Gå till innehåll

Köpa ihopfällbart pokerbord?


Mag

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Brorsan har den biligare varianten. Är dock inte speciellt imponerad. Skivan är väldigt vek så en underliggande bordskiva av samma dimensioner är ett måste. för övrigt är markerhållarna plastiga och har lossnat. men det är ju billigt och duger väl om man saknar pengar och/eller stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

det på GolfHQ verkade ju vara samma som på MAAB?

890kr + frakt (180kr om det gick med bussgods, annars dyrare)

 

på GolfHQ kostar det £35 + £15 (om man inte sambeställer då) vilket blir under 700kr iaf inkl. frakt.

 

Jag hade iaf inte funderat särskilt länge på var jag skulle beställt det ifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej!

Funderar på att köpa pokerprylar till min pojkvän i jul...håller just nu på att göra lite research :D Det ihopvikbara bordet från magnusson, är det ett ok bord eller är det bara skräp?

 

Kanske borde köpa tyg istället? Har nångonstans sett ett grönt tyg med markeringar för kort och sådär men utan de plastiga markerhållarna..det hade ju varit det bästa! Hittar bara inte igen sidan jag var på. Illa.

 

Nån som vet någonstans man kan köpa marker i Umeå? Är det ett omöjligt uppdrag? ;)

 

tjipp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Funderar på att köpa pokerprylar till min pojkvän i jul...håller just nu på att göra lite research :D Det ihopvikbara bordet från magnusson, är det ett ok bord eller är det bara skräp?

 

Kanske borde köpa tyg istället? Har nångonstans sett ett grönt tyg med markeringar för kort och sådär men utan de plastiga markerhållarna..det hade ju varit det bästa! Hittar bara inte igen sidan jag var på. Illa.

 

Nån som vet någonstans man kan köpa marker i Umeå? Är det ett omöjligt uppdrag? ;)

 

tjipp!

 

Fan va sjysst... kan inte du vara min flickvän istället? :D

 

Tror att det är svårt att hitta grönt tyg med markeringar, så det bästa är nog att köpa ekbordet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade detta ihipfällbara bord idag: http://www2.blocket.se/view/3394452.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 .

 

Ser perfekt ut för mig som varit sugen på det runda ihopvikbara bordet (som bl.a. finns på TheGolfHQ) men som tvekat då man mest har "rektangulära" bord hemma och hos polarna man spelar hos.

 

Dock så tenderar ju folk att ta ett ruskigt överpris för pokergrejer på blocket och 1800 känns lite väl saftigt för en ihopfällbar skiva.. någon som sett ett sånt här bord förut och vet om det säljs någonstans i Sverige eller via internet någonstans inom EU?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej alla glada!

kan ju i mitt första inlägg passa på och tacka för ett superbra forum med bra struktur och trevliga medlemmar.

 

Jag köpte det ihopfällbara bordet från TheGolfHQ och kan redan efter ett par spelkvällar

konstatera att filten e kass!

 

Den luddar nåt fördömt, till å med så att min kortblandare gick sönder pga ludd i maskineriet! :lol:

 

Men har nu köpt blått sammetsligt tyg som ska klistras på.

 

Så den som köper ett sådant ihopfällbart bort bör vara beredd på att byta tyg ganska snabbt.

 

Funkade inte att ta bort luddet med en jumbo-noppa-bort, tejp eller annat, och försökte man ta bort det för hand så rörde man bara upp mer vartefter. :?

 

Fast bordet i sig är supersmidigt med medföljande bärväska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...