Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ska försöka göra storyn kort.

Jag skulle lägga ner nätpokern i somras, för jag trodde att faderskapet skulle ta så sjukt mycke tid. Jag märkte rätt hastigt att jag absoult hade tid över, trots att jag blitt pappa eftersom både Lukas (min son) och Maria (min sambo) somnar så tidigt.

När jag skulle lägga ner pokern, så hade jag en hel del player points på pokerstars som jag ville använda till en videokamera. Problemet var att jag inte hade lirat på typ en månad, och därför halkat ner i level och hade inte den level som krävdes för att köpa kameran. Jag gjorde då en fuling... :oops:

Skickade ett snyftmail till PS om att jag hade spelproblem och att jag skulle lägga ner. Undrade om de kunde låta mig använda mina sista poäng för att köpa kameran och sedan låsa mitt konto (för trovärdighetens skull), vilket de fixade (tack pokerstars!!!).

Problemet var bara att när jag nu började lira igen, och mailade PS om att de skulle öppna mitt konto, så var det svårare än jag trott. Jag uppfattade inte att jag låste kontot för evigt, men så var det tydligen. De vidarebefodrade mitt mail till "rätt avdelning", och jag har frågat på nytt hur det går en tre, fyra ggr, men har bara fått till svar att mitt ärende processas av rätt avdelning.

Skägget i brevlådan, jo jag tackar! :)

Dålig stil av mig, men jag ville verkligen ha den där kameran tills sonen skulle komma och jag skulle inte hinna lira under sommaren.

Där är jag nu, och PS hör aldrig av sig :)

Blev inte så kort ändå...

/SK