Gå till innehåll

PLO - Folda topsetet här?


Djens

Recommended Posts

wexman är på jättetilt och är jättedålig. de andra två får räknas som passiva och dåliga.

Har ju inte investerat så mycket i potten och är rätt säker på att någon annan har högre färgdrag och nån annan har wrap så jag är inte favorit att vinna handen.

 

Jag vill folda när det kommer tillbaka till mig. Notera stackstorlekarna.

Tankar?

 

Seat 1: kkatie46 ($184.45 in chips)

Seat 3: Skalmannen($2,251.85 in chips)

Seat 6: wexman2 ($657.30 in chips)

Seat 8: clivewalker ($278.89 in chips)

Seat 10: miamidex ($699.85 in chips) DEALER

kkatie46: Post SB $3.00

Skalmannen: Post BB $6.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Skalmannen3 of Clubs SAAce of Diamonds9 of Clubs

wexman2: Call $6.00

clivewalker: Call $6.00

miamidex: Fold

kkatie46: Call $3.00

TheAngel71 : Raise $12.00

wexman2: Call $12.00

clivewalker: Call $12.00

kkatie46: Call $12.00

*** FLOP *** Jack of DiamondsAce of Clubs4 of Clubs

kkatie46: Check

Skalmannen: Bet $60.00

wexman2: Raise $120.00

clivewalker: Allin $260.89

kkatie46: Allin $166.45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wexman är på jättetilt och är jättedålig. de andra två får räknas som passiva och dåliga.

Har ju inte investerat så mycket i potten och är rätt säker på att någon annan har högre färgdrag och nån annan har wrap så jag är inte favorit att vinna handen.

 

Jag vill folda när det kommer tillbaka till mig. Notera stackstorlekarna.

Tankar?

 

Börja frukta din egen skugga gosse.....full action är det som gäller.....ingen fruktan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig spelat PLO, jag skulle inte folda denna lololoololololololololllolollo

 

topset + 2 klöver som tar bort lite equity för dom andra om dom har högre färgdrag.

 

(Ganska säker på att du förlora handen och bestämde dig för att gå in på pf och levla lite. Jag chansar på att det kom blank turn och Q på river och nån satt med KTxx.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig spelat PLO, jag skulle inte folda denna lololoololololololololllolollo

 

topset + 2 klöver som tar bort lite equity för dom andra om dom har högre färgdrag.

 

(Ganska säker på att du förlora handen och bestämde dig för att gå in på pf och levla lite. Jag chansar på att det kom blank turn och Q på river och nån satt med KTxx.)

nej, han la sig o storstacken satt på JJ22 och vann med kåk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP lägg floppad nöt, weaktight så det förslår. Du har dessutom 2 klöver på hand troligtvis inte bra nog vid träff men har ju genast ryckt 2 outs från Fi`s eventuella färgdrag. Bara till att potta om och se glad ut om nån synar.

 

Va fan ska du ha för att pengarna ska åka in på flop ett floppat fyrtal och då helst att där inte ligger str8flushdrag ute för då kan man lika gärna lägga ju dumt att riskera att bli utdragen ju.

 

katastrofspel om du la, gonatt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP lägg floppad nöt, weaktight så det förslår. Du har dessutom 2 klöver på hand troligtvis inte bra nog vid träff men har ju genast ryckt 2 outs från Fi`s eventuella färgdrag. Bara till att potta om och se glad ut om nån synar.

 

Va fan ska du ha för att pengarna ska åka in på flop ett floppat fyrtal och då helst att där inte ligger str8flushdrag ute för då kan man lika gärna lägga ju dumt att riskera att bli utdragen ju.

 

katastrofspel om du la, gonatt!!

 

du fatta inte att han skojar va...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP lägg floppad nöt, weaktight så det förslår. Du har dessutom 2 klöver på hand troligtvis inte bra nog vid träff men har ju genast ryckt 2 outs från Fi`s eventuella färgdrag. Bara till att potta om och se glad ut om nån synar.

 

Va fan ska du ha för att pengarna ska åka in på flop ett floppat fyrtal och då helst att där inte ligger str8flushdrag ute för då kan man lika gärna lägga ju dumt att riskera att bli utdragen ju.

 

katastrofspel om du la, gonatt!!

 

Tycker du?? (med medelålders tantröst och västeråsdialekt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu stänger vi den här tråden eftersom djens levlingsförsök var så sjukt dåligt. Lite mer finess nästa gång kompis. :)

 

Att det fungerade på en del måste bero på konstant pågående bakfylla efter nyår eller något.

 

Jag har sett handen, han vann på fyrtal. Alla hade floppat set utom en som hade en wrap om jag minns rätt, jag tror t o m att djens flushdrag levde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...