Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutar dagen med ett skönt resultat, +$1750. Har varit segt sen jag började testa ongame. Hade svårt med 5-handat som oftast nästan blev 4-handat mot Betfairs 6-handade bord. Överanpassning i början, men har börjat hitta spelet igen. Hade förvisso tur i ett par stora potter, som donkspelet med 55 vs AA, men loosade oxå QQ vs A9 ai på T-hög flopp, han hade typ hålpipa. Turn A... den potten var typ på $450.

 

Imorrn har jag sonen hela dagen, och jobbar natt fr.o.m. 19.00-07.30. Jobbar även fredag och lördag natt. Hm, EV+/-? :roll:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva somna nu men kommer nog inte hända på några timmar :/

 

Kört fullt natt pass idag fått in 1k points. Backade ett inköp på mina 54or SH som jag lira men lyckades ha bra flyt när jag gick över till HU när SH trafiken dog och lirade några games med table selection. Avslutar dagen $400 upp.

 

När jag sen vaknar idag kommer det bli storgrind. Ruskigt sugen på ystadskryssningen och har sagt att om jag lyckas skrapa ihopp 2k plus ink bonus tills på torsdag så åker jag iväg på kryssning. Om det finns nån plats kvar då dvs.

 

Nu blir det att jaga nån tv-serie att somna till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt att hitta plusset krac! Nu jävlar kommer du med storm! :)

 

Jag å Lukas ska strax till sångstunden. Är lite sugen på att inhandla någon bra CG-bok sen. Funtar lite på slansky, har skummat i den tidigare (advanced players) men har ju inte spelat CG då och därför inte läst med särskilt stort intresse. Var dessutom väldigt länge sen.

 

Är oxå lite sugen på att så småningom klättra lite. Har rulle för nl400 nu, men vill såklart känna mig stabil innan jag kliver upp.

 

Hm, hinner ju faktiskt med en kaffe på Pause innan sångstunden. Så får det bli! :D

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man fått i sig lite pasta med pesto och är redo föör grinden. Siktet står på 3500 PP idag. Det innebär 175st turrar om jag bara lirar 54or förhoppningsvis ska jag kunna få in lite scopade 100ingar också. Vi börjar med att 6 tabla 54or nu ett 3 tims pass sen får vi se vad som ska liras efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du oxå omskolat dig till cg spelare ?

 

det funkar ju inte att nötta mtts nu när man har unge (snart 2)

 

Själv kör jag svs grinden :P

 

Coolio :) Klart man ska va tvåbarnspappa! Nöt juh :)

 

... förutom när dom vaknar efter 30 min och tycker att dom sovit klart när det mer normala vore 1,5h... *gäsp*

 

Körde ett kort set som slutade nån hunka back.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man fått i sig lite pasta med pesto och är redo föör grinden. Siktet står på 3500 PP idag. Det innebär 175st turrar om jag bara lirar 54or förhoppningsvis ska jag kunna få in lite scopade 100ingar också. Vi börjar med att 6 tabla 54or nu ett 3 tims pass sen får vi se vad som ska liras efter det.

 

 

Jag antar det är turbo vi pratar om? snittid på en sng? Jag gör comeback på Ongame ikväll efter några års uppehåll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är grymt värde i 54orna under dagtid så bör ju inte vara ngra problem... enda trista e ju trafiken som e sämre denna tid... och pasta/pesto e ju kungligt gott!

hehe, då ska du se hur värdet är kl 4 på morgonen :)

 

 

kraclob, kör du ongame nu eller? Vad nickar du där?

Jepp ongame för hela slanten. Nicket håller jag hemligt för tillfället.

 

 

Jag antar det är turbo vi pratar om? snittid på en sng? Jag gör comeback på Ongame ikväll efter några års uppehåll.

 

snitttiden borde ligga på mellan 15-20 min. Aldrig tänkt på det :)

 

Börjar som vanligt med lite back ca $300 nu men då har jag skottat en 100ing hittills så inte så farligt alls.

 

 

Så här såg 100ingen ur som jag lira:

__crackin_ty 162 -$4.35 $81 0% -$860

benyv4501 7,265 $2.32 $29 7% $16,895

laufende 4,904 -$16.31 $88 -18% -$79,972

My Credits 14 $17.61 $180 -30% $247

 

Inget större fel på värdet där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här såg 100ingen ur som jag lira:

__crackin_ty 162 -$4.35 $81 0% -$860

benyv4501 7,265 $2.32 $29 7% $16,895

laufende 4,904 -$16.31 $88 -18% -$79,972

My Credits 14 $17.61 $180 -30% $247

 

LOL! Vem vann? laufende hoppas jag.

 

Jag åkte såhär iaf. Segt att man inte kan få den flippen i skottet.

 

Seat 3: laufende ($2,295 in chips)

Seat 5: HERO ($2,925 in chips)

Seat 7: __crackin_ty ($430 in chips)

Seat 10: My Credits ($1,850 in chips)

ANTES/BLINDS

__crackin_ty posts blind ($150), My Credits posts blind ($300).

 

PRE-FLOP

laufende folds, HERO bets $2,925 and is all-in, __crackin_ty folds, My Credits calls $1,550 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 9 of Spades,7 of Hearts,6 of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 9 of Spades,7 of Hearts,6 of Spades,Queen of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards: 9 of Spades,7 of Hearts,6 of Spades,Queen of Hearts,7 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

HERO shows [ 10 of Hearts,Ace of Spades ]

My Credits shows [ 9 of Diamonds,9 of Clubs ]

HERO wins $1,075, My Credits wins $3,850.

 

 

Kollade vem som vann nu. My credits vann och laufende bubblade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL till alla dem som var med om dramat i min hh som jag la upp när vi var tre pers kvar som lirade beyond retarded. Nu har det blivit ännu mer drama då jag mötte dem igen och känns helt klart som fittorna sitter och colludar.

 

Vad tror ni?

 

Ja, dem är båda klart backande men hur fan lyckas man lira 50% av sina games med samma person?

 

collutionrw2.jpg

 

EDIT: är sjuk paintfisk hur kapar jag ner bilden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig funkade Nextpoker sådär måste jag säga. Gjorde en första insättning med VISA, men det strulade pga av koder och allmänt dålig info om hur mangår till väga.

 

Lånar från Lundell och säger: en inställd sng-grind debut på Ongame är också en sng-grind debut på Ogame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Colluders finns på Ongames SH-SnG. Har hittills avslöjat fyra senaste året som colludat uppenbart. De tidigare har väldigt lik ROI som dina två så jag misstänker nog att det är samma två(?) lirare hela tiden.

 

Tack för varningen förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig funkade Nextpoker sådär måste jag säga. Gjorde en första insättning med VISA, men det strulade pga av koder och allmänt dålig info om hur mangår till väga.

 

Lånar från Lundell och säger: en inställd sng-grind debut på Ongame är också en sng-grind debut på Ogame.

 

Next är lite sega när man precis ska börja med en bonus men sen tycker jag sdem skött sig bra.

Colluders finns på Ongames SH-SnG. Har hittills avslöjat fyra senaste året som colludat uppenbart. De tidigare har väldigt lik ROI som dina två så jag misstänker nog att det är samma två(?) lirare hela tiden.

 

Tack för varningen förresten.

 

Inte insett hur vanligt det är bara.

 

Lyckades med mina 3500 poäng igår. Somnade dock kl 7 på morgonen och vakna nu. Kommer inte lyckas hinna med lika många idag men siktar på en 2000 poäng iaf. Slutade gårdagen på $100 back efter legat +-0 men tog en nl100 hu cg game när det inte fanns några sngs kvar att lira.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...