Gå till innehåll

Off topic avdelat från mrdawwes dagbok


MFS

Recommended Posts

Hehe tack

 

Nu var det ju inte direkt så att jag satte $500 och jobbade ihop det till $80k.

Minns inte riktigt vad jag hade, nånstans mellan $5k och $10k. tappade ner till $500 på ett NL2kbord och lyckades dubbla osv tills jag hade $8k på bordet tror jag. Spred ut pengarna på några olika och lyckades hitta 2 st riktiga fiskar som fick stå för det mesta av kalaset. Hade enormt flyt nästan hela tiden är värt att tillägga. Klättrade i nivå ju större "bankrullen" blev och nådde till slut NL10k. När sen fisken lade ner gjorde jag det också.

Hoppas på lika fiskrikt inatt.

 

Vadå dawwe inget nyårs firande pga käken eller? :-( lider med dig :shock:. tänkte på de du sa "Hoppas på lika fiskrikt inatt". förlåt om jag inte hängt med men var det någon som slog sönder din käke? MÅ HAN BRINNA!!!!!!!!!!!!:evil:isf.

GOTT NYTT och GLHF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis, inget nyårsfirande pga av det, sen börjar resan mot Bahamas imorn bitti kl 08.30.

Ja, det var en tomte från Australien som sparkade sönder käken på mig, BAKIFRÅN.. Jag slocknade och vaknade på sjukhuset. Han visade sig där när jag låg helt groggy dagen efter och mumlade nåt om att han bad om ursäkt. Jag fick också 50000baht av honom.(ca 10000kr) jag blev JÄTTEglad. Det gör det värt att inte kunna äta normalt på en hel månad osvosvosv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, inget nyårsfirande pga av det, sen börjar resan mot Bahamas imorn bitti kl 08.30.

Ja, det var en tomte från Australien som sparkade sönder käken på mig, BAKIFRÅN.. Jag slocknade och vaknade på sjukhuset. Han visade sig där när jag låg helt groggy dagen efter och mumlade nåt om att han bad om ursäkt. Jag fick också 50000baht av honom.(ca 10000kr) jag blev JÄTTEglad. Det gör det värt att inte kunna äta normalt på en hel månad osvosvosv.

 

tycker du är i situationen extremt bitter..De flesta blir faktiskt påhoppade utan som helst motiv som du i det här fallet och inte får de någon jävla sympatideg för 10,000 efteråt, utan de sitter o garvar hemma i nåns sunkiga knarkarkvart åt den idiotiske fulle svennen de sparka ner.... Killen visade ju någon form av ånger i alla fall, there is hope for mankind.

 

edit: du har iaf hälsan, mer vad jag kan säga om en del få vänner jag har som har blivit grovt misshandlade. Någon har dött, någon har blivit förlamad eller vanställd. Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag på dig, särskilt i dessa dagar då du har lottat in 60k$. fy fan

 

edit2: istället för att vara feg o sudda ut det ovannämnda så vill jag faktiskt påskina att jag tycker det är helt sanslöst att någon över huvudtaget blir misshandlad på det här sättet och att jag inte på något vis tycker det är rättvist att du åkte på fegisdäng(bakifrån). Aja, nu är det nyår och det är dags att korka upp... hoppas du blir helt återställd och så. Sikta på ett bättre 2008 än 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, inget nyårsfirande pga av det, sen börjar resan mot Bahamas imorn bitti kl 08.30.

Ja, det var en tomte från Australien som sparkade sönder käken på mig, BAKIFRÅN.. Jag slocknade och vaknade på sjukhuset. Han visade sig där när jag låg helt groggy dagen efter och mumlade nåt om att han bad om ursäkt. Jag fick också 50000baht av honom.(ca 10000kr) jag blev JÄTTEglad. Det gör det värt att inte kunna äta normalt på en hel månad osvosvosv.

