thefman Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 lol. Till skillnad från andra så brukar jag faktiskt försöka uppleva festen istället för att ta bilder på den Kan säga att det togs en hel del bilder i vegas men dom flesta är ju preskriberade... jaja men ser man nakna pangbrudar så tar man screenshot ohlol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Blev det något lir ikväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Blev det något lir ikväll? Ja, lirade alla 300fo och 1k ongame samt 3 st 100r och lite annat, men var rätt kall i allt. Kom 22a i 50r på stars som bäst typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Fan, snoozat sen 16.30 men kravlade precis upp ur sängen nu i tid för warmup osv. Idag blir det full grind, hejja hejja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Fan, snoozat sen 16.30 men kravlade precis upp ur sängen nu i tid för warmup osv. Idag blir det full grind, hejja hejja. hejja hejja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 haha. fantastisk dygnsrytm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 tilt jag är iskall i allt. cashade dock i 1M turbo takedown Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Kvar i någon stor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Kvar i någon stor? Jag har exakt noll bord uppe just nu, fan vad dålig jag är. Ska laga lite kötbullar istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 Ok jag är bust i alla utom 2nd chance på stars. Vi är 17 pers kvar och jag är megashort nu, hejja dubbling! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 gg degade in med 88 och fick syn av A9, bustade på 17de plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 28 Juli , 2008 Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 urkigt. var å såg batman på rigoletto idag, såg dej på kungsgatan... VART SKULLE DU? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2008 urkigt. var å såg batman på rigoletto idag, såg dej på kungsgatan... VART SKULLE DU? Var också och såg Batman såklart. Om det var efteråt så var vi påväg mot F12 typ, men jag tog en promenad hem istället via slussen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Hur ligger du till i år ungefär? Antar att storsegern innan Wsop hjälpte en hel del Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 fan också... va precis finalbord i 65k garanti på ftp, låg 4a när d starta. Fick 99 all in mot KK direkt och sen handen direkt efter AJs all in mot 99 som torska. Fan vad tråkigt.... dom var så jävla dåliga. Är sjukt trött så spelade inte så överdrivet bra själv men orka få 1700usd när man suttit uppe till 07.40 och spelat ett bord sista 3 timmarna gn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 På en skala från 1-10, där 1 är hjärndött och 10 är "raketforskning", hur skulle du beskriva den tankemöda som krävs av dig under ett grindpass en söndag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 Är sjukt trött så spelade inte så överdrivet bra själv men orka få 1700usd när man suttit uppe till 07.40 och spelat ett bord sista 3 timmarna gn det är ändå nästan en månadslön för morsor som grindar sjukvård eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 det är ändå nästan en månadslön för morsor som grindar sjukvård eller liknande. fast iom att han bla spelade en turre som kostade $1k inatt så tror jag inte 1700 täckte upp inköpen;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 det är ändå nästan en månadslön för morsor som grindar sjukvård eller liknande. tjänar sjukvårdare 10 000 rent i månaden? låter lite... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 På en skala från 1-10, där 1 är hjärndött och 10 är "raketforskning", hur skulle du beskriva den tankemöda som krävs av dig under ett grindpass en söndag. 3 typ. Den svåraste nöten att knäcka under kvällen är hur man gör med föda när både jag och sebbe har massor med bord från kl 19 till kl 05. Därför man ofta kan se mig sitout på alla bord i typ en kvart runt 12 tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 tjänar sjukvårdare 10 000 rent i månaden? låter lite... Tror han bluffar, jag ställer här med anytwo.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 fast iom att han bla spelade en turre som kostade $1k inatt så tror jag inte 1700 täckte upp inköpen;-) troligen, men det kan ju vara värt att tänka på de grindande sjuksköterskorna i såna lägen, för att höja moralen, menade jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Juli , 2008 Rapport Share Postad 29 Juli , 2008 det är ändå nästan en månadslön för morsor som grindar sjukvård eller liknande. helt irrelevant. "katter har päls" är mer relevant imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 ni är riktiga filosofer pojkar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 38 pers kvar i 1k på stars, jag har avg stack, hejja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts