emilio_15 Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 ingen jävla aning. Vet inte vad jag håller på med där. Tappat fokus nu efter vinsten. mm , syna en miniraise när du själv har runt 9bb och inte ens sitter i nån utav blindarna för att sen betfolda floppen känns sådär Tänkte själv att "LOL så SJUKT obv att han har AA, gör han sådär med nått annat är han bara störd" menmen, du kanske har råd:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 mm , syna en miniraise när du själv har runt 9bb och inte ens sitter i nån utav blindarna för att sen betfolda floppen känns sådär Tänkte själv att "LOL så SJUKT obv att han har AA, gör han sådär med nått annat är han bara störd" menmen, du kanske har råd:mrgreen: Hehe, Var dagens absolut kallastespel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Grattis! Följde med resan från typ 30 spelare kvar, o de va härligt att se dig klonka dig rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Grattis! Följde med resan från typ 30 spelare kvar, o de va härligt att se dig klonka dig rakt igenom! Hade helt sjuka floppar hela turneringen igenom. Blev lite kallt 3-handat men löste sig tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Varför inte klonka lite mer när man endå är igång... Full Tilt Poker Game #5045744078: Turbo $20K Guarantee (37630846), Table 18 - 250/500 Ante 50 - No Limit Hold'em - 19:10:20 ET - 2008/01/29 Seat 1: Ev1LTigER (5,379) Seat 2: Kraclob (12,739) Seat 3: Peanutman83 (4,024) Seat 4: alimousine (13,434) Seat 5: ComptonMasta (2,998) Seat 6: Fladde (6,816) Ev1LTigER antes 50 Kraclob antes 50 Peanutman83 antes 50 alimousine antes 50 ComptonMasta antes 50 Fladde antes 50 Peanutman83 posts the small blind of 250 alimousine posts the big blind of 500 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Kraclob ComptonMasta folds Fladde raises to 6,766, and is all in Ev1LTigER folds Kraclob raises to 12,689, and is all in Peanutman83 folds alimousine calls 12,189 Kraclob shows alimousine shows Fladde shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** Kraclob shows three of a kind, Eights alimousine shows a pair of Aces Kraclob wins the side pot (11,846) with three of a kind, Eights Fladde shows Ace King high Kraclob wins the main pot (20,848) with three of a kind, Eights Fladde stands up *** SUMMARY *** Total pot 32,694 Main pot 20,848. Side pot 11,846. | Rake 0 Board: Seat 1: Ev1LTigER folded before the Flop Seat 2: Kraclob (button) showed and won (32,694) with three of a kind, Eights Seat 3: Peanutman83 (small blind) folded before the Flop Seat 4: alimousine (big blind) showed and lost with a pair of Aces Seat 5: ComptonMasta folded before the Flop Seat 6: Fladde showed and lost with Ace King high Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Damn så donkar jag iväg 2/3 av stacken till eisen ur det logiska resonenemanget. Han vet vad jag vet så han kommer agera efter det... Alltså bluffa min light 3-bet... inte riktigt rätt ute där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Blev finalbord i turbon på FTP också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Går det att ha mer medrigg än dig krac? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Går det att ha mer medrigg än dig krac? =) Säkert möjligt men på tisdagar är jag het Åkte nu fick $3600. 20% ska shippas till mendieta dock. Fan har inte ätit på hela dan och haft superfokus på turrarna nu sitter jag här och nästan skakar vid datorn. Men vafan gör det en dag som denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Hur mö har du vunnit idag, typ 15k? Gaah, jag har som mest vunnit 2400 i en turneringen o jag var överlycklig. Spelar ju dock något lägre än dig. Måste hur som helst kännas skönt! Unna dig lite hemkörd mat nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Hur mö har du vunnit idag, typ 15k? Gaah, jag har som mest vunnit 2400 i en turneringen o jag var överlycklig. Spelar ju dock något lägre än dig. Måste hur som helst kännas skönt! Unna dig lite hemkörd mat nu då hehe, ska bara hitta nått ställe i sthlm som kör hem mat såhär dags. Någon som har tips? För längesen när jag började lira vann jag en 10k Gar