 

FY FAN!!!!!!!!!!!!!!!!! jag hatar såna människor..... de var ganska mycket ironi i det där inlägget va? du skulle väl va nöjd me 100 000 + lite till? 10000 känns lite lite för dig... Men jag som plussar ungefär 15k kr per månad. Jag hade vart besviken för 10k de känns alldesles för lite. Men det är väl lite lite men de är väl inte samma standard som i sverige med straffen. fast han kanske gav dig dom självmant eller?. ajja lider med dig ska du veta och lycka till i bahamas, jag håller tummarna. GLHF.... HOPPAS VERKLIGEN DU KLONKAR!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crap..

 

Hur fan mår du ?

 

Du snackar om hopp för mänskligheten, och om det finns något sådant så får vi hoppas att du råkar ut för nått bra mycket vidrigare än vad dawwe råkade ut för!

 

Det har varit kul att läsa dagboken ett tag utan att alla haters varit här men nu kommer dem!

 

 

Hoppas du får en grym Nyårsafton Dawwe, och så hoppas vi att du "turar" in ett par $100K ikväll med!

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker du är i situationen extremt bitter..De flesta blir faktiskt påhoppade utan som helst motiv som du i det här fallet och inte får de någon jävla sympatideg för 10,000 efteråt, utan de sitter o garvar hemma i nåns sunkiga knarkarkvart åt den idiotiske fulle svennen de sparka ner.... Killen visade ju någon form av ånger i alla fall, there is hope for mankind.

 

edit: du har iaf hälsan, mer vad jag kan säga om en del få vänner jag har som har blivit grovt misshandlade. Någon har dött, någon har blivit förlamad eller vanställd. Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag på dig, särskilt i dessa dagar då du har lottat in 60k$. fy fan

 

edit2: istället för att vara feg o sudda ut det ovannämnda så vill jag faktiskt påskina att jag tycker det är helt sanslöst att någon över huvudtaget blir misshandlad på det här sättet och att jag inte på något vis tycker det är rättvist att du åkte på fegisdäng(bakifrån). Aja, nu är det nyår och det är dags att korka upp... hoppas du blir helt återställd och så. Sikta på ett bättre 2008 än 2007.

 

 

Inget personligt mot dig men hur fan kan du kläcka detta??

Ledsamt att höra om dina vänner, verkligen, men varför jämföra med det?

 

 

För det första kostade sjukhusbesöket nära 100000 baht.

För det andra kanske det finns en anledning FÖRUTOM att han var jätteledsen att jag sprutade blod. Han vill inte sitta i Thai-fängelse. Jag har inte polisanmält honom, kanske berodde lite på det.

Jag har fullt av vittnen och han var ägaren till baren mittemot det hände. Gissar på att det ligger mer strategi i hans lilla gåva än hjärta.

 

Tack för att du hoppas att jag blir återställd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker du är i situationen extremt bitter..De flesta blir faktiskt påhoppade utan som helst motiv som du i det här fallet och inte får de någon jävla sympatideg för 10,000 efteråt, utan de sitter o garvar hemma i nåns sunkiga knarkarkvart åt den idiotiske fulle svennen de sparka ner.... Killen visade ju någon form av ånger i alla fall, there is hope for mankind.

 

edit: du har iaf hälsan, mer vad jag kan säga om en del få vänner jag har som har blivit grovt misshandlade. Någon har dött, någon har blivit förlamad eller vanställd. Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag på dig, särskilt i dessa dagar då du har lottat in 60k$. fy fan

 

edit2: istället för att vara feg o sudda ut det ovannämnda så vill jag faktiskt påskina att jag tycker det är helt sanslöst att någon över huvudtaget blir misshandlad på det här sättet och att jag inte på något vis tycker det är rättvist att du åkte på fegisdäng(bakifrån). Aja, nu är det nyår och det är dags att korka upp... hoppas du blir helt återställd och så. Sikta på ett bättre 2008 än 2007.

 

Att han kom in med 10k var nog pga han ville slippa finkan och hängning. Fan shit har du inte sett tecknat? Där hugger de av armen för ett stulet äpple i sådana länder! Gå och göm dig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför jag nämnde nåt om det över huvudtaget då dagboken handlar om poker. Tyckte väl synd om mig själv antar jag. Orkar inte berätta hela historien. Vore tacksam om vi kunde lämna det samtalsämnet.

