Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ladda ner hela skivan global warming med the rascalz från 1999. riktigt skön och annorlunda hip-hop med franska inslag. Passar att grinda till.

 

Hört mycket gott om ditt krib av kraclob svante men att få stenar kastade på sig när man tar sig dit är ju mindre nice :lol:

 

Men det finns ju en risk av att man hamnar i en pizzakartongs lavin när man besöker krac så det är väl hugget som stucket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda ner hela skivan global warming med the rascalz från 1999. riktigt skön och annorlunda hip-hop med franska inslag. Passar att grinda till.

 

Hört mycket gott om ditt krib av kraclob svante men att få stenar kastade på sig när man tar sig dit är ju mindre nice :lol:

 

Men det finns ju en risk av att man hamnar i en pizzakartongs lavin när man besöker krac så det är väl hugget som stucket.

 

Haha har kunglig crib såklart;-)

 

Wtf har Krac sagt nu då? Jag körde ju tom och hämtade honom senast, otacksamme jälvel:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha har kunglig crib såklart;-)

 

Wtf har Krac sagt nu då? Jag körde ju tom och hämtade honom senast, otacksamme jälvel:-D

 

Lolz, det ända jag har sagt är var det är sen har petan dragit slutsatser från det. Inte lätt när man bor på lidingö :P

 

Nu blir det Losers Night här hemma alla singlar man känner samlas för absurd kröka. Har redan druckit endel idag. DAgen började med att jag behövde fixa nycklar som jag supit bort sen ringer polarens flickvän hon tänkte vara snäll och komma ner och hälsa på honom från uppsala men svinet har bara legat och sovit när hon knackat på. Så blev att man tog en suishi med henne och en annan polare. Sen spårade alla och vi tänkte först dra till sky baren i skrapan och kröka lite. Det var dock stängt.

 

tillslut hamna vi på Göta Ark och drog en drink sen blev det någon billig champagne. Har efter det shoppat 6 mousserande 2 hypen och endel ost och vindruvor för att göra losers night komplett. Nu ska det bara städas lite sen blir det monstruös krökning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stolt semi-bonde FTW!

 

Men styr upp lite folk till söndag nu fyllo, folk här ute vet ju inte vad nätpoker är eftersom "såna där computtrar" inte kommit hit till landbygden än. Jag hämtar upp er med häst o släpkärra;-)

 

:lol:

 

Du får inte heller glömma att vaccinera dig kraclob, man vet inte vad bönderna bär med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen inte lätt att bo på Lidingö! Blev fastklämd mellan 2 Canada Goosare på banan idag...paniken var total när det börjar rycka under läppen och man står för trångt för att lägga in morgonsnusen!!

Pokermässigt hade jag min första förlustdag igår. Annars har det gått som på räls lyckats + $1500 hittils i januari utan att rört rullen för att köpa "prylar"

 

Antes-Vante har ett vagt minne av att krac sa att du bodde i S-tälje och som insnöad umebo är det enda man hört på nyheterna är att folk kastar sten och skjuter raketer på polis, brandkår och Umebor som kommer på besök.

IS THIS TRUE!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen inte lätt att bo på Lidingö! Blev fastklämd mellan 2 Canada Goosare på banan idag...paniken var total när det börjar rycka under läppen och man står för trångt för att lägga in morgonsnusen!!

Pokermässigt hade jag min första förlustdag igår. Annars har det gått som på räls lyckats + $1500 hittils i januari utan att rört rullen för att köpa "prylar"

 

Antes-Vante har ett vagt minne av att krac sa att du bodde i S-tälje och som insnöad umebo är det enda man hört på nyheterna är att folk kastar sten och skjuter raketer på polis, brandkår och Umebor som kommer på besök.

IS THIS TRUE!?

 

Haha nej nej, jag bor UTANFÖR Södertälje. Dit in vågar man sig ju knappt nuförtiden, värsta ghettot där ju! Här i mina krokar är det värsta typ några alkisar och moppeligister:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ifrån en stad där alkisar, moppekigister och epa-raggare har sitt näste så de klarar jag av. (känner till och med samhörighet)

Var pepp på Grind i söndags men jobbar måndagar och är inte världens piggaste. Sen när man har stabilt kvinnligt sällskap uppskattas det inte med sena nätter i andra delar än min sida av sängen. Fattar inte hur heltidsspelare klarar av att ha flickvän?? Får fråga snällt om lov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ifrån en stad där alkisar, moppekigister och epa-raggare har sitt näste så de klarar jag av. (känner till och med samhörighet)

Var pepp på Grind i söndags men jobbar måndagar och är inte världens piggaste. Sen när man har stabilt kvinnligt sällskap uppskattas det inte med sena nätter i andra delar än min sida av sängen. Fattar inte hur heltidsspelare klarar av att ha flickvän?? Får fråga snällt om lov.

