Smith77 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Idag kommer min kära coach Markus hem från england:oops: Jag undrar, Har ni en egen coach? Citera
shipitholla85 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 jag har ingen, vem vill bli? $300/h Citera
Staahla Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 $300/h Varför skulle någon betala för en ärkedonk som dig? Eller menar du att du ska ersätta hans förmodade framtida förluster pga din okunskap med $300/h? Citera
shipitholla85 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Varför skulle någon betala för en ärkedonk som dig? Eller menar du att du ska ersätta hans förmodade framtida förluster pga din okunskap med $300/h? Varför man ska betala mig ? säg det, måste ju försöka så man kan lägga ner grinden nån gång! tillbaka till microborden nu Staahla, och knip käft! Citera
Smith77 Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag har jobbat som coach men nu för tiden så kör jag poker själv. och tar hjälp utav en coach. Finns det någon känd coach? jag undrade för jag ska kanske avskeda min coach och då vill jag ha den bästa av dom alla för att få mitt pokerspelande att gå med förväntat resultat. Citera
shipitholla85 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag har jobbat som coach men nu för tiden så kör jag poker själv. och tar hjälp utav en coach.Finns det någon känd coach? jag undrade för jag ska kanske avskeda min coach och då vill jag ha den bästa av dom alla för att få mitt pokerspelande att gå med förväntat resultat. Mycket Benzo idag ? Staahla är En vass coach. Läste nånstans, kan varit 2+2 att han tydligen skulle ha edge på NL200-NL500 på SvS. Där kan du göra grov deg! Citera
sorkenkk Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Mycket Benzo idag ? Staahla är En vass coach. Läste nånstans, kan varit 2+2 att han tydligen skulle ha edge på NL200-NL500 på SvS. Där kan du göra grov deg! Du är rolig, ha ha. Citera
Fudge Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag har jobbat som coach men nu för tiden så kör jag poker själv. och tar hjälp utav en coach.Finns det någon känd coach? jag undrade för jag ska kanske avskeda min coach och då vill jag ha den bästa av dom alla för att få mitt pokerspelande att gå med förväntat resultat. Alltid kul med troll! Citera
shipitholla85 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Du är rolig, ha ha. Sorry ! Citera
yxa00 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Coach bytes mot dam 90+ med stort bankkonto och hjärtfel. Citera
ades_va Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Ni är idioter allihopa. Enda frågan är om trådskaparen är seriös. Citera
Pold Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 en förbannat ful tråd. "Min coach Marcus" haha, ja det är stor humor Citera
LykkaSiGya Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Låt grabben fortsätta trolla. Stort nöje. Citera
Gahlster Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 en förbannat ful tråd. "Min coach Marcus" haha, ja det är stor humor Tycker också trådnamnet är hysteriskt roligt. Iofs var det roligare när det var felstavat. Citera
Rooney Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Hahaha vilken underbar start på året. Ös på! Citera
asfalten Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 jag skulle kunna tänka mig en coach som får lön i provision. alltså procent på bb/h... Citera
MJ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 jag skulle kunna tänka mig en coach som får lön i provision.alltså procent på bb/h... Problemet är väl att ingen seriös (duktig) skulle vilja ställa upp på en sådan deal. Citera
diazo Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag hade förmodligen kunnat coacha mot viss provi om det inte innebär allt för mycket jobb, dvs inte sitta och raila flera timmar och nöta berg av HH varje dag, hehe. Citera
Recommended Posts