kraclob Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Jag fattar inte, hämtade han tillbaka från 1103 marker på BB 3000???????????????????????????????????????? Du förstår precis. Han trippla tre händer sen tog han ut KriKri och hade 60k när vi kommer HU. Första handen HU stackar han mig innan jag tar tillbaka och vinner tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Me luuuuv Krac /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Tihi Inga mer NTPC kval nu för våran del TALLINN HERE WE COME! Lirat 3 mtts idag. 2 ootm på BF för ntpc pengarna och en 11r på ipoker. Kom 31 i ipoker efter blivit 2 outad sista potten var sjukt kort hela turren. JAg är nöjd iaf. Kommer bli mer mtts på ipoker tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Å nu en 2a-platsklonk för Krac. Snyggt jobbat mannen Sakta men säkert tebax upp på totton. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Å nu en 2a-platsklonk för Krac. Snyggt jobbat mannen Sakta men säkert tebax upp på totton. /SK Klonk vettefan om man får kalla det var bara $380 Men rullen går semistabilt uppåt skottar lite väl många SNGs så jag får ta steget ner hela tiden men ge mig någon vecka till så borde detta ha blivit en vettig rulle. Lirat 5 mtts på ipoker idag 3 itm och en andra plats som bästa resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Vad spelar du på för nivå nu krac? När det gäller SNG och MTTs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Vad spelar du på för nivå nu krac? När det gäller SNG och MTTs 11-33 SNG och 5-55 MTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 btw krac. Sitter inte du på en mac? Om du gör det, vad är det för pokerrum som stödjer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Det kan jag svara på, jag kör också Mac. full tilt och stars finns för Mac. Finns också några andra mindre har jag för mig. Sen funkar det fint att spela i browserversionen på party och betsson. Browserversioner finns väl för i stort sett alla pokersites. Själv kör jag dock oftast PC-klienter för Betsson när jag multitablar då browserversionen bara stödjer 4 bord. Kör windows via parallells (en av flera möjligheter att köra windows på mac). Fördelen med parallells är att man kör windows "i" macens OS X, och man kan då välja att få bort själva windowsskrivbordet och bara ha PC-programmen som vanliga fönster i OS X, så det är fullt integrerat med varandra. Riktigt smidigt och trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Lirar lite mtts på stake av ante nu. Dock lirar jag sjukt agg tard så tänkte leta igenom 2p2 forumet efter nått matnyttigt eller bara allmänt sicka trådar. Detta är första fyndet :http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=137143 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Tihi lirar daily double ligger 4:a i b och trea i A kan bli sjukt nice pengar Gjort helt störda utdragningar dock. 4-färgen är med mig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Lika många utdragningar jag gjorde i början lika sjuka beats har jag fått nu.. Senaste händerna(alla torsk ev split) AK vs AT, 88 vs 77 AKs vs QJo, J9 på J9Ax brädan mot QJ. SICKOOO! kom itm i båda double iaf så får bonus där. bara kvar i double B nu. Har ok stack tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Winner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Winner! Så ska det låta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 $1400 fick jag efter ante tog sin andel. Har man lite rulle på ft igen känns skönt Har hunnit sova två timmar nu. Ska iväg till svenska poker akademin snart. Kommer vara helt sänkt hoppas man inte gör bort sig totalt och somnar under middagen eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Snyggt jobbat mannen! Nu kan du ju hoppa på $100r-rejset igen *tihi* /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Snyggt jobbat mannen! Nu kan du ju hoppa på $100r-rejset igen *tihi* /SK HELL YEAH! inte 109r kanske men någan 1k hu kan det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 blev de nåra 1k hu? edit: det vet(?) jag att det inte blev, vill bara se lite liv igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Här var det dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Jo blir så när man har en MTT dagbok och inte lirar MTT längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Allrighty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Kraclob, är du ogul nu och vad spelar du isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Kraclob, är du ogul nu och vad spelar du isf? Lirar just nu på Stake SNGs. Målet är att gå från $1600 till $10k på en månad sen utvärdera vad jag ska lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Denna DB kommer olikt andra att vara vilande och inte stäng-requestad KripKrac nötgrinar upp några miljoner dollares på SNG, för att sen spela alla EPTs och WSOPs och KRUDs å QUEHs å POKGs som FINNS! Skojja att det blir liv i luckan då! Vänta ni bara... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 gl chaps Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts