FreePlopp Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Upptäckte en mycket pinsam sak för några minuter sedan. Då jag sammanställde mina julklappar i en snygg liten hög under granen så slog det mig att jag glömt en sak. En ilning gick igenom hela kroppen, svett i pannan och hår som reste sig i nacken. Jag har glömt den sista julklappen till morsan! Då jag redan köpt lite annat krimskrams till henne så är det ju hyffsat lugnt, men det fattas liksom en klapp i säcken, som även kommer uppbåda till pinsam tystnad efter Karl-Bertil Jonsson Jul och bland skumtomtar och glögg. ¤ Jag hade tänkt mig en julklapp i prisklassen 0-300:-. ¤ Då alla affärer är stängda så återstår enbart internetshopping. ¤ Jag kan dock inte beställa en sak/vara då den ej hinner fram i tid. Vad återstår att inhandla? Tacksam för grymt snabba svar! God Jul Citera
JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Skriv ett kort bara där det står att du bjuder henne på middag bara du och hon, brukar vara uppskattat! EDIT: På restaurang då, ej donken:lol: Citera
FreePlopp Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 Mm, kort där det står något om vad man får är bra. Dock känner hon mig för bra, och vet innerst inne att jag inte kommer hinna med någon middag. Plus att farsan blir avis. Citera
ebisumaru Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Presentkort på ginza, kan fås på sms så rätt smidigt Citera
JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Mm, kort där det står något om vad man får är bra.Dock känner hon mig för bra, och vet innerst inne att jag inte kommer hinna med någon middag. Plus att farsan blir avis. Tid finns väl alltid för din mamma....... Ge far liknande nästa gång Citera
Joeduck Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Vänta tills du fått dina julklappar, sen tar du den du tycker minst om och paketerar om. O ger den till din mamma Citera
FreePlopp Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 Presentkort på ginza, kan fås på sms så rätt smidigt Låter bra. Ska definitivt kollas upp. Thanks bro! Citera
FreePlopp Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 Har inte bestämt mig än, men ett presentkort från Ginza verkar vara nice. Lätt och smidigt. Lite annorlunda också. Citera
mikj Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 dra till macken och köp en ljudbok, om din morsa har en cd-spelare det vill säga.. Citera
Kollikock Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 X = BB * 3/last_deposit(fish) If pot > X BB then fish.win(true) and give.thisfish(aces) and give.lastloser(kings) else if BB <= X BB and tablehas(fishes).2 _sharkerr_code(2).start nördigheten når inga gränser Citera
Cash Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Eller så gör man som alla självrespekterande människor och köper inte ett enda skit till en enda jävel, deras problem om dom köper till mig ändå. Citera
Fnii! Grrp! Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Eller så gör man som alla självrespekterande människor och köper inte ett enda skit till en enda jävel, deras problem om dom köper till mig ändå. Yes, lysande! Frirulla julafton! Citera
Cash Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Yes, lysande! Frirulla julafton! Vinstmaximering ftw Citera
Joeduck Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 nördigheten når inga gränser nej det vet väl du Citera
DinJävlaKyckling Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 shit hoppas jag vaknar innan Lidl stänger imorn. Citera
Wokiee Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 En tysk billig affärskedja... Citera
Cash Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Ah okej, jag gillar inte bratwurst. Citera
Gahlster Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Mm, kort där det står något om vad man får är bra.Dock känner hon mig för bra, och vet innerst inne att jag inte kommer hinna med någon middag. Plus att farsan blir avis. Låt henne och farsan gå ut då så betalar du notan? Citera
Gahlster Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 ........ Man kan editera sina inlägg om man vill. edit: lol, antar att du märkte det Citera
FreePlopp Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Postad 24 December , 2007 Man kan editera sina inlägg om man vill. edit: lol, antar att du märkte det Du levlade nästan dig själv. Gahlster, tyvärr är de separerade och har börjat om sina liv. Bra tanke dock. Citera
Recommended Posts