Jocke_G Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Hejsan Jag tänkte bara kolla intresset för en eventuellt startande pokerklubb i växjöområdet. Hör gärna med era vänner också Hoppas på många svar... MVH Jocke_G Citera
andersson16 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Hej, jag är väldigt intresserad av vad du har och säga. Vi behöver verkligen en pokerklubb i Växjö. Citera
Jocke_G Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 Exakt, och det hoppas jag verkligen att de blir. Det endas som behövs göra nu är att hitta folk som tycker likadant Citera
nikoraven Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Hej jag och några polare brukar spela live-poker i växjötrakten, vi är väl 4-5 stycken nuförtiden, vi är mycket intresserade av pokerspel i växjö, och kan nog bidraga med åtminstonde 3 spelare till varje pokerkväll. Citera
Jocke_G Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2008 okej de låter jättebra. Den kommer nog inte startas riktigt ännu för vi måste veta först om det finns intresse för det men det behövs verkligen en pokerklubb i Växjö. Men hör gärna med andra kompisar och så om dom är intresserade. Om du har msn så kan du adda mig på jocke_guran@hotmail.com så kan vi ju prata mer om det. M.v.h. Jocke. Citera
cptjh Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 pluggar i växjö och är absolut intresserad av live! Citera
Recommended Posts