dragit ifrån, så jag är bitter för tillfället och kommer skotta tills jag gular eller har mest pengar i världen. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det borde ju helt logiskt vara 50/50 så det är bara att visa att du är flippkungen.

 

:lol: Jag fick mina rungood-månader, nu är det som vanligt 20/80 på flippar och jag lyckades inte vinna någonting STORT...

 

SKÄMT ÅT SIDAN - Ingen skottning här, och trots att jag la nästan 15k där nere så blev jag glatt överraskad av vad kontot visade på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tråkigt... Jag hade såklart tokabstinens efter gitarren där nere, och nu har jag spelat av mig i två timmar, skrivit en låt också som är något i stil med Rage against the machine/audioslave.

 

Pokersugen är jag inte, finns ändå inget bra att spela på den här tiden. Tvättstugan är inte ledig förrän imorgon. Och orka städa...

 

Det kan faktiskt bli chips och film. När man flyttat hemifrån är en stor fördel att man kan ha chips och film när som helst. Det spelar faktiskt ingen roll om jag förstör någon aptit, för det kommer alltid en ny, som Jerry Seinfeld sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...