kraclob Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 wiiiiiiiiiiiiiiiin Schomooongame!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 wiiiiiiiiiiiiiiiin Schomooongame!!!! Va?!?! Knäckte Krippa honom? Fyfan vad bra Krippa! Du låg väl under rejält ett tag? Leder ni ligan nu? Fan, nu måste man till Parti nästa lördag och se upplösningen också! HEJJA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Va?!?! Knäckte Krippa honom? Fyfan vad bra Krippa! Du låg väl under rejält ett tag? Leder ni ligan nu? Fan, nu måste man till Parti nästa lördag och se upplösningen också! HEJJA!!!! Nope men ruggit tight nu inför sista omgången. Fishermans Friends 1082 Klubb Parti 1065 Schmongame 1018 Inte hundra på poängen men borde våra något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Nope men ruggit tight nu inför sista omgången. Fishermans Friends 1082 Klubb Parti 1065 Schmongame 1018 Inte hundra på poängen men borde våra något sådant. Jag tycker vi kör en repris nästa helg. Samling hos Krippa, lunch (men på annat ställe!!!) och sen till Parti. Hoppas få spela med något lag om dom saknar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Låter bra med repris Cyntax. Du får haka på och festa upp vinsten sen efteråt oxå, när vi vunnit skiten. Plo fortsätter stabilt, och är fortfarande sjukt skoj! Plussade 700 igår, och har 2850 på kontot där nu. Vore skönt å göra en shahin86 å bygga mini till multum på kort tid. Blir nog lite dagsgrind idag, eftersom Maria tar barnen till sångstunden nu. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Usch. Back 650 på en kort kort stund, och således -500 för dagen. Nu ska vi jaga! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Blä, backa 1500 ikväll. Kallt imo. Sjukt trött och lirat kasst. Borde nog inte satt mig... /SK EDIT: Kliva upp en nivå och lira hu istället, e det inte så man gör? Aja, ligger +425 för dagen nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Blä, backa 1500 ikväll. Kallt imo. Sjukt trött och lirat kasst. Borde nog inte satt mig... /SK EDIT: Kliva upp en nivå och lira hu istället, e det inte så man gör? Aja, ligger +425 för dagen nu iaf. Av tiderna mellan inlägg och editering att döma tog det cirka 30 minuter också... WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Av tiderna mellan inlägg och editering att döma tog det cirka 30 minuter också... WP! Dagen slutade efter en stund +72, vilket jag trots allt är nöjd med. Var lite svettigt där ett tag. Just hemkommen från sångstund. Nu blir det potatissallad med halloumi. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 +72 >>> -4k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 +72 >>> -4k. ouch. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Usch var illa jag lira nyss. Låg 700 upp för dagen. Utdragen i två potter å slaskade bort sista, så bara upp 100 för dagen nu. Tog 10 min... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hummm...."Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb..." Borde inte Krac raka sig också/istället? Att bara kamma (skägget?) tror jag inte har så stor effekt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hummm...."Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb..."Borde inte Krac raka sig också/istället? Att bara kamma (skägget?) tror jag inte har så stor effekt faktiskt. Eftersom it-gympadojja inte är det manligaste som finns att jobba med måste jag reppa Lumberjack imo.. GTO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2009 Usch. Känner mig allmänt steamad och ligger 400 back för dagen. Tror jag skiter i grind ikväll. /SK EDIT: Slutar +70 idag med typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Usch. Känner mig allmänt steamad och ligger 400 back för dagen. Tror jag skiter i grind ikväll. /SK EDIT: Slutar +70 idag med typ Men idag tog det 5 timmar istället för 30 minuter Still, wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Hummm...."Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb..."Borde inte Krac raka sig också/istället? Att bara kamma (skägget?) tror jag inte har så stor effekt faktiskt. Slutspelsskägg! Det åker av efter lördagens sista batalj... Hjältesyn på det Krac? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Du borde med andra ord bara spela de sista minutrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Du borde med andra ord bara spela de sista minutrarna... Önsketänk? Vettefan angånde den hjältesynen inte helt omöjligt dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Dude in på msn lr svara på telen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 25 April , 2009 Rapport Share Postad 25 April , 2009 Nu kör vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 dåligt drag här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2009 hehe. Lite spel och osug på å posta. Återigen, stort grattis mannen! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2009 Lunch med Cyntax och dottern Alva idag för hela min familj. Alva var så söt när hon tog Lukas i handen och gick iväg, efter att vi ätit klart. Juristdotter funkar ju helt klart, och e väl dotterns päron som pröjsar bröllopet väl?! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Lunch med Cyntax och dottern Alva idag för hela min familj. Alva var så söt när hon tog Lukas i handen och gick iväg, efter att vi ätit klart. Juristdotter funkar ju helt klart, och e väl dotterns päron som pröjsar bröllopet väl?! /SK Standard är väl det är pojkens föräldrar som pröjsar. Så är det i de allra flesta kulturer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts