cilere Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Nu vill jag inte spela mer och har ungenfär 900 spänn hos partypoker. När jag väljer cashout så väljer jag via bank då jag inte har Visa kort (endast maestro) Däremot förstår jag inte vad jag ska skriva in, känns som om jag skriver i blindo. Skulle uppskatta om någon med partypoker och Swedbank kunde hjälpa mig lltså, förstod inte riktigt vad jag ska få ut och skriva in, jag menar Som t.ex: 8164-9,421 531 631-9 (DEN DÄR STÄMMER INTE, jag ändrade förstås ) Vad är det jag ska pasta in. Samt resten då?! De vill ha *Bank Name *Bank/Branch Address *Your Account Number *IBAN Code *Swift Code Någon med swedbank som vet vad är man ska skriva in under Bank Name och Branch Address, samt Swiftcode? Iban förstod jag nästan, får experimentera där men vet inte vad om är rätt eller fel. FAn sista gången jag ger mig in på detta.... Citera
becknish Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 swiftkod e SWEDSESS, IBAN-kod e 180 000 följt av kontonummer för mig iaf. bankens namn och adress e precis vad det låter som. har du telefonbanken kan du ringa dit och få alla uppgifter 0771-22 11 22. edit: kontonr skriver du utan bindestreck eller mellanrum. clearingnr först. Citera
FraXioN Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 *IBAN Code *Swift Code Någon med swedbank som vet vad är man ska skriva in under Bank Name och Branch Address, samt Swiftcode? Iban förstod jag nästan, får experimentera där men vet inte vad om är rätt eller fel. FAn sista gången jag ger mig in på detta.... Lär dig använda google eller swedbanks hemsida. Första träffen på google: http://www.google.se/search?hl=sv&q=IBAN+site%3Aswedbank.se&meta= Citera
cilere Postad 22 December , 2007 Författare Rapport Postad 22 December , 2007 swiftkod e SWEDSESS, IBAN-kod e 180 000 följt av kontonummer för mig iaf. bankens namn och adress e precis vad det låter som. har du telefonbanken kan du ringa dit och få alla uppgifter 0771-22 11 22. edit: kontonr skriver du utan bindestreck eller mellanrum. clearingnr först. Saken är att jag vet inte om det blir rätt eller inte Jag får SE628000000 innan mitt kontonummer (inklusive clearing) Samt adress till banken Bankens namn och Adress förstår jag inte, vilken bankadress samt namnet.. r det väl Swedbank eller Swed Bank ? Citera
becknish Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Saken är att jag vet inte om det blir rätt eller inte Jag får SE628000000 innan mitt kontonummer (inklusive clearing) Samt adress till banken Bankens namn och Adress förstår jag inte, vilken bankadress samt namnet.. r det väl Swedbank eller Swed Bank ? just det förlåt, SE först. Swedbank tror jag. sök på swedbank i den stad du har kontot i på eniro så ser du adressen. Citera
cilere Postad 22 December , 2007 Författare Rapport Postad 22 December , 2007 just det förlåt, SE först. Swedbank tror jag. sök på swedbank i den stad du har kontot i på eniro så ser du adressen. Jo men stämmer siffrorna iaf? Du sa heeelt andra siffror. Men spelar den någon roll vilken bank man väljer om den är i stan eller inte? Citera
cilere Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 Vad betyder However, we notice that you are cashing out without adequate gameplay after your recent deposits. This is a bit of a concern for us. Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their account before cashing out the same. antar att jag inte får casha ut? Citera
animalplanet Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Vad betyder However, we notice that you are cashing out without adequate gameplay after your recent deposits. This is a bit of a concern for us. Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their account before cashing out the same. antar att jag inte får casha ut? Du får rejka lite först, så dom inte går back på dig. Citera
cilere Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 Du får rejka lite först, så dom inte går back på dig. Men hur mycket? Citera
Recommended Posts