FraXioN Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag kanske har blivit senil, men jag har verkligen letat men inte hittat vart man ställer in "preferred seat" på everest. Har gjort inställningen förut så jag vet att den finns någonstans men nu när jag vill ändra den så hittar jag den inte. Någon som kan guida? Tack! Citera
FraXioN Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Postad 23 December , 2007 81 visningar men 0 svar, ingen som har koll alltså? Everest-representanten? Citera
Matfrid Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 Undrar också.. Tror inte det finns någon på Everest. Pokerstars har preferred seat i menyn. Citera
FraXioN Postad 27 December , 2007 Författare Rapport Postad 27 December , 2007 Tror inte det finns någon på Everest. Pokerstars har preferred seat i menyn. I sådana fall har inställningsmöjligheten funnits men tagits bort. För jag sitter alltid längst ner i mitten oavsett vart jag sätter mig (dvs bordet vrids). Skumt att de har kvar min inställning om det inte går att ändra den. Citera
sorkenkk Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 I sådana fall har inställningsmöjligheten funnits men tagits bort. För jag sitter alltid längst ner i mitten oavsett vart jag sätter mig (dvs bordet vrids).Skumt att de har kvar min inställning om det inte går att ändra den. Du har inte tänkt på att det alltid har varit så? Citera
Recommended Posts