Gå till innehåll

Pokerns " Jag mötte Lassie "


JagGårGul

Recommended Posts

Någon som kommer ihåg detta från expressen eller om det var aftonbladet. Man fick skriva in om nåt man gjort o i den vevan träffat en kändis eller nåt i den stilen......:-)

 

Min pokerlassie blir denna:

 

Jobbar på ett stort transportföretag o i sommras hade jag ett paket till en adress på Kungsholmen........avs. var sunday million o innehöll en jacka tror jag.:lol:

 

Den levererade jag till ingen mindre än Bosse " LEGATO " Sheelstedt! Kanske skulle ha kopierat leveranslistan o spart autografen! :-D :-D

 

Lite så här onödigt vetande på nyårsdagen! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ingen verkar vilja spela sit'n go's med mig just nu, så jag kommer med ett bidrag också:

 

Jag var uppe i high stakes-sektionen i pokerrummet på Bellagio och fyllde i några blanketter för turneringsvinster och råkade stå i vägen för ingen mindre Doyle Brunson. Han sa "'s'cuse me" och fick naturligtvis komma fram.

 

Påminner mig om den där historien om den lille gossen som kom hem till sin pappa och ropade:

-"Pappa, pappa, jag har pratat med kungen!".

Pappan svarar: -"jaha, vad sa han då?"

"Flytta på're ungjävel"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ingen verkar vilja spela sit'n go's med mig just nu, så jag kommer med ett bidrag också:

 

Jag var uppe i high stakes-sektionen i pokerrummet på Bellagio och fyllde i några blanketter för turneringsvinster och råkade stå i vägen för ingen mindre Doyle Brunson. Han sa "'s'cuse me" och fick naturligtvis komma fram.

 

 

Om bara det kunde hända mig någon dag :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kommer ihåg detta från expressen eller om det var aftonbladet. Man fick skriva in om nåt man gjort o i den vevan träffat en kändis eller nåt i den stilen......:-)

 

Min pokerlassie blir denna:

 

Jobbar på ett stort transportföretag o i sommras hade jag ett paket till en adress på Kungsholmen........avs. var sunday million o innehöll en jacka tror jag.:lol:

 

Den levererade jag till ingen mindre än Bosse " LEGATO " Sheelstedt! Kanske skulle ha kopierat leveranslistan o spart autografen! :-D :-D

 

Lite så här onödigt vetande på nyårsdagen! :mrgreen:

 

Lite märkligt då jag aldrig bott på Kungsholmen ;) Bor dock inte så långt därifrån. Vi fortsätter dock inte diskussionen längre än så, jag har hemlig adress och hoppas du samt det företag du jobbar på respekterar det :)

 

Autograf kan jag bjuda på när du vill dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...