Gå till innehåll

mr_telefon LÅS TACK :)


mr_telefon

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Faktiskt tror jag att jag vet vem du är. Höll inte du på mycket med NHL-samlarbilder när det begav sig?

 

Pokern är och kommer nog att förbli en förlusthobby. Har varken disciplin eller ork att spela på de nivåer som jag skulle behöva utan skottar konstant för de få slantar jag kan undanvara.

 

mkt och mkt, nog höll man på med det allt :) Se till och få det till en vinsthobby ist, lär bli mkt roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte mkt spel idag, ca 1000 händer. Brände lite $ på en turre bl.a, men dagen i helhet slutade på ett litet plus vilket alltid e skönt. Väntar fortfarande på storplusset detta året, men det kommer väl när allt sitter.

 

 

 

Dag/Resultat

 

1/1-08 -

2/1-08 +$140

3/1-08 +$69

4/1-08 -$709

5/1-08 +$117

6/1-08 +$124

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vrf ska jag alltid börja gambla när jag ligger plus :( Fick känslan av att det fanns en del händer jag slog men vrf syna en mega överbet.

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT

played at "Ft Wayne" for USD RM from 2008-01-07 12:38 until 2008-01-07 12:39

Seat 1: kake88 ($129.50 in chips)

Seat 3: Myytti79 ($131.80 in chips)

Seat 7: DeadPrincess ($114.15 in chips)

Seat 8: ulla-matilda ($105.15 in chips)

Seat 9: HERO ($106.15 in chips) [ King of Clubs,King of Hearts ]

ANTES/BLINDS

kake88 posts blind ($0.50), Myytti79 posts blind ($1).

 

PRE-FLOP

DeadPrincess folds, ulla-matilda folds, HERO bets $4, kake88 folds, Myytti79 bets $15, HERO calls $12.

 

FLOP [board cards: 9 of Clubs,10 of Clubs,10 of Spades ]

Myytti79 bets $100, HERO calls $90.15 and is all-in.

 

TURN [board cards: 9 of Clubs,10 of Clubs,10 of Spades,5 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 9 of Clubs,10 of Clubs,10 of Spades,5 of Clubs,Ace of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Myytti79 shows [ Ace of Diamonds,Ace of Hearts ]

HERO shows [ King of Clubs,King of Hearts ]

Myytti79 wins $9.85, Myytti79 wins $209.80.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monsterbacket blev ett faktum. Lyckas få in hela 5500 händer igår, å kalaset gick på -$458, å då räddade jag det lite på slutet ändå. Blir nog inte mkt spel idag, max en timme, hoppas på att hitta lillplusset iaf. Inte sett röken av dagboksriggen än heller, hade behövt den nu :(

 

Dag/Resultat

 

1/1-08 -

2/1-08 +$140

3/1-08 +$69

4/1-08 -$709

5/1-08 +$117

6/1-08 +$124

7/1-08 +$617

8/1-08 -$458

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte lirat nu på två dagar, upptagen med annat. Tippade dock stryktipset ikväll och såg att jag hade 50kr över på SvS så det blev in å grinda 0,5/1. Kom upp till 500 kr ganska snabbt, sen blev det 1/2 så nu har jag helt plötsligt en liten SvS rulle på 1350kr :) Köper nog in mig till midnattsmötet dock för 330kr. Kommer dock inte räkna in SvS pengarna i riktiga rullen. Får bli en slask-tilt-skott-fyllepoker-rulle. Eller om man ska försöka spela ihop till en 42´tv på SvS som sidoprojekt för min tv nu är inte att leka med.

 

Ajja klonk i midnattsmötet om en halvtimme hade varit guld. Säg till om nån mer lirar den 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom 4:a till slut, inte ens besviken för att det inte blev mer för hade sjukt flyt i slutet :) Fick ca 4k för det iaf och 1k plus på cashgamet ikväll så 50 kr blev relativt snabbt 5k :-D Får lägga upp lite rulleregler på SvS också så man inte tramsar bort allt iaf. Nej sömn nu och antagligen grind på Bettan imorrn, om man vaknar innan det är förfestdags vill säga. Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom 4:a till slut, inte ens besviken för att det inte blev mer för hade sjukt flyt i slutet :) Fick ca 4k för det iaf och 1k plus på cashgamet ikväll så 50 kr blev relativt snabbt 5k :-D Får lägga upp lite rulleregler på SvS också så man inte tramsar bort allt iaf. Nej sömn nu och antagligen grind på Bettan imorrn, om man vaknar innan det är förfestdags vill säga. Godnatt!

 

Grattis. Ändå en helt ok utveckling och dagslön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack så mkt, ja mkt bra utveckling blev de till slut. Inte ens planerat med SvS idag men motståndet där verkar vara väldigt svagt överlag, men ska inte säga för mkt än :)

 

Jo, min erfarenhet är att det är väldigt svagt motstånd där överlag. Följde förresten ditt råd om att försöka bli vinnande. Skulle egentligen ta ut mina pengar från stars men hade bara 25$ och minimum för uttag var 100$. Så jag har börjat grinda 3,25$ 6-max sng:s (och några 13$) och har gjort en 228$ vinst efter 126 st med en ROI på 52% (eller säger man 152%?). Sjukt nöjd i alla fall då jag är en fattig student.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...