Gå till innehåll

Livetracker för SnG


-ULLIZ-

Recommended Posts

Hej

 

Ännu en tråd om vad man skall välja....

Jag har sökt på forumet men ändå inte kommit fram till svar till min fråga :oops:

 

Jag spelar SnG turneringar upp till $10 ungefär. Känner att jas står och stampar på samma ställe just nu och behöver utveckla mitt spel. Hittat mycker bra länkar här till olika artiklar osv här och börjat plöja igenom dem.

 

Nu skulle jag även vilja prova något tracker program som är lämpligt för SnG.

Försökt få en överblick över de vanligaste som PO, PT och lite SNG varrianter men inte kommer inte fram till vad som jag har bäst nytta av riktigt så jag hoppas någon vill vara snäll och hjälpa mig här.

 

Det jag främst är ute efter är ett program som visar liveinformation på hur man ligger till i odds och sådant samt gärna ger förslag på hur man bör agera.

Förstått att det går att visa mycket information i PO och PT i alla fall men i början räcker det nog med lite basic info för mig så jag kan börja lära mig begreppen och hur jag skall tolka dem

 

Vore guld om man kan få testa det gratis först eller i alla fall se hur det kommer se ut på klienten då jag inte har så mycket pengar att lägga på det just nu. Kan visserligen tänka mig att sätta in $50 för att få prova på någon site men är bra att veta vilket program jag skall önska mig då...

 

För övrigt vad har man bäst nytta av på låga SnG, livetracker, någon annan form av analysverktyg eller plöja massa teori för att utvecklas?

 

Spelar för övrigt mest på Fullt Tillt och Ultimate Bet just för tillfället.

 

/ULLIZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...