Gå till innehåll

Stäng Denna Dagbok, Tack !!!!!!!!!!


JagGårGul

Recommended Posts

  • Svars 468
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

wtf, jag som trodde du hade rushat från 2k till 75k...
samma här :-)

 

till OP: Ärligt talat, efter att ha läst en del här i db verkar det inte som du har särskilt milda spelproblem utan rätt ordentliga. Positivt är iaf att du verkar hyfsat medveten om det.

gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma här :-)

 

till OP: Ärligt talat, efter att ha läst en del här i db verkar det inte som du har särskilt milda spelproblem utan rätt ordentliga. Positivt är iaf att du verkar hyfsat medveten om det.

gl!

 

 

Tack för omtanken! Att säga att mina spelproblem är rätt ordentliga är att ta i lite.........Jag har ALDRIG spelat för pengar jag inte har så att säga, sedan att man varit lite slaskig ibland kan jag hålla med om!

 

Har ju 0% MM, det är problemet, spelet flyter faktisk ofta på bra då jag ligger på rätt nivå, sen kan jag inte låta bli att skotta.

 

Men men........lirade lite i går vilket gav +900sek, fortsatte idag då jag började 13.00, upp +5100sek gav den sessionen !

 

L8er......;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bli ett morgonpass då man börjar 10 imorrn .......:-)

 

Hann inte med så mycket, trötter idag !

 

En liten 30minutare blev det på 5/10 och ett litet + på 805 sek :-)

 

Fiii faaan, jag vill verkligen inte gå o jobba, alltid samma sak efter semestern, urk......blääää, buhhhh.........snart helg?! nästan, typ ! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där, kvällsliret avslutat, +748:-........Borde varit lite till om man inte motriggats med sin AQ........gaaahhhhh, båda floppar 2par, han med A10, men lyckas dra in en bakdörrsfärg......:evil:

 

Dagen slutar totalt på ca; +1500sek vilket man får vara nöjd med !!! :-D

 

Natti......;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev nu en liten session då jag kom hem idag vilket landar på fina +1200sek.......Gött !!!! :-)

 

L8er........;-)

 

 

En liten kvällmacka ökar på dagens förtjänst med +409sek

 

Dagen slutar alltså på +1600sek.....

 

 

 

Känns så tryggt att jag har spelgräns på SVS, betyder att jag inte kan skotta bort all i ett svep.........:-)

 

En bättring alltså, iövrigt flyter spelet på 5/10sek riktigt bra nu ! :-)

 

Natti.....;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rubriken tyder kände jag mig efter veckans rush lite väl övermodig..........Satte mig på ett 25/50 med 4K, där spelarna med stora stackar ALLTID träffar med vad skit som helst..........gynnas väl av SVS för att de bidrar med mycket rake, de vill väl inte tappa dessa spelare :-)

 

Nåväl....inte mycket att prata om, de gamla vanliga......AA mot KJ, bräda 3KQ, turn J......o sedan gonatt. Han hade bara 2K så det blev 2 smällar.....sedan med 1500sek kvar, all in med 66 mot 93.......239, turn 3.....jaja, vad göra!

 

Degar nu ut +6300Ksek o låser en vecka! Nu finns det tid att leka med min nyinköpta samsung SGH-F480 :-D Fin som faaaan..........;-) Senaste 2 veckorna har det rullat in ca; +11,5Ksek vilket e bra gött.

 

Om 1v e man utvilad, sugen på bygga ordentligt igen. :-)

 

 

PS; Nej, jag vet inte varför jag inte bara satte mig på 2st 5/10 bord som rullat sååååå bra senaste dagarna ?!?!? :cry: Har tydligen inte disiplinen bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe..........Gled över till en poolare ikväll för att lira lite Rockband ( typ guitarr hero ) ........ Kul som faan......:-)

 

 

Slutade sedan med att vi bolagsskottade lite på hans redbet konto.:roll: I veckan rammlar det in €uros på hans konto varav +243€ är mina! :mrgreen:

 

Sweeet.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, 00.00 kunde man kliva in på SVS igen......Gött!

 

Blev nån timme o ett litet plus på +1537:- :-)

 

Tycker det är kanon att låsa kontot lite då och då, passar mig perfekt! Man får tid att rensa skallen o så är man laddad igen, inte det frenetiska nötandet!

 

Man sommnar ju alltid bättre på plus. hehe....8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm.....blev att par timmar spel inatt samt en kortis nu på morgonen!

 

Resultat,

 

Som bäst: +1500sek

Som sämst -3000sek

Total: -200sek

 

Måste säga att ett sånt pass känns ändå som en seger, trots många timmars spel utan förtjänst. Senaste dagarna täcker ju upp bra..........

 

Upp för AUG, ca 17K sek.

 

Nu kallar jobbet, antar att det blir spel under helgen! Uppdaterar!

 

L8er........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelgränsen är för mig guld värd........

 

Fre; -4000

 

Lör; -4000

 

Tyvärr inte mycket att göra, set mot floppad stege mm. gör att pengarna sticker illa kvickt.........sån är pokern, ibland riggar ju SVS åt mig! Fick faktiskt en floppad stege mot en lägre stege, så lite rigg fick jag!

 

Inte kul att tappa 8K på knappt ett dygn men man vet ju att det alltid kommer, spelgränsen hjälper mig dock att inte gula!

 

Nu blir det pokerfritt en vecka sen så tar vi nya tag !!! ;-)

 

AUgusti; +9K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...