Gå till innehåll

PT eller PO till SvS?


_SchMEK

Recommended Posts

Tjena !

 

Skall skaffa mig ett pokerprogram.

 

Jag spelar på Svenska Spel och vill behöver tips om vad jag ska satsa på?

Spelar bara cg och skulle vilja veta vilka program jag ska köra på?

 

Vore underbart om någon skulle kunna sätta ihop ett bra "packet" som funkar fint. Tex Pokertracker + Gt +.

 

Lite allmäna tips och vad jag ska tänka på för att komma igång så smidigt som möjligt och vilken kombination av program som är bäst? Nackdelar och fördelar?

 

Bring it on !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du verkligen någon kommer sätta upp ett paket som går, när du inte ens orkar kolla om Gt+ eller PO funkar med svs.

Hur ska du få igång programmen, o har du någon nytta av siffror eller vill du bara ha ikoner på gubbarna?

 

Står ju på deras hemsidor annars vilka som stöds + en hel del här o på 2+2

 

söööök

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen mening med att vara otrevliga.. Paketet OP söker är PT, GT+ och HHC.

Visserligen fungerar det med bara PT och GT+ men PT klarar inte av felaktigheterna i historiken så bra, det blir massor av händer som försvinner.

 

Men, som antytts tidigare - Man måste kunna testa själv och vara beredd på att lära sig använda programmen ordentligt om det skall vara någon mening med det.

 

Jag vet inte om PT-Omaha fungerar rakt av då jag inte testat, men HHC kan konvertera omaha-händer som borde gå att använda iaf.

 

Och om man funderar på att köpa PT just nu kanske man skall vänta på att version 3 släpps först med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är det beräknat att PT 3 kommer ut?

 

Om du inte har något statistikverktyg idag, men planerar köpa PT3 när det släpps, så bör du redan nu ändra inställningarna i ditt pokerprograms handhistorik så att du sparar mer historik. Annars tömmer den historiken löpande, när den når max filstorlek alt max datum.

 

Då får du mer statistik direkt när du börjar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har något statistikverktyg idag, men planerar köpa PT3 när det släpps, så bör du redan nu ändra inställningarna i ditt pokerprograms handhistorik så att du sparar mer historik. Annars tömmer den historiken löpande, när den når max filstorlek alt max datum.

 

Då får du mer statistik direkt när du börjar :-D

 

använder inga program , men köper nog pt 2 direkt efter nyår....orkar inte vänta till 3:an , man vet inte hur lång tid det kan ta innan den kommer ut..tack för tipset ändå;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...