Om Juggler eller någon annan har ork att städa upp får ni gärna göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför jag nämnde nåt om det över huvudtaget då dagboken handlar om poker. Tyckte väl synd om mig själv antar jag. Orkar inte berätta hela historien. Vore tacksam om vi kunde lämna det samtalsämnet.

Om Juggler eller någon annan har ork att städa upp får ni gärna göra det.

 

ok sorry dawwe... Men man lider ju med dig men ska inte prata mer om det. hoppas de är lugnt. ber om ursäkt. Men lycka till o vinn som fan ikväll mot alla fulla as :-P:twisted: Sen klonkar du resten där ser ju oneklingen bra ut för tillfället. jag är avundsjuk:twisted:. glhf....:twisted: :twisted: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker du är i situationen extremt bitter..De flesta blir faktiskt påhoppade utan som helst motiv som du i det här fallet och inte får de någon jävla sympatideg för 10,000 efteråt, utan de sitter o garvar hemma i nåns sunkiga knarkarkvart åt den idiotiske fulle svennen de sparka ner.... Killen visade ju någon form av ånger i alla fall, there is hope for mankind.

 

edit: du har iaf hälsan, mer vad jag kan säga om en del få vänner jag har som har blivit grovt misshandlade. Någon har dött, någon har blivit förlamad eller vanställd. Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag på dig, särskilt i dessa dagar då du har lottat in 60k$. fy fan

 

edit2: istället för att vara feg o sudda ut det ovannämnda så vill jag faktiskt påskina att jag tycker det är helt sanslöst att någon över huvudtaget blir misshandlad på det här sättet och att jag inte på något vis tycker det är rättvist att du åkte på fegisdäng(bakifrån). Aja, nu är det nyår och det är dags att korka upp... hoppas du blir helt återställd och så. Sikta på ett bättre 2008 än 2007.

Är du ens frisk? Visst, trist för dina polare, men vad i helvete har det att göra med dawwe? Ska han känna sig lycklig på något sätt?

Kom tillbaks när du själv har fått käften inslagen, tappat 2 miljoner på några dagar och är tvingad att äta flytande föda i 2 dagar. Men då vill du väl förmodligen höra om någon som fick nacken bruten också, och som backa 5 miljoner, det mår du säkert jävligt bra av. Någon är ju alltid värst, vore ju tragiskt att sympatisera med någon som inte är det.

 

Idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du ens frisk? Visst, trist för dina polare, men vad i helvete har det att göra med dawwe? Ska han känna sig lycklig på något sätt?

Kom tillbaks när du själv har fått käften inslagen, tappat 2 miljoner på några dagar och är tvingad att äta flytande föda i 2 dagar. Men då vill du väl förmodligen höra om någon som fick nacken bruten också, och som backa 5 miljoner, det mår du säkert jävligt bra av. Någon är ju alltid värst, vore ju tragiskt att sympatisera med någon som inte är det.

 

Idiot.

 

precis vad jag skulle säga. amen to that.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker du är i situationen extremt bitter..De flesta blir faktiskt påhoppade utan som helst motiv som du i det här fallet och inte får de någon jävla sympatideg för 10,000 efteråt, utan de sitter o garvar hemma i nåns sunkiga knarkarkvart åt den idiotiske fulle svennen de sparka ner.... Killen visade ju någon form av ånger i alla fall, there is hope for mankind.

 

edit: du har iaf hälsan, mer vad jag kan säga om en del få vänner jag har som har blivit grovt misshandlade. Någon har dött, någon har blivit förlamad eller vanställd. Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag på dig, särskilt i dessa dagar då du har lottat in 60k$. fy fan

 

edit2: istället för att vara feg o sudda ut det ovannämnda så vill jag faktiskt påskina att jag tycker det är helt sanslöst att någon över huvudtaget blir misshandlad på det här sättet och att jag inte på något vis tycker det är rättvist att du åkte på fegisdäng(bakifrån). Aja, nu är det nyår och det är dags att korka upp... hoppas du blir helt återställd och så. Sikta på ett bättre 2008 än 2007.

