SoderKrippa Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Vore tokigt tacksam om nån hade lust å tipsa om bra turrar som börjar inom en timme, med inköp mellan typ 50-200. Tack! /SK Citera
vincentblack Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Du har 50+4 Brazilian daily på Ongame om 30 min. $10K guaranteed. Citera
Bodinarn Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Hm på rak arm kommer jag inte på många.. Prima har en SH $35r om en timme Party och Stars $109 kl 01. Citera
SoderKrippa Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Tack ska ni ha. Braz är standard och stars e jag bannad från Lång historia som aldrig fick ett slut... Party kanske man skulle kolla upp, tack! Lite sent för mig dock... /SK Citera
mendieta19 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 haha stabilt o bli bannad, för mkt gnälli chatten? Citera
SoderKrippa Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Ska försöka göra storyn kort. Jag skulle lägga ner nätpokern i somras, för jag trodde att faderskapet skulle ta så sjukt mycke tid. Jag märkte rätt hastigt att jag absoult hade tid över, trots att jag blitt pappa eftersom både Lukas (min son) och Maria (min sambo) somnar så tidigt. När jag skulle lägga ner pokern, så hade jag en hel del player points på pokerstars som jag ville använda till en videokamera. Problemet var att jag inte hade lirat på typ en månad, och därför halkat ner i level och hade inte den level som krävdes för att köpa kameran. Jag gjorde då en fuling... Skickade ett snyftmail till PS om att jag hade spelproblem och att jag skulle lägga ner. Undrade om de kunde låta mig använda mina sista poäng för att köpa kameran och sedan låsa mitt konto (för trovärdighetens skull), vilket de fixade (tack pokerstars!!!). Problemet var bara att när jag nu började lira igen, och mailade PS om att de skulle öppna mitt konto, så var det svårare än jag trott. Jag uppfattade inte att jag låste kontot för evigt, men så var det tydligen. De vidarebefodrade mitt mail till "rätt avdelning", och jag har frågat på nytt hur det går en tre, fyra ggr, men har bara fått till svar att mitt ärende processas av rätt avdelning. Skägget i brevlådan, jo jag tackar! Dålig stil av mig, men jag ville verkligen ha den där kameran tills sonen skulle komma och jag skulle inte hinna lira under sommaren. Där är jag nu, och PS hör aldrig av sig Blev inte så kort ändå... /SK Citera
mendieta19 Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 haha jobbigt läge:) hade låst konto hos neteller nyligen pga att jag skulle skicka in uppgifter som de aldrug accepterade vad jag än gjorde..och de svarade aldrig på mina klagomail heller:) men löste sig till slut iaf.. Citera
Recommended Posts