på ultimatebet som gav 3k $ tror inte jag har toppat den lyckan nångång. Sen har varit helt sjukt deprimerad av poker misklonkar. Gick två dagar och kunde inte vara glad för något efter jag torskat en aussie miljons resa på en flip AQ vs 44. Pokern påverkar en lite för mycket emotionellt. Just nu tiltar jag faktiskt mest på störda vändningar i HU SNGS när man fått ner nån på 200 i marker och han foldar en sista hand nere på 150 sen plockar PP fem händer irad. Satan vad det är tiltande. Fan värre än en 2 outare i random turre som man är semi deep i. Ajaj lite svammel där. Ha en bra natt alla dagboksläsare. ps. Seriös angående tips på hemkörningsmat denna tid. TIPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Känns som du är jätte stekt ang maten. Ta en taxi till närmsta bensinmack och käka en mosbricka ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Stängt så här dags, du borde flytta hit till Köpenhamn istället, här finns alltid mat att tillgå Nån som ska va med i EPT Köpenhamn förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Damn så donkar jag iväg 2/3 av stacken till eisen ur det logiska resonenemanget. Han vet vad jag vet så han kommer agera efter det... Alltså bluffa min light 3-bet... inte riktigt rätt ute där.. Kommer inte ihåg stackdjupen.. men din syn var en bluffsyn/dålig syn imo. GG trots att A10 inte fick stå mot din KQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Kommer inte ihåg stackdjupen.. men din syn var en bluffsyn/dålig syn imo. GG trots att A10 inte fick stå mot din KQ! Hehe, Sjukt flyt idag Vad jag kommer ihåg hade jag runt 30k och du 20k blinds på 600/1200 kanske. Du gör det runt 3k jag 3-betar till 7k och du ställer in. Jag hittar den underbara synen med J9h. Lirade den sjukt kasst. Annars var det ruskigt mycket standard ställ som föll ens väg. Tex att plocka AK på SB för att sen hitta A9 på knapp när du har A2. GG iaf. GL om du ska ta nattpasset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
77luck Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Kommer inte ihåg stackdjupen.. men din syn var en bluffsyn/dålig syn imo. GG trots att A10 inte fick stå mot din KQ! Bluffsyn är standard för Krac.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 WTF, får man klonka så här mycket?? Nåväl, Grattis o GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Vafan här tänkte man sova djupt och länge men vaknar efter 4 tim och är sjukt pigg. Funderar på att grinda några HUs på stars nu. Juste, Krippa Ante och Mendieta? Vad tyckte ni om Beam your screen saken. Jag tyckte det var sjukt trevligt. Kunna få era tankar direkt och uppmärksamma mig på saker jag missat. Jag testar gärna det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Grattis till finklonken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petan15 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Grattis dude till hur mycket det än gav....hur mycket gav det???? Är du beredd på att köra kvitt eller dubbelt på en singel badminton match mot mig imorgon för vinsten? Vi har iaf betämt att spela på torsdag hoppas vi kan räkna in dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Grattis dude till hur mycket det än gav....hur mycket gav det????Är du beredd på att köra kvitt eller dubbelt på en singel badminton match mot mig imorgon för vinsten? Vi har iaf betämt att spela på torsdag hoppas vi kan räkna in dig. Jo, borde inte vara några probbs. Jag kan nog scoopa en 4:e person också om vi ska lira dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Sicko mannen, sjukt bra /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Hehe, Sjukt flyt idag Vad jag kommer ihåg hade jag runt 30k och du 20k blinds på 600/1200 kanske. Du gör det runt 3k jag 3-betar till 7k och du ställer in. Jag hittar den underbara synen med J9h. Lirade den sjukt kasst. Annars var det ruskigt mycket standard ställ som föll ens väg. Tex att plocka AK på SB för att sen hitta A9 på knapp när du har A2. GG iaf. GL om du ska ta nattpasset Stoppa in allt istället imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 grattis till "lillvinsten" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts