_SchMEK Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Tjena ! Skall skaffa mig ett pokerprogram. Jag spelar på Svenska Spel och vill behöver tips om vad jag ska satsa på? Spelar bara cg och skulle vilja veta vilka program jag ska köra på? Vore underbart om någon skulle kunna sätta ihop ett bra "packet" som funkar fint. Tex Pokertracker + Gt +. Lite allmäna tips och vad jag ska tänka på för att komma igång så smidigt som möjligt och vilken kombination av program som är bäst? Nackdelar och fördelar? Bring it on ! Citera
Joeduck Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Tror du verkligen någon kommer sätta upp ett paket som går, när du inte ens orkar kolla om Gt+ eller PO funkar med svs. Hur ska du få igång programmen, o har du någon nytta av siffror eller vill du bara ha ikoner på gubbarna? Står ju på deras hemsidor annars vilka som stöds + en hel del här o på 2+2 söööök Citera
liraren54 Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 PO funkar inte med svs, men det är på g? PT funkar, men tror du behöver någon extra funktion på det då. Citera
wortex557 Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Funkar PT Omaha på Sv spel? Nån som vet? Citera
Djens Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Funkar PT Omaha på Sv spel? Nån som vet? wortex557 Reg.datum: Jan 2006 Inlägg: 1 Välkommen till forumet, grattis till ett bra förstainlägg efter 2 år. Citera
dasgrosse Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 wortex557 Reg.datum: Jan 2006 Inlägg: 1 Välkommen till forumet, grattis till ett bra förstainlägg efter 2 år. hahaha palla lägga märke till sånt,... Citera
P-O Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Ingen mening med att vara otrevliga.. Paketet OP söker är PT, GT+ och HHC. Visserligen fungerar det med bara PT och GT+ men PT klarar inte av felaktigheterna i historiken så bra, det blir massor av händer som försvinner. Men, som antytts tidigare - Man måste kunna testa själv och vara beredd på att lära sig använda programmen ordentligt om det skall vara någon mening med det. Jag vet inte om PT-Omaha fungerar rakt av då jag inte testat, men HHC kan konvertera omaha-händer som borde gå att använda iaf. Och om man funderar på att köpa PT just nu kanske man skall vänta på att version 3 släpps först med. Citera
Lisa87 Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Såg någonstanns här på forumet (tror jag) att SVS inte tillåter GT+ och liknande program.. Inte för att jag vet hur dom ska få reda på det men ändå Citera
rAilFISH Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 När är det beräknat att PT 3 kommer ut? Citera
rambler Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 När är det beräknat att PT 3 kommer ut? början av 2008 om allt går enl. planerna. Citera
wortex557 Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 wortex557 Reg.datum: Jan 2006 Inlägg: 1 Välkommen till forumet, grattis till ett bra förstainlägg efter 2 år. Tack Fatta nyss hur man skulle svara på inlägg,haha.. Tog endast 2 år innan poletten ramla ner Citera
rAilFISH Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Okej låter ju bra , så ingen ide att köpa PT 2 nu... Citera
yberjonte Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Okej låter ju bra , så ingen ide att köpa PT 2 nu... Beror på hur sugen du är, de som köper PT2 nu kommer att få PT3 billigare när det kommer. Självklart väger det ju inte upp, men kan du inte hålla dig så Citera
rambler Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Okej låter ju bra , så ingen ide att köpa PT 2 nu... I am an existing PokerAce Hud customer. Will I receive a discount? Yes, current PokerAce Hud users will receive an upgrade price which is dependent on the length of time you have owned PokerAce Hud. http://preview.pokertracker3.com/index.php Citera
Anderssson Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Okej låter ju bra , så ingen ide att köpa PT 2 nu... Jag tänkte köpa Pokertracker 2, med det tillkom en avgift på $13 för "VAT"??? Någon som har "VAT ID:"? Vad det nu är? Får väl avvakta till PT3 så man slipper betala VAT 2 ggr Citera
yberjonte Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Jag tänkte köpa Pokertracker 2, med det tillkom en avgift på $13 för "VAT"???Någon som har "VAT ID:"? Vad det nu är? Får väl avvakta till PT3 så man slipper betala VAT 2 ggr Moms ? Citera
Anderssson Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Moms ? Är det så?Vad är "VAT ID:" som man kan fylla i för att slippa VAT Citera
ST0CKH0LM Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 När är det beräknat att PT 3 kommer ut? Om du inte har något statistikverktyg idag, men planerar köpa PT3 när det släpps, så bör du redan nu ändra inställningarna i ditt pokerprograms handhistorik så att du sparar mer historik. Annars tömmer den historiken löpande, när den når max filstorlek alt max datum. Då får du mer statistik direkt när du börjar Citera
FelterSkelter Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Är det så?Vad är "VAT ID:" som man kan fylla i för att slippa VAT Betala via PayPal så slipper du trasslet med VAT. I praktiken så gör du ju kreditkortsköp genom PayPal också. Citera
Anderssson Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Betala via PayPal så slipper du trasslet med VAT. I praktiken så gör du ju kreditkortsköp genom PayPal också. Paypal ok, finns det andra sätt? Citera
rAilFISH Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Om du inte har något statistikverktyg idag, men planerar köpa PT3 när det släpps, så bör du redan nu ändra inställningarna i ditt pokerprograms handhistorik så att du sparar mer historik. Annars tömmer den historiken löpande, när den når max filstorlek alt max datum. Då får du mer statistik direkt när du börjar använder inga program , men köper nog pt 2 direkt efter nyår....orkar inte vänta till 3:an , man vet inte hur lång tid det kan ta innan den kommer ut..tack för tipset ändå Citera
skotte Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Det är en skatt (moms) som läggs på priset eftersom du handlar med ett företag utanför EU: Citera
Asjon78 Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 PO funkar inte med svs, men det är på g? Vart kan man finna mer information angående detta? Är det säkert, vet nån när? Citera
Recommended Posts