Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

Recommended Posts

Postad
Vad hittas på ikväll....varning från mig, ska på schnapps med tjejen och hennes pal....hon har inte ett gott öga till dig sen wii incidenten. Stay away!!!

haha :D Ny tv på väg nu ffs :) Blir prob lite semigrind hemma eller så skulle man iväg till fenix och dra nån öl. Lite för sent för det nu dock.

Johnny ringde mig om imorgon. Jag kommer förmodligen inte säker än dock. Ska du dit?

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
haha :D Ny tv på väg nu ffs :) Blir prob lite semigrind hemma eller så skulle man iväg till fenix och dra nån öl. Lite för sent för det nu dock.

Johnny ringde mig om imorgon. Jag kommer förmodligen inte säker än dock. Ska du dit?

Nej kommer släkt och hälsar på....blir att spela och chilla med dem.

Vet att det löser sig med tv:n men antar att hon inte kan kolla på alla såpor med repan ivägen :rolleyes: Så Jonny får vänta tyvärr. Hade varit kul att höra dig sjunga N.W.A igen :lol: priceless!!

Ska vi försöka styra en grind nästa vecka??

Postad

ne skojar.... du är grymt tung och sköni..... gl med grinden och framförallt gl med den lugna grindbalansen du äntligen verkar ha funnit

Båda ni kommer klonka snuskigt snart..... fortsätt kriga!

edit: jaha kripkrac nu förstår jag mig på dagbokstiteln:).......

Postad
För er som undrar vad han nickar så är det FishmasterG-masterianfishlorderianfisherian på ongames.

Fortsätt fiska: FISK!

Fylla? Roligaste är att det är dina nicks du nämnt och blandat in fish :D

Nu har det blivit nytt steps projekt börjat med 21 st step 2. Gått riktigt segt och nu har jag:

3 step 3

9 step 2

1 step 1

Ligger alltså marginellt back på första rundan. Nu ska jag iväg och styra sushi sen blir det en runda till.

Postad

Rond 2 avgjort. Gick riktigt bra, lyckades inte klonka nån step 4 men itm i alla step 3 och bra winrate i step 2.

Ställningen nu:

7st Step 3

4st Step 2

Nu ligger vi teoretiskt pluss $115. Tar nog ett till set på en gång.

Postad

blev ett litet sent pass:

2 step 5

2 step 4

2 step 3

Value: 1994

Prof: 1427

Nu ska man bara fixa några nice step6 imorrn.

Funderar på att sikta på att bli supernova denna månad. Man får in ganska sinnes med vpps på wsop stepsen. Ska kolla hur det går veckan som kommer om jag satsar seriöst eller inte.

Postad
Ser jävligt skoj ut dedär med steps. Är de så lätt som du får det att verka eller? :-)

Enkelt vet jag inte. Jag har fått in bra grind iaf.

Ställningen nu:

1 Step 6

2 Step 5

Value: 3500

Prof: 2933

Postad
Om du skulle dinga ett paket, skulle du åka och lira ME eller skulle du tagit $W?

Man får deg rakt ut på stars. Har sagft till mig själv att första paketet jag dingar cashar jag ut på andra åker jag :)

BTW, borde det inte finnas ganska bra värde i att grinda WSOP Step3A för dig? Om du är ute efter dollars. Med tanke på att folket lär vara ruskigt kasst i dom stepsen.

Nja vill köpa $W för att det ska bli billigare att köpa in på stepsen just. Kan vara en ide att lira 3st sånna först typ och sen lira på dem W$

Postad

Gårdagen gick skit. Kom upp till två step 6 till slut. Ena kom jag 6a i andra 8a. Riktigt segt sen setups i alla andra wsop kval. AK vs AA och QQ och KK vs AA.

Ska försöka lägga ner allt mitt mtt spel. Känner inte att jag kan lira mtts bra längre gör alldelles för dumma moves. Idag blir det ongame grind tills jag lyckats köpa lite $W som jag ska grinda steps för.

Kommer satsa på att bli supernova denna månaden fick in 4k Vpp igår. Har 62k kvar till mitt mål.

Postad

Yo!

Back in town.

Börjar sommarjobba på midsommarafton, och jobbar bara nätter i sommar. Fram tills dess, och under tiden oxå ofc, så blir det pokergrind och café pause-grind.

Förutsättningarna är som följer: 6,9k på Betfair och 1,3k på ongame. Kommer nog att lägga ner sng-grinden på ongame ett tag, eftersom jag backade rakt ut de första 90 liren som jag körde SH turbo där. Känns bekvämt på Betfair just nu, och kommer att grinda ihop rulle där är tanken. Sen kanske jag gör ett nytt försök att hitta spelet på ongame, för trafiken på Betfair är inte den bästa som sagt.

Kanske borde sätta nåt mål?! Hm... 20k i rulle 1/8 kanske. Borde inte vara omöjligt. Vi kör på det.

GL TO ME! (å kraclob oxå såklart :))

/SK

Postad
Yo!

Back in town.

Welcome home!

Nu blir det mat med krippa plats okänd.

Lyckats med ett roligt sidebet på kvällens match :)

(15:15:51) hiNt: today football

(15:16:00) Kraclob: :)

(15:16:02) Kraclob: yep.

(15:16:11) Kraclob: sidebet? :D

(15:17:52) hiNt: :DDDDDDDDDD

(15:21:47) Kraclob: you have to come to stockholm and visit if sweden wins and I have to go to russia if russia wins. Trip have to be done before the end of the year.. deal?

(15:22:38) hiNt: ok, deal

Postad

Bara tvungen å posta. Va ganska äcklig :)

View Previous Next

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-70225842-17

played at "Sfax" for USD TC from 2008-06-18 14:25 until 2008-06-18 14:25

Seat 1: rays75 ($1,240 in chips)

Seat 3: rems25 ($1,605 in chips)

Seat 4: BATXA ($5,075 in chips)

Seat 5: Pluttens_Dad ($2,895 in chips)

Seat 6: titi83x ($670 in chips)

Seat 7: TTuco ($3,130 in chips)

Seat 8: BUMMASTER ($1,160 in chips)

Seat 9: hopkin1 ($3,165 in chips)

Seat 10: mosich22 ($5,755 in chips)

ANTES/BLINDS

TTuco posts blind ($25), BUMMASTER posts blind ($50).

PRE-FLOP

hopkin1 folds, mosich22 folds, rays75 folds, rems25 bets $100, BATXA folds, Pluttens_Dad calls $100, titi83x folds, TTuco bets $3,105 and is all-in, BUMMASTER calls $1,110 and is all-in, rems25 folds, Pluttens_Dad folds.

FLOP [board cards: Queen of Hearts,8 of Diamonds,Jack of Spades ]

TURN [board cards: Queen of Hearts,8 of Diamonds,Jack of Spades,Ace of Hearts ]

RIVER [board cards: Queen of Hearts,8 of Diamonds,Jack of Spades,Ace of Hearts,Jack of Hearts ]

SHOWDOWN

TTuco shows [ Jack of Clubs,Jack of Diamonds ]

BUMMASTER shows [ Ace of Diamonds,Ace of Clubs ]

TTuco wins $1,970, TTuco wins $2,520.

SUMMARY

Dealer: titi83x

Pot: $4,490

rays75, loses $0

rems25, loses $100

BATXA, loses $0

Pluttens_Dad, loses $100

titi83x, loses $0