Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

SoderKrippa

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Å nu en 2a-platsklonk för Krac. Snyggt jobbat mannen :) Sakta men säkert tebax upp på totton.

/SK

Klonk vettefan om man får kalla det var bara $380 :( Men rullen går semistabilt uppåt skottar lite väl många SNGs så jag får ta steget ner hela tiden men ge mig någon vecka till så borde detta ha blivit en vettig rulle.

Lirat 5 mtts på ipoker idag 3 itm och en andra plats som bästa resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan jag svara på, jag kör också Mac. full tilt och stars finns för Mac. Finns också några andra mindre har jag för mig. Sen funkar det fint att spela i browserversionen på party och betsson. Browserversioner finns väl för i stort sett alla pokersites.

Själv kör jag dock oftast PC-klienter för Betsson när jag multitablar då browserversionen bara stödjer 4 bord. Kör windows via parallells (en av flera möjligheter att köra windows på mac). Fördelen med parallells är att man kör windows "i" macens OS X, och man kan då välja att få bort själva windowsskrivbordet och bara ha PC-programmen som vanliga fönster i OS X, så det är fullt integrerat med varandra. Riktigt smidigt och trevligt!

Länk till kommentar

Lika många utdragningar jag gjorde i början lika sjuka beats har jag fått nu..

Senaste händerna(alla torsk ev split) AK vs AT, 88 vs 77 AKs vs QJo, J9 på J9Ax brädan mot QJ. SICKOOO! kom itm i båda double iaf så får bonus där. bara kvar i double B nu. Har ok stack tom.

Länk till kommentar

$1400 fick jag efter ante tog sin andel. Har man lite rulle på ft igen känns skönt :)

Har hunnit sova två timmar nu. Ska iväg till svenska poker akademin snart. Kommer vara helt sänkt hoppas man inte gör bort sig totalt och somnar under middagen eller nått.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...