 

Its aaaaall about the money! ;) Skämt åsido, men om man bara pratar om det innan, och att det inte blir så att man "smiter iväg" utan att båda är med på vad som gäller så är det ju lugnt. Kommunikation e nöten :)

 

Om hon då säger typ "jag vill inte att du spelar alls", så kan det ju bli en trist diskussion dock...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt sant, hon träffade tom alla potter då hon lagt sig.... Satt brevid henne på bordet 1-2 timmar och kikade lite på hennes hålkort då jag lagt mig.. Och jag menar vad hon än hade så klonkade hon nötflopp, alt nötturn eller nötriver...

 

 

Så vi träffades på en av mina skönare pokerdagar. Normalt så vinner jag bara om jag bluffar, vilket jag faktiskt inte är så förtjust i, eftersom man allt för ofta blir tagen med brallorna nere...lol. Semibluffar hellre så klart. Att syna ner andras bluffar är också en av mina få vinstkort (för då behöver inte jag vara den som ser stressad ut..hahaa) Men På sistone har det verkat som om riggen funkar på följande sätt för min del. Har jag 9 outs eller fler så kommer det garanterat inte. Har jag 4 eller färre så är det lag på garantiklonk. Satte en skön hålpipa häromdagen när jag gav upp att försöka spela vuxenpoker i en rebuyturre. Tyckte att jag hade potvärde när två hade ställt in och jag hade för lite bakom för att vika hålpipan.. Hade dessutom ställt två ggr tidigare med sköna överpar och blivit fett utdragen. Så ett märkligt tips, 4 outs eller färre.. jippi.. in med keramiken :mrgreen:

Ha det gott..

kramar

dilba

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ifrån en stad där alkisar, moppekigister och epa-raggare har sitt näste så de klarar jag av. (känner till och med samhörighet)

Var pepp på Grind i söndags men jobbar måndagar och är inte världens piggaste. Sen när man har stabilt kvinnligt sällskap uppskattas det inte med sena nätter i andra delar än min sida av sängen. Fattar inte hur heltidsspelare klarar av att ha flickvän?? Får fråga snällt om lov.

 

Haha vet vad du menar. Har inte flickvän. Men en ganska fast dambekant. Hon brukar titta lite undrande på mig när hon ska upp och jobba när jag fortfarande grindar på morgonkvisten.. Men kom Krippa säger, det är kommunikationen som är viktigast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vi träffades på en av mina skönare pokerdagar. Normalt så vinner jag bara om jag bluffar, vilket jag faktiskt inte är så förtjust i, eftersom man allt för ofta blir tagen med brallorna nere...lol. Semibluffar hellre så klart. Att syna ner andras bluffar är också en av mina få vinstkort (för då behöver inte jag vara den som ser stressad ut..hahaa) Men På sistone har det verkat som om riggen funkar på följande sätt för min del. Har jag 9 outs eller fler så kommer det garanterat inte. Har jag 4 eller färre så är det lag på garantiklonk. Satte en skön hålpipa häromdagen när jag gav upp att försöka spela vuxenpoker i en rebuyturre. Tyckte att jag hade potvärde när två hade ställt in och jag hade för lite bakom för att vika hålpipan.. Hade dessutom ställt två ggr tidigare med sköna överpar och blivit fett utdragen. Så ett märkligt tips, 4 outs eller färre.. jippi.. in med keramiken :mrgreen:

Ha det gott..

kramar

dilba

 

Ju färre outs desto bättre, hmmm låter som en rolig strategi om inte annat:-D

 

Hade iaf kul med dig vid bordet. Ännu roligare var det att se stackarna du drog ut;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vet vad du menar. Har inte flickvän. Men en ganska fast dambekant. Hon brukar titta lite undrande på mig när hon ska upp och jobba när jag fortfarande grindar på morgonkvisten.. Men kom Krippa säger, det är kommunikationen som är viktigast.

 

Är det jag som är gammal eller vad snackar han om? Är den dambekanta fast i hullet? Eller vad är förresten en dambekant? Trodde inte dagens ungdom uttryckte sig såhär lillgammalt. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...