Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En massa förvirrad text

 

Men lilla vän, är är det ingen som berättat för dig? Turneringen är slut och alla andra har åkt hem! Om det är så att du "glömt dig kvar" frivillgt är jag ledsen att behöva berätta att det där med att "den som är kvar sist vinner" bara gäller själva spelet. Det innefattar liksom inte platsen där spelet hölls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om du inte fattade Krippa, men de mendieta menade var att det är överflödigt att skriva /SK efter varje inlägg :P

 

Antog att d va nå annat än d jag antog iaf :). Har jag gjort det i några k inlägg, så varför sluta nu? SK-style ftw :)

 

/SK

 

EDIT: Skönt psykotiskt svar han fick iaf :)

 

EDIT2: 11

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara göra en liten update. Två polare har dragit in mig i ongame träsket igen. Där jag grindar SH turbo. Går riktigt bra och eftersom jag måste rakea 4k på 2 veckor kommer jag sitta fast här och förhoppningsvis skita i alla mtts tills på söndag. Lirade tex 13 timmar sågott som i sträck igår och *drumroll tyckte att sngsen var kul. Inte gjort det på hur länge som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok.

 

Har spelat ganska lite de senaste två veckorna, men de kvällar jag lirat har det dock blitt rätt dyrt. Lirat uselt i en del och haft osis i andra, så jag har bara cashat i några få.

 

Ikväll är tanken att jag ska klonka igen, men lirar bara tre mindre turrar. 50k på ongame, 50k på ipoker och 20k euro på B2B.

 

GL TO ME!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust i allt. Är så kall nu asså...

 

Seat 1: wilko46 ($5,534 in chips)

Seat 2: wbyd ($9,822 in chips)

Seat 3: _JumpingJack ($23,645 in chips)

Seat 4: Pluttens_Dad ($11,726 in chips)

Seat 5: St.Rio ($6,964 in chips)

Seat 6: jozef21 ($9,906 in chips)

Seat 7: traffic36 ($9,596 in chips)

Seat 9: oldboyrules ($12,032 in chips)

Seat 10: armeebus ($19,538 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

traffic36 posts blind ($300), oldboyrules posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

armeebus folds, wilko46 folds, wbyd folds, _JumpingJack bets $2,000, Pluttens_Dad calls $2,000, St.Rio folds, jozef21 folds, traffic36 folds, oldboyrules folds.

 

FLOP [board cards: 5 of Hearts,6 of Clubs,4 of Hearts ]

_JumpingJack bets $2,000, Pluttens_Dad bets $4,875, _JumpingJack bets $19,645 and is all-in, Pluttens_Dad calls $4,851 and is all-in.

 

TURN [board cards: 5 of Hearts,6 of Clubs,4 of Hearts,3 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 5 of Hearts,6 of Clubs,4 of Hearts,3 of Diamonds,10 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

_JumpingJack shows [ Ace of Hearts,7 of Hearts ]

Pluttens_Dad shows [ King of Diamonds,King of Clubs ]

_JumpingJack wins $11,919, _JumpingJack wins $24,352.

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mors på er!

 

Underbart väder, och gitarren låter bra. Me love this! 8-)

 

Ska va hundvakt idag till Holger, en trevlig labb som våra katter tycker e sådär kul. ;)

 

Ikväll blir det nog inge lir tror jag, ska däremot lira ECOOP imorrn, 300k gtd. Har bestämt mig för att banta rullen för att hitta motivation till lite nötgrind igen. Kommer plocka ut så att jag har 100k skr kvar i rullen, och sen försöka hitta en stabil SNG-grind ett litet tag iaf, e faktiskt lite småsugen. :) Sen ska jag nog inte ta så stora söndagspass på ett tag, tills jag klonkat på nytt ;) Men liiite måsta man ju lira iaf :D

 

Aja, nu blir det snart hundrastgården. Feeeest ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...