Gå till innehåll

Prima Sitngo Vs Svs Sitngo


Mr_Fille

Recommended Posts

Lirar idag en hel del 10 manna sitngo på Svs mest 100+10, men är lite skeptisk till deras höga rake och funderar därför på att gå över till prima eftersom de erbjuder bra RB. Problemet är att strukturen på deras vanliga sitngo är att blindsen höjs var 10e hand och i ganska stora steg. Frågan är om detta påverkar min ROI mycket negativt eller ej. Känns som att turfaktorn höjs ganska rejält. Visserligen hinner man med fler turrar på samma tid och kan dessutom få bra RB. Så är det någon som har erfarenhet av primas 10 manna sitngo, på 20+2 nivån.

Någon som har gjort liknande byte? Vad har ni för ROI? (på minst 500st så siffran är hyffsat exakt) ? Finns något att säga om nivån på spelarna?

 

tacksam för svar.

 

 

 

Edit

Verkligen ingen som har grindat sit n go på prima?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag gjorde det, men det var verkligen aslänge sedan! Själv tycker jag både trafiken och strukturen är kass. varför just Prima? Finns ju andra nätverk som erbjuder bättre dealar, som har mer trafik och som har väsentligt bättre strukturer på sina turboturrar!?! Ju brantare struktur desto mer påverkas generellt din ROI, men om du är mer intresserad av $/h så är det nödvändigtvis inte negativt med brantare turrar. Då finns ju också Extreme Turbo på Prima om jag inte minns fel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser standard $20+2 STT:n på Prima ut.

 

2 personer åker ut direkt för dem är galna/kass.

1 blir badbeatad.

Ingenting händer till blindsen är 160/320

3 personer åker ut med Ax mot Ax när alla har M på 3.

!Bubbla!

HU 640/1280 blinds instapush varje knapp, rigg någon vinner.

 

Svårt att ge någon vidare roi, jag hade 5% över 50 sen la jag typ ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...