Gå till innehåll

The life of RaMz

RaMz

Recommended Posts

lol. Till skillnad från andra så brukar jag faktiskt försöka uppleva festen istället för att ta bilder på den ;)

Kan säga att det togs en hel del bilder i vegas men dom flesta är ju preskriberade...

jaja men ser man nakna pangbrudar så tar man screenshot ohlol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

urkigt. var å såg batman på rigoletto idag, såg dej på kungsgatan... VART SKULLE DU? ;)

Var också och såg Batman såklart. Om det var efteråt så var vi påväg mot F12 typ, men jag tog en promenad hem istället via slussen.

Länk till kommentar

fan också... va precis finalbord i 65k garanti på ftp, låg 4a när d starta. Fick 99 all in mot KK direkt och sen handen direkt efter AJs all in mot 99 som torska. Fan vad tråkigt.... dom var så jävla dåliga.

Är sjukt trött så spelade inte så överdrivet bra själv men orka få 1700usd när man suttit uppe till 07.40 och spelat ett bord sista 3 timmarna :(

gn

Länk till kommentar

På en skala från 1-10, där 1 är hjärndött och 10 är "raketforskning", hur skulle du beskriva den tankemöda som krävs av dig under ett grindpass en söndag.

3 typ. Den svåraste nöten att knäcka under kvällen är hur man gör med föda när både jag och sebbe har massor med bord från kl 19 till kl 05. Därför man ofta kan se mig sitout på alla bord i typ en kvart runt 12 tiden.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...