 

å herre ¨jävlar, du var fan mer blåst i huvudet än jag trott...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du ens frisk? Visst, trist för dina polare, men vad i helvete har det att göra med dawwe? Ska han känna sig lycklig på något sätt?

Kom tillbaks när du själv har fått käften inslagen, tappat 2 miljoner på några dagar och är tvingad att äta flytande föda i 2 dagar. Men då vill du väl förmodligen höra om någon som fick nacken bruten också, och som backa 5 miljoner, det mår du säkert jävligt bra av. Någon är ju alltid värst, vore ju tragiskt att sympatisera med någon som inte är det.

 

idiot.

 

ja exakt, han SKA känna sig lycklig på något sätt, han överlevde en helt sanslöst plumpt attack som kunde sluta på alla möjliga sätt.. Jag tycker ni är helt cpstörda som inte ser det absurbda i situationen. Dawwe blir på något konstigt sätt HELT i det blåa attackerad och får käken sönderslagen, varpå den skyldige springer genast och säger förlåt och försöker köpa sig fri när han i ett land som thailand kan muta sig fri för BETYDLIGT mindre än 10,000 sek. Killen kan lika gärna ha spöat på / mutat en annan kille för att komma undan och varpå promenerat därifrån.

 

Ni har aldrig hört talas om situationer där någon har blivit överfallen eller likande och helt sonika gått därifrån trots miljarder vittnen? jo... såna situationer existerar.

 

och jag understryker ÅTER IGEN: dawwe förtjäna inte detta på något sätt, men det jag menar är att han likt en dodgad badbeat överlevde en möjlig dödsmisshandel.

 

edit1: att ni försöker få thailand till något land där saker och ting sker rättvist är ju helt jävla hilarious.. mer likt random skitland som typ brasilien än vad det är likt sverige rättväsendemässigt...gg

 

edit2: ursäkta stavningen... gl hf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe lite lustig historia det här måste man säga, även om mrdawwe verkar vara en sympatisk människa som iaf jag inte unnar en bruten käke. Kanske bäst du berättar hela historien om "kickincidenten" dawwe, så alla förstår vad som hände. För han gick väl inte bara fram, kickade dig, och langade fram cashen? Helt otroligt bissart om så var fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja exakt, han SKA känna sig lycklig på något sätt, han överlevde en helt sanslöst plumpt attack som kunde sluta på alla möjliga sätt.. Jag tycker ni är helt cpstörda som inte ser det absurbda i situationen. Dawwe blir på något konstigt sätt HELT i det blåa attackerad och får käken sönderslagen, varpå den skyldige springer genast och säger förlåt och försöker köpa sig fri när han i ett land som thailand kan muta sig fri för BETYDLIGT mindre än 10,000 sek. Killen kan lika gärna ha spöat på / mutat en annan kille för att komma undan och varpå promenerat därifrån.

 

Ni har aldrig hört talas om situationer där någon har blivit överfallen eller likande och helt sonika gått därifrån trots miljarder vittnen? jo... såna situationer existerar.

 

och jag understryker ÅTER IGEN: dawwe förtjäna inte detta på något sätt, men det jag menar är att han likt en dodgad badbeat överlevde en möjlig dödsmisshandel.

 

edit1: att ni försöker få thailand till något land där saker och ting sker rättvist är ju helt jävla hilarious.. mer likt random skitland som typ brasilien än vad det är likt sverige rättväsendemässigt...gg

 

edit2: ursäkta stavningen... gl hf

 

Är du klok???Är du for real?

En människa ska väl för f.. kunna gå ute utan att behöva få käken sönderslagen?????

Tänk om.Radera,gör nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du klok???Är du for real?

En människa ska väl för f.. kunna gå ute utan att behöva få käken sönderslagen?????

Tänk om.Radera,gör nåt!

 

 

Du hänger inte ute mycket i verkligenheten va? Första och förmodligen sista gånegne jag är på killers.. sida. Men ärligt mannen(tjejen/fjortisen, kom in i matchen) gå ut en gelg och välkomna nya Sverige/världen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...